تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۴۳
کد مطلب : ۲۲۹۱۶۷

«جهانبخش احمدی» چگونه از اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان رفت (+تصاویر)

۱۴
۰
کبنا ؛مراسم تکریم و معارفه معاونین مدیریت و توسعه منابع انسانی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، ظهر امروز با حضور مدیرکل و کارکنان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد مراسم تکریم و معارفه معاونین مدیریت و توسعه منابع انسانی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان برگزار شد.
بنا بر این گزارش، در این مراسم عادل داوودی با حکم محمود باقری جایگزین جهانبخش احمدی مهریان شد.
محمود باقری در این آئین با برشمردن ویژگی کارمندان، اظهار کرد: آقای احمدی یکی از کارمندانی بود که به دنبال بهتر بودن بود و من ویژگی یک کارمند خوب را در آقای احمدی می دیدیم.
وی در ادامه افزود: آقای احمدی یک نیرو مالی نبود اما وقتی پا به این کار گذاشت، سعی کرد همه چیزها را به خوبی یاد بگیرد.
به گزارش کبنا، در ادامه باقری با لحن شوخی بیان کرد: آقای احمدی وقتی آمد یک چماق همراه خودش داشت که کم کم با مجموعه همراه شد.
جهانبخش احمدی مهریان معاون سابق مدیریت و منابع انسانی اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در مراسم تودیع خودش، اظهار کرد: مدیریت اسلامی و اصولی را از آقای باقری یاد گرفتم.
احمدی در ادامه به عملکرد خود در این اداره کل اشاره کرد و گفت: ارتقا چند نمایندگی در سطح شهرستان ها به اداره و تحویل دادن اداره کل بدون یک ریال بدهی از مهمترین کارهای است که در طول خدمت من انجام گرفت.
وی افزود: از همه حلالیت می طلبم و اگر گاهاً با فردی یا کارمندی درگیر شدم و یا رفتار نامناسبی صورت گرفته از همه معذرت می خواهم و حلالیت می طلبم و امیدوارم که این برادر خود را مورد بخشش قرار دهید.
احمدی در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: یک جریان در خارج از استان هست که دارند به فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد در همه سطوح رشد می دهند که سیاسیون، بزرگان، اصحاب رسانه و همه و همه باید از این جریان حمایت کنند.
در ادامه این مراسم عادل داوودی معاون جدید مدیریت و منابع انسانی اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای وظایف محوله سازمانی کارها را پیش می برم و در این مسیر از مدیرکل محترم و همه همکارانم کمک و یاری می خواهم.
 
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ارجمند
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیل دل ////
قیصری
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیلی ////
دیل
Iran, Islamic Republic of
باید از مدیر کل با معاونانش همگی عوض شوند چون کار بلد نیستند
عین جمله احمدی
Iran, Islamic Republic of
جریانی در مرکز کشور کمر همت بسته و فرزندان این استان را خارج از نگاههای سیاسی و قومیتی و با جدیت مورد حمایت قرار داده است به نوبه خودم صمیمانه از این جریان قدردانی و از بزرگان و سیاسیون و مسولین استان هم انتظار میرود که این جریان را که با نگاه توسعه نیروی انسانی در مرکز کشور که در واقع سرچشمه تمام منابع کشور است موجب رشد فرزندان این استان میشوند به جد مورد حمایت قرار دهند
دنا
Iran, Islamic Republic of
اتفاقن دک
طاهری
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیله حق مهندس صادق پارسه خورده شده باید اقای باقری استفاده لازمه را از ایشون ببرد ...
آرام -خوزستان
تبریک به اقای داودی ...
Iran, Islamic Republic of
با سلام خداروشکر که اقای.. برکنار شدتد. در میراث و هیچ گونه بودجه ای نتوانست طی این مدت برای میراث فرهنگی جذب کنه فقط از بودجه های سایر معاونین هزینه میکرد همه کارمندان میراث از وی ناراضی هستن وازرفتن ایشان کاملا خوشحالند جز مدیرکل که ایشون هم مثل خود.. مدیریتی میباشند
Iran, Islamic Republic of
از دستگاههای نظارتی استان برادارت این استدعا را دارم که اجازه ندهید.. در جایگاههای حساس و کلیدی قرار گیرند چرا که ایشان با .. و با بیش از هشتاد درصد کارکنان میراث فرهنگی .. داشت چن صباحی حاکمیت نماید چرا که از بدنه نبود ودلسوز نبود قریب نود و پنج درصد کارکنان از ایشان ..
یا حق
Iran, Islamic Republic of
خداخیره بده برادر بزرگ وار......که..کردانشاالله یکی دیگه پیدا شه و.. را هم کم کنه .خداوکیلی فقط فقط.. هست تو اداره از ... که قراربود بیاد و معاون بشه تا کامل خانوادگی بشه که هنوز .. تکمیل نشده خدایا خودت کمک کن
فرهنگ دوست
Iran, Islamic Republic of
یکی از بهترین ، شایسته ترین و با سواد ترین نیروی شایسته میراث جناب اقای صادق پارسه است .
انشاالله که این فامیل بازی و سیاسی کاری ها تبدیل به وحدت و برادری و توسعه استان بشود.
بیکار
Iran, Islamic Republic of
ارتقا چند نمایندگی در سطح شهرستان ها به اداره و تحویل دادن اداره کل بدون یک ریال بدهی از مهمترین کارهای است که در طول خدمت من انجام گرفت. ارتقا سطح نمایندگی مربوط به سال۱۳۹۱ -۱۳۹۰بود که به دلیل تغییر وتحول مدیران با تغییر صورت گرفت، اداره همین الان بلاغ بر ۱۵۰میلیون تومان بدهی سنوات گذشته دارد به عنوان مثال یک فروشنده صنایع دستی نزدیک به ۴۰میلیون طلب دارداز سال ۹۲ تا الان یک تابلو ساز ۵میلیون از سال ۹۳ تا حالا کلی ساناد پرداخت نشده مربو طبه شهرستانها در مالی وجود دارد . کلی بآژانس های هواپیمایی ، تعمیرکاران خودرو، لوازم وتجهیزات اداری و هزینه های پذیرایی از مهمانان اداره کل در هتله ورستورانها مثل هتل باقری، مجتمع جهانگردی، هتل آزادی و ......... اداره ای بدهکارتر از میراث در استان وجود ندارد .این هم یکی از اون هم..
Iran, Islamic Republic of
خرمشهر را خدا آزاد کرد.. همراه بود با پیروزی انقلاب اسلامی و رفتن شاه ظالم.از کشور
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
کم تعریف پارسه بدین نوبرشو اوردن ،پارسه اخ سی ای مرد
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1