تاریخ انتشار
جمعه ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۵۰
کد مطلب : ۲۲۹۸۳۳

بهترین تشکر مسئولان از مردم برخورد با مفسدین است / بیان مشکلات مردم تضعیف مسئولان نیست / بی‌نظمی شب گذشته دهدشت فرهنگ عقب مانده است

۲
۰
کبنا ؛خبرهای نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد/
بهترین تشکر مسئولان از مردم برخورد با مفسدین است/حق عقبگرد در برخورد با مفسدین نداریم
امام جمعه باشت گفت: بهترین تشکر مسؤولان از مردم، برخورد با مفسدین است.
حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی ظهر امروز در نماز عبادی ـ سیاسی جمعه این هفته باشت ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: یکی از نشانه‌های تقوای الهی تولی و تبری است که امروز مردم عزیز ما این فروع الهی را به نحو احسن به نمایش گذاشتند.
وی با تبریک ۲۲ بهمن و تشکر از حضور مردم در این مراسم بیان داشت: ۲۲ بهمن پایانی بر تحقیر و حقارت ملت ایران بود، این ملت با صلابت و ارزشمند مورد تحقیر قرار گرفته بود و هیچ دخالتی در کشور خود نداشت اما به لطف خدا و رهبری امام و حمایت ملت این حقارت به پایان رسید و امروز دارای عزت و استقلال هستیم و به جایی رسیده‌ایم که خیلی از کشورها به حال ما غبطه می‌خورند.
امام جمعه باشت با اشاره به سخنان یک اندیشمند مصری در رابطه با مقایسه مصر و ایران گفت: این اندیشمند مصری می‌گوید ایران وقتی انقلاب کرد هیچ نداشت و همه با او دشمن بوده و ۸ سال جنگ به او تحمیل کردند اما امروز ایران چقدر پیشرفت کرده و ما از جایگاه خود سقوط کرده‌ایم.
عبودی در رابطه با حضور با شکوه مردم باشت در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: این حضور لبیکی به رهبری در پاسخ به یاوه گویی‌های ترامپ بود، امروز ملت ایران نشان داد از هیچ کس نمی‌ترسد و این جواب دندان شکنی به ترامپ بود که از این به بعد با ملت ایران بداند چگونه حرف بزند.
این خطیب جمعه گفت: پیام حضور امروز این است که بدانیم این ملت همچنان امریکا را دشمن قسم خورده خود می‌داند.
عبودی ادامه داد: این ملت مذاکره می‌کند، حرف می‌زند، ارتباط با دنیا دارد اما امریکا را برای همیشه دشمن می‌دانیم و هیچ وقت از این آرمان دست نخواهیم کشید.
امام جمعه باشت افزود: امروز پیشرفت توان دفاعی و موشکی ما دنیا را به لرزه درآورده و ما دیگر ترسی نداریم.
عبودی تصریح کرد: امید فقط باید به خدا باشد و در سایه این امید موفق خواهیم شد در غیر این صورت امید به دشمن فقط یک سراب است.
این خطیب جمعه با بیان اینکه حفظ انقلاب از اوجب واجبات است اظهار کرد: حفظ انقلاب به معنای این است که انقلاب را به سمت اهدافش پیش ببریم و این انقلاب را به انقلاب جهانی امام عصر(عج) متصل کنیم.
وی با بیان اینکه بهترین تشکر از مردم برخورد با مفسدین است اظهار داشت: قبل از انقلاب فقط عده‌ای می‌خوردند و ملت در فقر بودند و نباید به آن دوران‌ها برگردیم که قطعا مورد خشم و غضب خدا قرار خواهیم گرفت.
عبودی با اشاره به سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) ضمن تسلیت این روز از مردم برای  شرکت در این مراسم‌ها دعوت کرد.
