تاریخ انتشار
جمعه ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۸
کد مطلب : ۲۲۹۶۴۱

شعار «مرگ بر آمریکا» ادامه دارد و کهنه نمی شود / داعش فرزند ناخلف امریکا است

۰
کبنا ؛مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آمریکا به هیچ قراردادی پایبند نیست، گفت: شعار مرگ بر آمریکا نباید کمرنگ شود.
 مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که مردم آگاه و قدرشناس ایران اسلامی امروز نشان دادند که شعار راهبردی مرگ برآمریکا تا فروپاشی کاخ سلطه همچنان ادامه دارد.

به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، سید احمد دستغیب قبل از ظهر امروز در راهپیمایی ۲۲ بهمن در یاسوج، اظهار کرد: حضور پرشور، گسترده و دشمن هراس مردم انقلابی و ولایی ایران اسلامی در یوم الله ۲۲ بهمن و سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب پاسخ محکم و کوبنده به رجزخوانی ها و یاوه گویی های این روزهای نظام سلطه است.

وی گفت که دشمنی و جنایات آمریکا و بدخواهان این نظام الهی بیش از ۶۰سال قبل و از زمان سرنگونی حکومت دکتر مصدق علیه ملت آغاز شده و نظام سلطه نیز محور همه شرارت ها و جنایت ها بوده است.
دستغیب با بیان اینکه دشمنی و جنایات آمریکا برای ملت ایران تازگی ندارد، گفت: آمریکا به کمک انگلیس و رژیم صهیونیستی از آغاز کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ با دخالت ها و دسیسه های خود بیش از ۲۵ سال پیروزی انقلاب اسلامی را عقب انداختند.
مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد که لکه های ننگین نظام سلطه از سال ۱۳۳۲ و با تشکیل سازمان اطلاعات و امنیت برای ملت ایران آشکار شد.
دستغیب اظهار داشت: با حمایت و تقویت سازمان منافقین و کشتار بی رحمانه و شکنجه جوانان این مرز و بوم نقاب از چهره مستکبرانه و استعماری دولتمردان آمریکایی برداشته شد و با تحریک صدام ملعون و حمله نظامی به کشورمان نیز پازل جنایت ها و دشمنی های استکبار جهانی برای ملت بزرگ ایران تکمیل شد.
دستغیب با بیان اینکه آمریکا و دشمنان انقلاب بعد از انقلاب هم دست از خصومت برنداشتند تصریح کرد: جنگ را راه انداختند و حتی هواپیمای مسافربری ما را مورد هدف قرار دادند.
مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه از سازمان منافقین حمایت کردند و ترور به راه انداختند افزود:  آنها هیچ‌گاه دست از خصومت برنداشتند و تحریم‌ها را اعمال کردند به این خیال واهی که مردم تسلیم شوند.
دستغیب با بیان این که اموال ما را بلوکه و دانشمندان ما را ترور کردند، خاطرنشان کرد: شعار مرگ بر آمریکای ما به این معناست که آنها با خوی باطل خود علیه این ملت توطئه کردند.
وی با بیان این که این شعار مرگ بر آمریکا نباید کمرنگ شود خاطرنشان کرد: همچنین باید آن قدر این شعارها را ادامه دهیم تا رژیم صهیونیستی هم از صفحه روزگار محو شود.
قائم مقام تولیت آستان مقدس احمد ابن موسی (ع) (شاهچراغ) تصریح کرد: ظهور داعش و تشکیل سازمانهای انحرافی و تکفیری ها در منطقه به عنوان فرزند نامشروع نظام سلطه از جنایات آشکار آمریکایی هاست که اکنون ماری را که در آستین خود پرورانده بودند به تیری در قلب آنها فرو رفته و شرارت ها و جنایات آنها نیز دامن خود استکبار را گرفته است.
مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان این که امریکا و انگلیس برای زن هیچ حرمت و جایگاهی قائل نیستند تصریح کرد: این‌ها مدعی حقوق بشر هستند در حالی که برای مردم خودشان هیچ احترامی قایل نیستند.
دستغیب به بد عهدی آمریکا در مذاکرات اشاره کرد و گفت: مگر با آنها مذاکره نکردیم اما بدعهدی کردند و مشکل آنها این است که تنها به دنبال منافع خودشان هستند و به هیچ قرارداد و مذاکره‌ای پایبند نیستند.
مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اکنون در بهترین شرایط قرار داریم و رسوایی به آن ها برمی‌گردد و باید خدا را باید شاکر باشیم که بهترین رهبر و ولی را داریم.
وی با بیان جمله‌ای از آیت‌الله دستغیب در خصوص مقام معظم رهبری گفت: سخن آیت‌الله شهید دستغیب این است که مقام معظم رهبری مردی خدایی است و هیچ چیز را برای خود نمی‌خواهد.
دستغیب در ادامه با اشاره به این که وظیفه داریم که از فرامین رهبری پیروی کنیم تصریح کرد: توصیه‌های رهبری همه رنگ و بوی معنوی دارد و می‌بینیم که توصیه‌های معنوی همواره نسبت به مسؤولان دارند.

وی ابراز داشت: امروزه نیز ریشه تمامی نا آرامی ها، اختلاف افکنی ها و کشتارهای خونین در منطقه آمریکایی ها و نظام سلطه است.
وی در بخش پایانی سخنان خود، یوم الله ۲۲ بهمن را مظهر اراده محکم ملت در برابر زیاده خواهی ها و دشمنی بدخواهان این نظام دانست و حفظ انسجام، وحدت و یکپارچگی ملت را رمز تداوم، شکوفایی، توسعه و پیشرفت این کشور دانست.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1