تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۲۱
کد مطلب : ۲۲۹۰۵۸

متن کامل سخنان «محمدخانی» که با حضور استاندار حاشیه‌ساز شد

۱۸
۰
کبنا ؛ 
همزمان با حضور استاندار کهگیلوی و بویراحمد و مدیران ارشد استان در شهرستان لنده به مناسبت دهه فجر و افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌ها، البرز محمدخانی صحبت‌های را مطرح کرد که با واکنش‌های زیادی نیز همراه شد.
به گزارش کبنا نیوز از لنده، محمدخانی خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: جناب آقای استاندار استحضار دارید که طی این دوسه سال به اتفاق دوستان هم در مرکز استان و هم در شهرستان خدمت شما رسیدیم وظرفیتهاو مشکلات را در زمینه راه، آب، برق، گاز، بهداشت، بیمارستان، معادن، گردشگری، کشاورزی، اموزش و پرورش ،استقلال ادارات ،نیروی انسانی و غیره بیان کردیم ولی امروز بنا ندارم در این زمینه‌ها درخواستی داشته باشم چرا که طرح این مطالبات هم برای حضرتعالی تکراری است و هم ما  هیچ امیدی به برآورده شدن آنها  نداریم.
عضو شورای شهر لنده افزود: اقای استاندار با تشکر از همه خدمات ولو اندک، چند سوال دارم لطفا در صورت صلاحدید پاسخگو باشید:
۱- جناب آقای استاندار از محل اعتبارات سفر ریاست محترم جمهوری (سفری که به فرمایش حضرتعالی بچه های لنده ای مقیم تهران همکاری و اثر گذاری خوبی داشته اند، سفری که خواست همه مردم و مسولان شهرستان تنها یک پروژه یعنی خروج لنده از بن بست با احداث جاده لنده به بهمیی وخوزستان بود که متاسفانه آن هم محقق نشد،هر چند تشکر می کنیم از پیگیری های حضرتعالی و معاونین محترم و مجموعه راه و شهرسازی استان و نماینده محترم مردم جناب آقای هاشمی پورو جناب دکتر تقوی نژاد و...که منجر به اقدامات خوبی هرچند دیرشده )چقدر برای شهرستان لنده اعتبارات در نظر گرفته شده است با ذکر مبلغ و محل آن ؟
۲-کل اعتبارات لنده در سال ۹۵ چقدر بوده؟
۳-طی این حدود چهار سال چه پروژه ای را در شهرستان لنده کلنگ زنی کردید و به سرانجام رساندید؟(شاید بفرمایید آبلش لنده ولی این طرح  که مربوط به بیش از  ۱۰سال قبل است باتشکراز اقدامات تکمیلی و یا بفرمایید پل تراب لنده که این نیز حدود دو سال است که  به طور کامل تعطیله در حالی که قرار بود ظرف مدت ۱۸ ماه این پروژه به بهره بهره‌برداری برسد یا بفرمایید جاده لنده به تراب که حضرتعالی زحمت کلنگ زنی آن را داشتید که این هم متاسفانه با یکی دو دستگاه فقط حدود دویست متری خاکبرداری شده)
۴-چرا شهرستان لنده تنها شهرستانی است که بیمارستان نه برایش ایجاد شد و نه تعریف؟
۵-چرا شهرستان لنده تنها شهرستانی است که فاقدهرگونه راه مناسبی است؟
الف- آقای استاندار آیا می دانید که تنها راه ارتباطی لنده به سایر شهرستانها و استان  یعنی جاده لنده به سوق ودهدشت، به فاصله هر چند متر از آن چه خانواده هایی را که عزادار نموده؟
ب_آیا می دانید راننده های این خط که برای امرار معاش خانواده خود به کمک وامهای بانکی وبا چه سختی خودرویی خریدند با دو بار رفت و برگشت در این مسیر چه هزینه هایی برای تعویض لاستیک وجلوبندی خودروی خود می کنند؟
۶_چرا شهرستان لنده تنها شهرستانی است که علی رغم ظرفیتها واستعدادها ی گردشگری،  هیچگونه سرمایه گذاری واعتباری در این زمینه تخصیص داده نشده؟
۷-چرا شهرستان لنده با داشتن معادن غنی از جمله فسفات قیام ولی در این زمینه هیچ اقدامی نمی شود؟
۸-چرا شهرستان لنده تنها شهرستانی است که بیشترین مشکلات فضای آموزشی را دارد؟
۹-چرا شهرستان لنده تنها شهرستانی است که بسیاری از ادارات آن هنوز  مستقل ومستقرنشده؟
۱۰_چراشهرستان لنده تنها شهرستانی است که نه تنها درشهرکها و روستاهای بزرگ آن سالن وزمین چمن مصنوعی وجودندارد بلکه در خود شهرهم حتی یه زمین چمن مصنوعی به بهره برداری نرسیده است ؟
۱۱- چرا شهرستان لنده تنها شهرستانی است که در رده های مدیریت استان حتی یک مدیرکل هم ندارد؟  ایا این هم به اعتبار و هزینه نیاز دارد؟
۱۲- چرا شهرستان لنده تنها شهرستانی است که از خود نه در لنده و نه در سایر شهرستانها فرماندار ندارد؟( جناب آقای استاندار آقای امانعلی کریمی زاده یک انسان زحمت کش برای لنده می باشد که با داشتن یک ابلاغ مشاورفرماندار در سطح ادارات کل و وزارتخانه ها به نفع مردم و شهرستان وبه نفع فرمانداری بدون هرگونه دستمزدی، که نمی دانم با هماهنگی شما یا بدون هماهنگی این ابلاغ هم نادیده گرفته شده.)