امام جمعه باشت با اشاره به صدور حکم تاریخی امام مبنی بر مرتد بودن سلمان رشدی اظهار کرد: سلمان رشدی در کتاب آیات شیطانی به ساحت پیامبر (ص)، اهل بیت(ع) و صحابه پیامبر مخصوصا سلمان فارسی اهانت کرد و همه اعتقادات را به سخره گرفت لذا امام با فتوایی مبنی بر ارتداد او دستور داد در هر جایی مسلمانی او را پیدا کرد بکشد و این حکم بعد از امام بر اساس فتوای مقام معظم رهبری همچنان پابرجاست تا بدانند کسانی که بخواهند با اسلام مبارزه کنند عاقبتشان این چنین خواهد بود.
عبودی در پایان با اشاره به کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه که قرار است ۳ و ۴ اسفند در تهران برگزار شود، توضیح داد: این کنفرانس نباید دست کم گرفته شود، چراکه بعد از مسأله داعش در عراق و سوریه، قضیه فلسطین مقداری کمرنگ شد و دشمنان یکی از تدابیرشان همین بود که مسأله فلسطین را کمرنگ کرده و امروز شهرک‌سازی‌ها را گسترش می‌دهند.
ترامپ گوش بسته خود را باز کند و ندای استکبارستیزی ملت ایران را بشنود
امام جمعه گچساران گفت: ترامپ گوش بسته خود را باز کند و ندای استکبارستیزی ملت ایران را بشنود.
حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی در خطبه‌های نماز جمعه در جمع مردم  گچساران با اشاره به راهپیمایی پرشور مردم گچساران گفت: راهپیمایی امروز شما مردم ولایت‌مدار شهرستان گچساران حرکتی دشمن شکن بود که بر خود وظیفه می‌دانم از یکایک شما مردم که یک بار دیگر با ولایت عهد بستید تقدیر و تشکر کنم.
امام جمعه گچساران در ادامه به خصوصیات ارتباطات یک انسان مومن پرداخت و افزود: مومن باید بداند ارتباطات اجتماعی او با چه کسانی است که بعدها اظهار ندامت و پشیمانی نکند.
وی تصریح کرد: انسان مومن باید بداند ارتباطات اجتماعی او با چه کسانی است و با چه افرادی دوستی برقرار می‌کند و به چه کسی اعتماد می‌کند و دست دوستی می‌دهد.
خطیب جمعه گچساران تاکید کرد: انسان مومن نباید با افرادی رابطه داشته باشد که آخرت خود را به این دنیا می‌فروشند.
حجازی با بیان اینکه راه نجات مومنین ایمان به خدا است گفت: تلاش کنیم که دشمن را بشناسیم و بدانیم که با شناخت دشمن می‌توانیم راه نفوذ دشمن را ببندیم.
وی ادامه داد: تقوا راه نجات انسان‌ها است و باید تلاش کنیم همواره تقوا را پیشه راه خود قرار دهیم.
امام جمعه گچساران در ادامه خطبه دوم نماز جمعه این هفته گچساران گفت: ۲۲ بهمن روز اعلام رسمی پیروزی انقلاب اسلامی در زیر چتر ولایت و انقلاب اسلامی است.
حجازی عنوان کرد: در روز ۲۲ بهمن رسما از ایران اسلامی به دنیا اعلام شد که کشور ایران مستقل است.
وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) رسماً به دنیا استقلال ایران را اعلام کرد و گفت: لاشرقی و لاغربی، به رمز پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران به دلیل اینکه اعتقاد به تقوا و ایمان داشت به پیروزی رسید.
حجازی تأکید کرد: امروز ملت ایران با حضور دشمن شکن خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن به رئیس‌جمهور بدبخت سیاسی آمریکا اعلام کردند که ترامپ خیلی بدبخت و احمق هستی.
وی با اشاره به سخنان احمقانه ترامپ که گفته بود که ایران باید از اوباما تشکر کند و از من بترسد، خاطرنشان کرد: همانطور که دیدیم مقام معظم رهبری فرمودند، ملت ایران اسلامی جواب شما را در ۲۲ بهمن خواهند داد.
