تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۲۷
کد مطلب : ۲۲۸۵۹۴

رئیس جدید دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد معارفه شد (+تصاویر)

۰
کبنا ؛مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، قبل از ظهر امروز با حضور مسئولان کشوری و استانی مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
بنا بر این گزارش، در این مراسم هادی زارع‌پور مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل صدا و سیما، سینایی مدیرکل پژوهش سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، زهرا زمانی عضو شورای شهر یاسوج، آرامش رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران، مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه فرهنگیان، کریمی مدیرکل سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از چهره‌های اصلاح‌طلب، فرهنگیان و دانشجویان نیز حضور داشتند.
در این مراسم از خدمات خسرو نظری تقدیر و نوروز هاشمی به عنوان رئیس دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد معارفه و منصوب شد.
 

 
 
 
 
 
   
 
نام شما

آدرس ايميل شما

؟؟
Iran, Islamic Republic of
این که.؟ رزومش چیه؟
اسپر
Iran, Islamic Republic of
اخ سی علی یار محمدی که همه جا هسش، تاج و کوچنی یه پست وش بیه........
گچساران
Iran, Islamic Republic of
تبریک خدمت جناب هاشمی
Iran, Islamic Republic of
رییس علمی کاربردی استانی هم باید تغییر کنه. ایشون نظارتی بر وضعیت دانشگاهشون ندارند. ای چه وضعیه....
سجاد
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه دکتر هاشمی بسار جوان و بی تجربه می باشد و این مسئولیت برای وی بسیار زود بود امیدواریم سوخته نشه ولی قطعا دانشگاه با دکتر هاشمی روزهای خوبی را نخواهد دید
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
خوش آمدی دکتر هاشمی،درود و هزاران درود به دکتر تاجگردون نماینده محبوب باشت و گچساران با انتخابشان
استان
Iran, Islamic Republic of
خناسان دانشگاه فرهنگیان، از بی تجربگی و خام و ناپخته بودن دکتر هاشمی سوء استفاده می کنند و او را بدبخت میکنند و دانشگاه فرهنگیان را به زیر آب می برند مانند زمان دکتر حسینی نیک.
علی
Iran, Islamic Republic of
دکتر هاشمی یک خطای استراتژیک انجام داد، نباید بعد از مدیر قوی و قدری چون دکتر نظری که این همه خدمات ارزنده برای دانشگاه انجام داد میمود سر کار که بعد همه با دکتر نظری مقایسه اش کنن و بگن ضعیفه، باید.. و پایا میومد رئیس می شد.
Iran, Islamic Republic of
مه نوروز هاشمی باشتیه
فرهنگیان بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
واقعا ناراحت شدم یه جلسه با کمتر از سی نفر جمعیت نمی تونستن برن یکی از مدارس را بیارن سالن را پر کنن
دوست
Iran, Islamic Republic of
آرزوی موفقیت برای دکتر هاشمی. حضور بزرگانی از ایل قشقایی چون افراسیاب پرویزی، حسین ایوبی، دکتر کشکولی، دکتر افشارنیا ریاست صدا و سیمای استان، دکتر غفاری، دکتر کریمی پور، دکتر رهام رحمانی، دکتر حسن هاشمی، طهمورث افشاریانی و همچنین برزگانی از گچساران مانند اسکندر رحمانی، دکتر علی محمدی، دکتر نوید سبزعلی، دکتر مجید سینایی نشان اعتماد جامعه به آقای دکتر هاشمی است. امید پیروزی برای این عزیز.
Iran, Islamic Republic of
جریان چی
علی
Iran, Islamic Republic of
آینده . برای دانشگاه فرهنگیان در پیش است...
جواد فروغی فر
Iran, Islamic Republic of
بسم الله الرحمن الرحیم
دانشگاه فرهنگیان یکی از مهمترین دانشگاهای کشور است که با بقیه ی دانشگاه های کشور تفاوت دارد زیرا خروجی این دانشگاه معلمین اینده ی این کشورند. و اما این دانشگاه قربانی اول قومیت شده و بعد سیاست.
اگر گذری به تحولات مدیریتی این دانشگاه در استان از ابتدای تاسیس ان بزنیم خواهیم دید که چه اتفاق افتاد. مدیر اولی این دانشگاه از کدام منطقه ی جغرافیایی کارکنان خود را انتخاب کرد و تا آخرین مدیر که جدیدا تغییر کرد. در میان این مدیران هم اصولگرا و هم اصلاحطلب بود اما ملاکشان قوم، قوم و قوم....موضوع دوم اگر شما یک استاد از استادهای دانشگاه فرهنگیان را که در انجا تدریس می کنند پیدا کردید که دکترای خود را از دانشگاه دولتی گرفته باشد یا برای دریفت مدرک خود پول پرداخت نکرده باشد آنوقت دانشگاه اعتبار دارد. همه یاز افغانستان، هند ، چین، ازبکستان، دانشگاه آزاد دهاقان، آزاد. و...اندونزی و....رفتند .ولی هم دادند و مدرک گرفتند امدند. کاشکه آنجا باشید که القاب دکتر دکتر ...گوش دانشگاه را کر می کند. جابتر اینکه در این دانشگاه رشته های کشاورزی و دامداری و دامپروری استادند. این یک .به دانشجویان با استعداد این استان و کشور است. بسیاری از...علمی ندارند. برای آقای دکتر نوروز هاشمی آرزوی موفقیت دارم راه آنها را ادامه ندهید
خامی
Iran, Islamic Republic of
خود آقای نظری اعلام کرد کسی نباید باشه به همین خاطر کسی را دعوت نکردند
جعفر از باشت
Iran, Islamic Republic of
البته هر مدیری که برنامه داشته باشد و با یک استراتژی درست ، امور مردم را پیگیری کند موفق است.ارتباطی به اصولگری و اصلاح طلبی هم ندارد.
دوست ندارم مانند خیلی ها انتقاد کنم اما این نکته را عرض کنم که اکثریت مردم استان ک. ب جناحی و قوم و قبیله ای فکر می کنند و دم از بویراحمدی و گچسارانی می زنند.
بنظرم باید مدیرجوان و خوش آتیه ای مثل دکتر نوروز هاشمی را حمایت کرد و از ایشان برای توسعه دانشگاههای استان و خدمت به مردم کمک گرفت.
باباجان ! این حرف های نفاق افکنانه را کنار بگذارید و کمی خوشبین باشید. اگرهم آقای نظری گفته سالن را خلوت نگهدارید (بعید است بگوید) چه ضرورتی بر گفتن آن هست. این همان مصداق غیبت و برهم زدن بین برادران دینی است!!! مسمان!!!
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1