۱۳-چرا و چرا و چراهای دیگر ؟
آقای استاندار ایا این همه تنهاترین و آخرینها به پاس قدمت و آن اولین هایش در زمینه های مختلف است؟
به گزارش کبنا، مهمترین درخواست رئیس شورای شهرستان لنده از استاندار و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی:   جناب آقای استاندار یک درخواست از شما و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی داریم  و آن اینکه:  همانطوری که استحضار دارید در جلسه قبل از سفر ریاست محترم جمهور به استان در نهاد ریاست جمهوری در تاریخ ۲۰ مرداد ۹۵با جناب آقای شریعتمداری معاون محترم رئیس جمهور و با حضور نمایندگان و تعدادی از نخبگان استان که اینجانب هر چند ناخوانده حضور پیدا کردم ولی جنابعالی و جناب آقای شریعتمداری لطف کرده و چند دقیقه ای وقت در اختیار اینجانب قرار داده اید یکی از موضوعاتی که عرضه داشتم این بود که همانطوری که  استانهای خوزستان و بوشهر از نعمتهای خدادادی ما یعنی آب رودخانه های ما استفاده می کنند و چرخ کارخانه های نفت و گاز و پتروشیمی و دیگر صنایع  آنها را می چرخاند_ درحالیکه سهم ما ازین رودخانه ها خرابی راهها وپل ها وغرق شدن مردمانمان میباشد _ ما نیز از نعمتهای خدادادی آنها یعنی نفت و گاز آنها بهره مند باشیم، از دو جهت:
۱_ از جهت استخدامی، به این معنی که برای بچه‌های استان ما بطور استثنا شرط بومی نباشد.
۲_از جهت حق آلایندگی، با توجه به اینکه ما هم از آلایندگی و گردوغبار آنها بی نصیب نیستیم از حق آلایندگی که آنها برخوردارند به ما هم اختصاص داده شود.
لذا از حضرتعالی و نمایندگان محترم بویژه جناب آقای هاشمی پور انتظار داریم که در صورت صلاحدید در این زمینه به جد پیگیر باشید.با آرزوی توفیق.خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
محمد خانی دیگه خرابترش نکن... باعث پسرفت لنده شدی...مهمون نواز نبودی....یه عده رو جمع کردی که به استا..کنن .... خراب کردی وجهه شهرمون رو...ما مردم لنده از استاندار عذرخواهی میکنیم و ..
لنده ای
Iran, Islamic Republic of
آقای محمدخانی من یک سوال از شمادارم آیا این مشکلات درلنده یک شبه دراین دولت بوجودآمدندآیا شما معاون آموزش وپرورش دولت قبل نبودید شورا هم بودید چرا حرفی نزدید چراعملکرددولت قبل را انتقادننمودید
رسا
Iran, Islamic Republic of
..شهرستانی را باید خواند که. مشاور فرماندارشه و..عضو شورا
Iran, Islamic Republic of
واقعا آن روز به میهمانان تان توهین شد جناب محمدخانی عزیز/ قبول داشته باشید تند رفتید و رسم مهمانوازی را بجای نیاوردید.