امام جمعه گچساران با بیان اینکه امروز پیام ما به مستضعفین عالم این بود که راهی که ایران اسلامی انتخاب کرد منتج به پشیمانی نخواهد شد، گفت: مسلمین عالم باید همین راه را برای نجات خود انتخاب کنند.
حجازی ادامه داد: پیام دیگر راهپیمایی حماسی مردم کشور ما امروز به قُلدرهای عالم و این بدبخت ترامپ این بود که تو هم کر هستی و هم کور و به همین دلیل نمی‌فهمی.
وی با اشاره به اینکه ما مرید خداوندی هستیم که وعده پیروزی را به ما داده است، توضیح داد: خداوند اراده کرده است که ما مقتدر باشیم و ترامپ باید گوش‌های کَر خود را باز کند.
حجازی خاطرنشان کرد: امروز به برکت جمهوری اسلامی و در زیر چتر ولایت فقیه، ایران اسلامی مقتدرانه بر روی پای خود ایستاده است.
امام جمعه گچساران در ادامه با تسلیت شهادت بی‌بی دو عالم خدمت مردم و مومنین گفت: امیدواریم در شهرستان گچساران با برگزاری مراسمات مذهبی خوب و شایسته مقام این بانوی بزرگوار را ارج بنهیم.
پاسخ کوبنده مردم به یاوه‌گویی‌های " ترامپ "/ایرانی‌ها با قدرت راه ولایت را ادامه می‌‌دهند‌
ائمه جمعه شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تأکید کردند: مردم با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن جوابی کوبنده به یاوه گویی‌های " ترامپ " دادند.
حجت الاسلام سید نصیر حسینی امام جمعه دهدشت در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان ضمن تشکر از حضور کسترده مردم شهرستان در راهپیمایی سی‌وهشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: امسال مردم با حضور گشترده خود حماسه‌ای با شکوه‌تر از سال‌های قبل خلق کردند.
امام جمعه دهدشت به حضور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال اشاره کرد و افزود: این حضور گسترده جوابی کوبنده و دندان‌شکن به یاوه‌گویی‌های " ترامپ " بود.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری، گفت: مقام معظم رهبری فرمود رئیس جمهور جدید آمریکا ماهیت این کشور و حقوق بشر آمریکایی را برملا و کار ما را آسان کرد زیرا زمانی مشکلات آمریکا را می‌گفتیم برخی باور نمی‌کردند اما " ترامپ " خودش همه آنها را گفته است.
حسینی با اشاره به اینکه امید بستن و اعتماد به شیطان بزرگ و قدرت‌های غربی سراب بی‌حاصل است، تصریح کرد: ما باید به داشته‌ها، نیروی انسانی و منابع خودمان تکیه کنیم، آمریکا قابل اعتماد نیست و از همان ابتدای انقلاب تا الان بی‌اعتمادی خودش را نشان داده است.
وی ضمن تسلیت و تعزیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، گفت: فاطمه زهرا(س) الگوی مناسبی است برای کسانی که می‌خواهند خوب زندگی کنند.
حسینی تصریح کرد: همه انسانها و به خصوص بانوان باید درس حجاب، چگونه زیستن، فرزنداری، همسرداری، دفاع از ارزش‌های دینی و حاکمیت ولایی را از این بانوی گرامی بیاموزند.
امام جمعه دهدشت با اشاره به اینکه بانوان جامعه باید پاکدامن باشند و فاطمه زهرا(س) را الگوی خود قرار دهند، گفت: وقتی زنی خودش را بزرک کرده و لباس‌های نامناسب می‌پوشد در نگاه همه متفاوت و مانند یک عروسک قابل فروش است و این در شأن یک زن نیست اما زن چادری و با حجاب در جامعه دارای شخصیت و احترام است.
