تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹
کد مطلب : ۲۲۸۴۵۸

مدیرانی که مایه آبرو و موفقیت برای مردم هستند، قابل احترامند

۲
۰
کبنا ؛

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برخی خدمات و موفقیت های بخش کشاورزی در این استان گفت: مدیرانی که توانستند مایه آبرو باشند و موفقیت هایی برای این استان و این مردم رقم بزنند، قابل احترام و تقدیر هستند.


به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز آیین جشن انقلاب و تجلیل از کشاورزان برتر سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با حضور نماینده ولی فقیه و دیگر مسوولان استانی در یاسوج برگزار شد.



آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی در این آیین ضمن تبریک دهه فجر، اظهار کرد: این ایام را باید به شهدایی که این انقلاب را آفریدند، تبریک گفت.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع کشاورزان، گفت: به احترام کشاورزان، کسانی که در این عرصه خدمتگزار جامعه انسانی و شیعی هستند در این مراسم شرکت کردم.

وی با اشاره به اتفاقات زمان امیرالمومنین (ع)، یادآور شد: اقدام به انجام کشاورزی و مدیریت کشاورزی توسط امیرالمومنین (ع) دو اتفاق مهم زندگی این امام همام بود.

آیت‌الله ملک‌حسینی با بیان اینکه امام علی (ع) کشاورزی را در زمان خویش انجام و آن را به مردم آموزش داد، گفت: کشاورزی وقتی آبرو پیدا کرد که حضرت امیرالمومنین (ع) آن را به عنوان یک حرفه در دنیای ذلت و حقارت انتخاب کرد.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فرمایش حضرت علی (ع) که فرموده‌اند: «اگر کسی آب و خاک ببیند و فقیر بماند هیچکس جز خودش را نباید ملالت کند» به نقش مدیریتی امیرالمومنین (ع) و توسعه کشاورزی میان مردم زمانش اشاره کرد و بیان داشت: جنایت است انسانی که می‌تواند صدها، هزاران و بلکه میلیون‌ها نفر را برای کشاورزی آموزش و تربیت کند، این کار را انجام ندهد و حتی به جای این کار بخواهد خودش بیل به دست بگیرد و کار کند.


آیت‌الله ملک‌حسینی با تاکید بر توجه مدیران امروز به این موضوع، گفت: باید موارد مختلف مانند اقلیم، تدبیر، موانع، اعتبارات، معارضات و مشکلات مختلف بررسی شود و بتوان فهمید کدام موضوع مانع توسعه و مدیریت مطلوب در جامعه است.

وی با بیان اینکه البته گاهی مدیریت خوب وجود دارد اما همراهی نمی‌شود، یادآور شد: جامعه که درست مدیریت شود و درست مدیریت را بپذیرد موفق خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، افزود: امیدواریم روزی فرا برسد که صنعت و فراوری در این استان آن قدر رشد کرده باشد که کشاورز دغدغه فروش محصولش را نداشته باشد.

آیت‌الله ملک‌حسینی با تاکید بر همراهی مدیریت، گفت: اگر مدیریت به خوبی همراهی نشود عامل فقر، تباهی و تکرار اشتباهات گذشته است و باعث خواهد شد نیازمند دشمن شویم.

وی در توضیحی بیشتر از عملکرد مدیریت بخش کشاورزی در اجرای سیستم های آبیاری تحت فشار به عنوان یک فرصت و اقدام خوب یاد کرد و گفت: در این سفرهای استانی وقتی میپرسم که با وجود پرداخت ۸۵ درصدی هزینه آن از سوی دولت ولی یا استقبالی از آن نمیشود یا کمترین استقبال از آن میشود، خجالت میکشم که چنین فرصت هایی هست و از آن هتر از این ها استفاده نمیشود.

وی یاداور شد: اگر برترین مدیران هم اینجا باشند ولی مردم همراهی نکنند و به تصمیمات و مدیریت ها بی اعتنایی کنند، همان فقر و اشتباهات تکرار خواهد ششد و نتیجه نمیگیریم.


وی، افزود: علاوه بر همراهی مردم، در نوع مدیریت هایمان نیز باید به سمت استقلال، رشد و اقتصاد مقاومتی درون‌زای برونگرا حرکت کنیم تا بتوانیم بر فتنه‌های آخرالزمان در امان بوده و ذلت کشیده نشویم.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری بر دوری از باندبازی، منطقه‌گرایی و تبعیض تاکید کرد و یادآور شد: اگر این موارد را رعایت کنیم می‌توانیم بگوییم قدر انقلاب و نظامی که انقلاب برایمان آورده است را می‌دانیم.