محمد
Iran, Islamic Republic of
ببخشید این .. و .. کردن اسن استان را ندارنذ بحث لنده نیست همه شهرستانها همسنجرزی هستن اخه.. سوادش کجابود که بخاهد برای این استان بوذجه بکیره یعنی کی به خادمی ..
ستارآرمند
Iran, Islamic Republic of
قربون زبونش دستش درد نکنه.گفتن واقعیت به اونها فشار آورد.استاندا.ا باید استعفا بده..در مناطق طیبی نشین هیچ اقدامی نکرده....امیدوارم نیروههای مناطق لنده،قلعه رییسی ،بهمیی ودیشموک تا گرفتن حق خود کوتاه نیایند.با چه رویی به لنده وچارسا سفر کرده.
Iran, Islamic Republic of
این نگرش ها به مصلحت مردم لنده نیست وقتی مسئولی در شهرستان حضور می یابد این نوع رفتار نشان شجاعت نیست
۱- مگر دادستان کل استان از لنده نیست که با بهترین احترام در بین مردم بویراحمد مدیریت می کند
۲- مگر محنایی معاون استاندار از حوزه شما نیست
و دهها مدیر و معاون در ادارات کل بخدا خیلی خوب نیست !!!
۳ - مگر بنام مدیرعامل شهرک ها از شما نیست
۴- مگر پاک نژادی از شما نیست
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر محمدخانی عزیز،که مشکلات شهرستان را بطور جامع وقاطعانه بیان کردند واقعا ایشون حرف دل مردم لنده رازدند.
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
بنده فردی سیاسی نیستم اما انصافا مطالب اقای محمدخانی مستدل بود .. نشان دادکه فردی ماجراجوست وا.ی اصلاحات را . تورا به خدا استاندار برای تعویض ایشان اقدام کند
مستقل
Iran, Islamic Republic of
یک نفر پیدا شد حرف دل مردم را زدتورا بخدا انگ خطی نزنید
مستقل
Iran, Islamic Republic of
اقای محمدخانی ادمی دیندارونترس می باشند ونشان دادند هرجا باشند موفق هستند حضرت عباسی قضاوتهامون خدای باشد
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
درود جناب محمدخانی حق گفتی این استان واقعا بد داره مدیریت میشه چون مدیران تاجگردون فقط بفکر منافع خودشان و ...میباشند واز استاندا.
Iran, Islamic Republic of
درود خدا برجناب محمدخانی عزیز،واقعا جامع وکامل حرف دل مردم راوقاطعانه ومنصفانه بیان کردند واقعا درحق شهرستان لنده اجحاف کردند..
همشهری
Iran, Islamic Republic of
تشکر از جناب محمدخانی اما جناب محمدخانی چرا در دولت خودتون با ارای زیاد اصولگرایی درخواستی نداشتی ؟چرا حرفی از نماینده منطقه نیست؟چرا با استاندار نیومدن؟چرا هاشمی برا بهمیی اینقدر زحمت میکشه نامی از لنده نمیبره؟چرا نمیگی عدل هاشمی پیگیر تونل تنگ تکاب هست که راه لنده تشان ببی خاصیت و در نتیجه کنسل بشه؟چرا نمیگید عدل هاشمی در پی ابیاری دشتهای دهدشت هست و با ساختن سد همین مقدار ابیاری لنده هم از بین خواهد رفت و عملا ابی به لنده و ابلش نمیرسه
مستقل
Iran, Islamic Republic of
سلام مدیر محترم سایت چرا کامنت مربوط به اهانت به مردم لنده توسط گوهرکانی رامنتشز نمی کنید ایشان باید از مردم لنده عذر خواهی کند
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا جناب محمدخانی در دولت قبل هم مطالبه گربودن، هرچند اون موقع شورا نبودن و بیشترین نقدها رابه حاج آقا بزرگواری داشتن هر چند از حامیان اصلیش بودن
Iran, Islamic Republic of
خدا نکنه پاک نژادی مال لنده باشه ...
بیغش سرآسیابی
Iran, Islamic Republic of
درود.اصلی ترین رکن دموکراسی،نظارت و عدالت هست.اگه اینها باشه نیازی به وجود نیروی بومی در هیچ جانیست.وشایستگان در مسند خواهند بود.ولی چه حیف که نظارت نیست!!در ضمن سخنان آقای محمد خانی درست هستند ولو به هر نیتی.تا زمانی که انتخابمون بر اساس اندیشه نباشه وضعیت همینه!!
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1