دل سپردن به آمریکا و ایادی استکبار غلط است/مسؤولان هوشیارانه عمل کنند
امام جمعه لنده با اشاره به دل سپردن برخی مسؤولان به آمریکا و ایادی استکبار گفت: مسؤولان با هوشیاری و بصیرت باید بدانند دل سپردن به آمریکا اقدامی غلط بوده و برای این مهم باید تاریخ را مطالعه کنند.
حجت‌الاسلام سید هدایت محمودی‌اصل در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر لنده با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلام و تقدیر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: مردم پشتوانه نظام و انقلاب بوده و هستند و با بصیرت و هوشیاری در عرصه‌های مختلف از آرمان‌ها و ارزش‌های نظام و انقلاب دفاع خواهد کرد.
وی با بیان اینکه ملت ایران پای ارزش‌های انقلاب و اسلام ایستاده‌اند افزود: برخی‌ها هنوز دل به آمریکا و استکبار دارند ولی این تصور بسیار غلط و اشتباهی بوده و باید هر چه سریعتر به خود بیایند.
امام جمعه شهرستان لنده به لزوم مطالعه و تبیین بدعهدی‌های آمریکا در خصوص ایران تصریح کرد: مسؤولان با مطالعه بدعهدی‌های آمریکا و استکبار در حق ملت ایران بدانند که هیچگاه نمی‌توانند به آمریکا اعتماد کرده و یا خوشبین باشند.
محمودی‌اصل به توانمندی‌های کشور اشاره و یادآور شد: درست است که در کشور مشکلات بسیاری وجود دارد ولی با تکیه بر خدا و اعتماد و خودباوری و استفاده از ظرفیت‌های اقتصادی می‌توان کشور را از وضعیت کنونی نجات داد.
وی خاطر نشان کرد: ملت ایران همان ملتی هستند که جنگ هشت ساله را با دست خالی مدیریت کردند و نشان دادند که با خودباوری و اتکای به خود می‌توان پاسخ قاطعانه‌ای به دشمنی‌های دشمنان داد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده در ادامه به اظهارات رئیس جمهور آمریکا اشاره و گفت: اظهارات و عملکرد رئیس جمهور آمریکا ماهیت حقیقی آمریکا را برای همه عیان کرد و حقانیت ملت ایران را در مبارزه با سیاست‌های پلید استکبار برای همه جهانیان آشکار ساخت.
محمودی‌اصل در ادامه به حضور پر شور و شعور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره و افزود: مشت‌های گره کرده و شعارهای ملت ایران راه و هدف این ملت ولایتمدار و همیشه در صحنه برای جهانیان روشن ساخت و به آنها فهماند که ترامپ و ترامپیان هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.
وی در ادامه به حکم ارتداد سلمان رشدی اشاره و یادآور شد: دشمنان نظام اسلامی در راستای تحریف مسیر و آیات قرآن اقدام به تحریر کتاب آیات شیطانی کردند که امام محکم‌ترین حکم خود یعنی اعدام سلمان رشدی را صادر فرمودند و همین امر جسارت توهین به دین مبین اسلام را از استکبار جهانی گرفته است.
محمودی‌اصل در ادامه به آمادگی ملت ایران برای دفاع از ارزش‌های انقلابی و اسلامی گفت: جوانان مؤمن و انقلابی ایران اسلامی برای دفاع از حرم اهل‌بیت (ع) آماده جانفشانی هستند.
امام جمعه لنده به فرا رسیدن ایام فاطمیه اشاره و افزود: با حضور و مشارکت مردم این ایام با اجرای بهترین برنامه‌ها در شأن ایام فاطمیه برگزار خواهد شد.
محمودی‌اصل ادامه داد: در ایام فاطمیه باید شخصیت اخلاقی، سیاسی، اجتماعی، ولایتمداری و ... حضرت فاطمه(س) برای جوانان تبیین شود تا آنها بتوانند با الگوگیری از این بانوی بزرگوار در ادامه مسیر انقلاب ثابت‌قدم و استوار به حرکت خود ادامه دهند.