وی در پایان با اشاره به برخی موفقیت های مدیریتی بخش کشاورزی، تأکید کرد: قابل احترام هستند، مدیرانی توانستند مایه آبرو برای این استان باشند و خدمات و موفقیت هایی را برای این استان و این مردم رقم بزنند.

آیت الله ملک حسینی همنین از زحمات کشاورزان به ویژه کشاورزان نمونه این استان قدردانی کرد.
تحقق تولید ۸۰۰ هزار تنی محصولات کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد/ خدمات انقلاب فراموش نشود
همچنین جعفر گوهرگانی امروز در آیین جشن دهه فجر و تجلیل از کشاورزان نمونه، اظهار کرد: امیدواریم با تعامل مسوولان و مردم بتوانیم سالیان سال شاهد برافراشته بودن پرچم انقلاب اسلامی در ایران و دنیا باشیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه توسعه انقلاب اسلامی به سایر نقاط دنیا اتفاق خواهد افتاد، گفت: این اتفاق با برنامه‌ریزی امام خمینی (ره) آغاز و امروز با تدابیر و رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری در حال اتفاق افتادن است.
وی با اشاره به نقش و تاثیر انقلاب اسلامی در عمران و آبادانی امروز کشور، یادآور شد: در زمان قبل از انقلاب همه در فقر و محدودیت روستایی بوده و حتی کمترین امکاناتی نداشتیم.
این مسوول با بیان اینکه محرومیت در همه بخش‌ها مانند آب، گاز، برق و جاده وجود داشت، گفت: باید امروز هر چه داریم را مدیون انقلاب بدانیم و این خدمات را فراموش نکنیم.
گوهرگانی با اشاره به رشد در همه عرصه‌ها و بخش‌های مختلف، خاطرنشان کرد: در سایه انقلاب اسلامی توانستیم رشد کرده و در خدمت همنوعان باشیم.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد به خدمات ارائه شده این سازمان اشاره کرد و گفت: خدمات جهاد سازندگی در طول این ۳۸ سال بر هیچ کس پوشیده نیست.
وی با بیان اینکه این سازمان تاکنون خدمات و اقدامات فراوانی در جهت خدمت به مردم انجام داده است، گفت: مثلا تولیدات کشاورزی در حال حاضر بر اساس آخرین آمار به بیش از ۸۰۰ هزار تن رسیده است.
گوهرگانی در ادامه از تکمیل و افتتاح ۶۰ پروژه جهاد کشاورزی در ایام دهه فجر امسال خبر داد و گفت: این پروژه‌ها در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف آب و خاک، صنایع تبدیلی، شیلات، امور دام و باغبانی اجرا و در این ایام افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.
وی تصریح کرد: ۴۰ پروژه در بخش آب و خاک، ۶ پروژه در بخش صنایع تبدیلی، ۷ پروژه در بخش شیلات، ۴ پروژه در بخش امور دام و ۳ پروژه در بخش باغبانی تکمیل و در ایام‌الله دهه فجر با حضور مسوولان استانی به بهره‌برداری رسید.
گوهرگانی همچنین از کلنگ زنی هفت طرح مهم دیگر در این استان خبر داد.


نام شما

آدرس ايميل شما

باشت -گشین
Iran, Islamic Republic of
آفرین به مهندس گوهرگانی با مدیریت صحیح و راه گشای ایشان.
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
آخ تا قیومت در دوره گوهرگانی کارکنان نا امید ، کشاورزی نابود شده . همه کارها شده زد وبند
موقعیت‫‌سنجی اصلاح‌‫طلبان در انتخابات پیش رو

موقعیت‫‌سنجی اصلاح‌‫طلبان در انتخابات پیش رو

نتخابات ریاست جمهوری مسئله جمعی است پس نیازمند اجماع جریانی است. اکنون جریان اصلاح طلب ...
شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

دومین و آخرین مناظره انتخاباتی میان دونالد ترامپ و جو بایدن در مقایسه با مناظره پیشین،...
فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

همه زنان و مردانی که در این ویدئو دیده می‌شوند دیشب بازداشت شده‌اند.
1