تاریخ انتشار
شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۴
کد مطلب : ۲۳۰۰۰۷

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ محکمی به یاوه‌گویی‌ها بدخواهان نظام بود (+عکس)

۱
۰
کبنا ؛




 امام جمعه سی سخت در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر سی سخت گفت:تقوای الهی ضامن سلامت قلب انسان است.
امام جمعه سی سخت در ابتدای سخنان خود در جمع نمازگزاران با بیان ابنکه خاصیت این انقلاب این بود که صاحبان این نظام از طبقه و گروه خاصی نبودند افزود: همه اصناف و طبقات در جریان پیروزی انقلاب نقش و حضور فعال داشتند.
 
خطیب جمعه سی سخت با بیان اینکه انقلاب اسلامی اهداف متعالی و مقدسی را پیگیری می کرد و هدف بکار گرفتن فرد و گروه خاصی در قدرت نبود ابراز کرد:اولین هدف این بود که نشانه های دین الهی که در سایه طاغوت به فراموشی سپرده شده بود و به جای آن رقاصی و بی بند و باری در جامعه حاکم شده بود به زندگی مردم باز گردد.
 
مصباح نژاد با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به دنبال احیای معارف الهی و اسلام راستین و نه اسلام سکولار و آمریکایی بود تصریح کرد:تمام تلاش مجاهدان و ملت شریف ایران احیای اسلام ناب محمدی در بستر جامعه بود.
 
وی خاطر نشان کرد: یکی دیگر از اهداف انقلاب اسلامی حمایت از مظلومان و طبقه ضعیف جامعه بود که به دلیل نا لایقی و هوس بازی حاکمان به آنها ظلم شده بود.
 
امام جمعه سی سخت با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی به عنوان الگویی برای جهان اسلام برای حمایت از مظلومان شکل گرفت افزود: با شکل گیری انقلاب اسلامی حدود الهی که به فراموشی سپرده شده بود در جامعه احیا شد.
 
خطیب جمعه سی سخت ادامه داد حضور مردم در صحنه های مختلف نشان گر این است که انقلاب اسلامی همچنان زنده است و باورهای مردم، اندیشه و تفکر انقلابی همچنان روشن و زنده پا و برجا است و هیچ گاه عرصه را ترک نخواهند کرد.
 
مصباح نژاد با بیان اینکه حضور مردم رای مجددی به نظام و آرمانهای امام راحل است تصریح کرد: دلیل مشروعیت نظام حضور مردم و عرصه های مختلف است که مانند سیل خروشانی با ارمانهای انقلاب تجدید عهد میکنند.
 
مصباح نژاد حضور پر شور مردم پای ارمانهای انقلاب را پاسخ شکننده ای به عربده کشی حاکمان سیاسی دانست و خاطر نشان کرد :آقای ترامپ باید بداند اگر اقدامی علیه ملت انجام بدهد با اقدام انقلابی ملت دستش قطع خواهد شد.
 
وی در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه مواضع سیاسی رییس جمهور جدید آمریکا از واقعیات آمریکا که نقاب دروغ و تزویر بر چهره داشت پرده بر میدارد گفت :آمریکایی که به دوستان خود هم رحم نمی کند در مسیر افول قرار گرفته است.
 
امام جمعه سی سخت در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و لزوم حفظ حرمت این ایام خاطر نشان کرد:امروز سبک زندگی فاطمی باید در جامعه ترسیم شود وجامعه و خانواده ها باید به لحاظ مختلف به وجود حضرت فاطمه زهرا تمسک کنند.




نام شما

آدرس ايميل شما

سی سختی
Iran, Islamic Republic of
از اطلاع رسانی خوب کبنا تشکر میکنیم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1