اعلام فیش‌های نجومی برق در منطقه محروم دیشموک به معنای تضعیف مسؤولان نیست
امام جمعه موقت دیشموک گفت: بیان مشکلات مردم و فیش‌های نجومی برق در مناطق محروم دیشموک تضعیف مسؤولان نیست لذا مسؤولان باید چاره‌اندیشی کنند.
حجت‌الاسلام صفدر پناهی در خطبه‌های نماز جمعه شهر دیشموک ضمن توصیه خود و مردم به تقوای الهی اظهار کرد: اگر تقوای الهی را رعایت کنیم رضای پروردگار را حاصل کردیم و اگر رضای پروردگار شامل قومی و شخصی شود، سعادت در دنیا و آخرت به خوبی چشیده می‌شود.
وی در ادامه با تبریک ۲۲ بهمن روز پیروزی لشکر حق بر لشکر دشمن عنوان کرد: انقلاب اسلامی جای تبریک دارد و برای ما جای افتخار است و مردم ما باید به خودشان ببالند که در این قرن این اعجاز را به وجود آوردند.
امام جمعه موقت دیشموک متذکر شد: ما هیمنه استکبار را در روز ۲۲ بهمن شکستیم زیرا انقلاب‌های در سطح دنیا با تلفات بسیار بالا برای مدت کمی بودند و دوام زیادی نداشتند و منحرف شدند.
وی بیان کرد: با توجه به اینکه انقلاب‌های اطراف ما در مدت کمی منحرف شدند به خاطر نداشتن رهبری آگاهانه بود اما انقلاب ما به لطف پروردگار عالم به هدایت و رهبری امام و با کمترین تلفات به پیروزی رسیدیم.
پناهی توضیح داد: ما با دست خالی بدون نبرد نظامی هیمنه استکبار را شکستیم و طی ۳۸ سال مقاوم و استوار این راه را ادامه می‌دهیم و جای شکر دارد.
وی تبیین کرد: ملت ما ویژه است و هم رهبری ویژه داریم و امیدوارم این عنایت اهل بیت که شامل کشور ما شد شامل کشورهای دیگر هم بشود و آنها را به راه راست هدایت کند.
امام جمعه موقت دیشموک متذکر شد: انقلاب ما زمینه ساز برچیدن سنگرهای کفر و استکبار بود و روزی عدالت را این انقلاب ما زمینه سازش را فراهم  کند تا منجی عالم بشریت بیاید و دنیا را پر از عدالت کند.
پناهی تذکر داد: بحث انقلاب ما خیلی با اهمیت است زیرا نسل جدید ما نسبت به سختی‌ها و مشکلات سیاسی، اقتصادی قبل از انقلاب اطلاع نداشتند و خدمات صورت گرفته متاسفانه با زد و بندهایی که صورت گرفته و می‌گیرد به خوبی بیان نمی‌شود.
وی با بیان اینکه ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا ملت ما را تهدید کرد، گفت: ترامپ زمانی که تو غرش می‌کردی و افراد در خانه‌هایشان می‌رفتند تمام شد و در نظام سیاسی آمریکا تو دیگر شیر که نیستی هیچ حتی روباه هم نیستی و از ترس از ایران دیوانه شده‌ای.
خطیب موقت شهر دیشموک گفت: آقای ترامپ تو یک نفهم دیوانه هستی که به فرمایش مقام معظم رهبری چهره واقعی آمریکا را نشان دادی و مردم ایران از تو ترسی ندارند و ۳۸ سال است که در حال فتح سنگر به سنگر دنیا هستیم و پیشروی خوبی خواهیم داشت و هرگز عقب‌نشینی نخواهیم کرد.
وی یادآوری کرد: فرق بین ترامپ و اوباما در این است که اوباما ریاکاری می‌کرد، اما ترامپ چهره واقعی آمریکا را نشان داد و کسانی که یک ذره اعتماد به آمریکا داشتند آن اعتماد با شفاف شدن چهره واقعی آمریکا از بین رفت.
پناهی تشریح کرد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال باشکوه‌تر از سال قبل در تمام نقاط ایران برگزار شد و این حضور پررنگ مردم به خاطر تهدید ترامپ نسبت به ایران بود.
وی خاطرنشان کرد: مردم ایران شیران غرنده‌ای هستند و با حضور خود نشان داده‌اند که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و این خود آمریکا است که باید از ایران اسلامی بترسد و باید بداند که به قول خودش تحریم‌های فلج‌کننده‌اش کارساز نبوده و پیروز میدان ایران است.
خطیب موقت دیشموک گفت: شفاف شدن چهره واقعی آمریکا توسط ترامپ باعث شد که منطق ما در حال پیروز شدن در دنیا باشد و نشان دادن چهره واقعی آمریکا توسط ترامپ جای خوشحالی ملت ایران است.
رئیس سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: نماز جمعه مختص به همین نظام است و همه ما، مسؤولان باید بدانیم اگر درد مردم و مشکلات مردم از این تریبون گفته می‌شود به خاطر تضعیف مسؤولان نبوده و نیست.
وی گفت: اگر مسؤولان براساس معیارهای قانونی حرکت کنند تضعیف‌شان حرام است و ما هیچ وقت درصدد این نیستیم که مسؤولی را تضعیف کنیم، اما مشکلات مردم باید گفته شود و پیگیری شود.
امام جمعه موقت دیشموک گفت: فیش‌های نجومی برق در دیشموک و چاروسا توسط مسؤولان پیگیری شود و بالا رفتن فیش‌های برق در دیشموک ضربه به مردم است و مردم توانایی پرداخت این فیش‌های نجومی را ندارند.
وی متذکر شد: بالا رفتن فیش‌های برق منطقه دیشموک علاوه بر ضربه زدن به روحیه افراد باعث تخریب منابع طبیعی در آینده نه چندان دور خواهد بود و وظیفه مسؤولان متولی پیگیری فیش‌های برق منطقه دیشموک و قلعه‌رئیسی است که انتظار می‌رود مسؤولان این مشکل را از طریق وزارت پیگیری کنند.
پناهی گفت: بیان مشکلات مردم و فیش‌های نجومی برق در مناطق محروم دیشموک تضعیف مسؤولان نیست و مسؤولان چاره‌اندیشی کنند.
وی یادآور شد: ولنگاری در مسائل فرهنگی مشکل ایجاد می‌کند و اگر فتوای امام در خصوص اعدام سلمان رشدی جدی گرفته می‌شد کار دست بعضی‌ها می‌آمد که چه خبر است و حساسیت امام در دفاع از مسائل دینی، ستودنی است.
ترامپ ذات پلید آمریکا را آشکار کرد
امام جمعه کبگیان گفت: ترامپ با حرف‌های خود ذات پلید آمریکا را آشکار کرد.
حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های نمازجمعه این هفته کبگیان با دعوت به تقوای الهی و پرهیز از گناه درباره عوامل از بین بردن برکت در زندگی گفت: سستی ورزیدن در ادای نماز، اسراف با چشم و هم‌چشمی در زندگی از عوامل دیگر بی‌برکتی در زندگی است.
امام جمعه کبگیان با اشاره به  برخی از فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان نیروی هوایی ارتش گفت: حرکات مقتدرانه، مؤمنانه و منطقی ملت ایران با وحدت متقابل با نیروهای نظامی امید دشمن را به یاس مبدل کرده و ثابت کرد که اعتماد به آمریکا سرابی پوچ است.
خطیب جمعه کبگیان گفت: امید بستن به دشمن موجب تضعیف توان داخلی است و برداشت عده‌ای که تعامل با استکبار را موجب پیشرفت ملت می‌دانند یک خیانت بزرگ و نردبان نفوذ استکبار به درون کشور است.
وحدانی‌فر تصریح کرد: زیرا اعتماد قبل و بعد از انقلاب به غرب و در راس آن آمریکا همیشه اقتصاد ما را فلج و وابسته کرده است
این خطیب جمعه با تبریک ۲۲ بهمن و تقدیر از حماسه ملت گفت: امروز ملت با حضور بی‌دعوت و فراگیر در خیابان‌های سراسر کشور جواب یاوه‌گویی‌های رئیس جمهور بی‌تفکر و کوچه بازاری آمریکا را دادند.
وحدانی‌فر افزود: آقای ترامپ ما باید از شما تشکر کنیم که واقعیت درونی و ذات پلید و نسل کشی دولت ماقبلتان را به همگان نشان دادید.
امام جمعه کبگیان پیام این روز را صلح و دوستی و امید دادن به ملت‌های محروم جهان بیان کرد و گفت: خادمان به ملت باید با بیان خدمات ارزشمند نظام در تریبون‌ها و جراید جامه عمل بپوشانند و ارزش خدمت به چنین ملتی را از مهمترین افتخارات خود در پرونده کاریشان ثبت کنند
مسؤولان ذی‌ربط بیشتر مراقب امنیت دهدشت باشند
امام جمعه دهدشت با اشاره به مزاحمت‌های شب گذشته و سلب آرامش شهروندان گفت: مسؤولان ذی ربط مراقبت بیشتری در تأمین امنیت شهر داشته باشند.
حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی در خطبه‌های نمازجمعه دهدشت از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر کرد و گفت: مردم امروز در خیابان جواب تهدیدها و رجزخوانی دولت عقب مانده آمریکا را دادند.
امام جمعه دهدشت افزود: ساده‌ترین شعاری که امروز ملت سر دادند همان مرگ بر آمریکا بود.
حسینی تصریح کرد: ملت ایران در طی سی و هشت سال رجزخوانی و یاوه سرایی آمریکا را شنیده‌اند و آمریکا هم مشت‌های آهنین ملت ما را تجربه کرده است.
وی در بخش دیگری از سخنانش به فرا رسیدن ایام فاطمیه اشاره کرد و با بیان اینکه فاطمیه اول در شورای فرهنگ عمومی سه روز تعیین شده است، گفت: از امروز به مدت سه روز فاطمیه و ایام حزن و اندوه است.
رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه افزود: فاطمیه دوم پنج روز یعنی دو روز قبل از شهادت،روز شهادت و دو روز بعد از شهادت است.
وی با بیان اینکه حضرت فاطمه(س) در همه ابعاد برای انسان‌ها الگو است، گفت: چگونه زیستن، شوهرداری،دفاع از ارزش‌های دینی، ولایتمداری و حجاب را باید از آن حضرت درس گرفت.
حسینی با اشاره به هجمه‌های سنگین علیه حجاب تصریح کرد: وضعیت حجاب در جامعه اسفبار است و این هجمه‌ها در برخی اثر منفی گذاشته است.
امام جمعه دهدشت هم‌چنین به بی نظمی‌های شب گذشته در دهدشت اشاره کرد و گفت: شادی به شیوه آتش بازی، سلب آرامش مردم و مسدود کردن خیابان‌ها فرهنگ عقب مانده است.
حسینی افزود: شادی، شور و شعف برای پیروزی انقلاب خوب است اما شیوه‌ای که دیشب در چهارراه‌ها و برخی خیابان‌ها روی داد فرهنگ شهر را زیر سؤال برد.
خطیب نماز جمعه دهدشت تأکید کرد: مسؤولان ذیربط باید مراقبت بیشتری داشته باشند که برخی امنیت و آرامش جامعه به هم نریزند.
نام شما

آدرس ايميل شما

رها
Iran, Islamic Republic of
ببخشید مشکل مصر این بود که بعد از انقلابش مخالفان را اعدام نکرد.
مکران
Iran, Islamic Republic of
خواهش میکنم نا ونی ترامپ ننید تازه ظلم تحریم و سرمون برداشته شده .
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1