تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۴
کد مطلب : ۲۲۸۳۷۶

راه‌اندازی بازارچه کارآفرینی در گچساران / کلنگ‌زنی بهسازی جاده ۲۲ روستای بهمئی با حضور «حاج عدل» / تاجگردون: محور گچساران - بابامیدان چهارخطه می‌شود

۲
۰
کبنا ؛خبرهای استان کهگیلویه و بویراحمد /

راه‌اندازی بازارچه کارآفرینی و دست سازه‌های دانش آموزی در شهرستان گچساران+تصاویر



افتتاح بازارچه صنایع دستی و هنرهای سنتی عودلاجان
بازارچه کارآفرینی و دست سازه‌های دانش آموزی با حضور مسئولان در شهرستان گچساران راه‌اندازی شد.


 نمایشگاه دست ساخته‌های دانش آموزان دبیرستان نمونه دولتی فروغ دانش با حضور مسئولان در به مناسبت دهه مبارک فجر در این شهرستان گشایش یافت.
مدیر آموزش و پرورش گچساران در این آیین با تبریک ایام الله دهه فج و با اشاره به شعار سال "اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل" ، اظهار داشت: این بازراچه در راستای تحقق بخشیدن به اهداف درس کار و فناوری و با توجه به محورهای جشنواره خوارزمی و مسابقات بازارچه کار و فناوری با محوریت کارافرینی برپا شده است.

سید ظهیرالدین پورالحسینی عنوان کرد : دراین نمایشگاه دست ساخته‌های دانش‌آموزان شامل ؛ انواع گلهای زینتی ، بخصوص آلوئه ورا ، انواع (لباس ، جامدادی، کلاه و شال گردن و دستش) ، انواع زیورآلات مصنوعی (دستبند ، گردنبند، گیره )، انواع سفره‌های دست ساز،انواع شیرینی جات خانگی ، انواع خشکبار و انواع صنایع دستی(تابلوهای مسی)، آش و غذاهای محلی وماکت سازی که ارتباط با رشته تحصیلی آنان دارد، در معرض دید عموم قرار گرفت.

وی مبنای کار آموزش و پرورش را تربیت دانش‌آموزان در تمام ابعاد وجودی آنها دانست و ابراز نمود: یکی از ابعاد آموزش و پرورش تاکید بر پرورش استعداد ها و خلاقیت‌های دانش آموزان است و برگزاری این بازارچه نیز در همین راستا خواهد بود.

مدیرآموزش و پرورش گچساران گفت: ایجاداین بازارچه می‌تواند توانمندی دانش‌آموزان رابرای ورود به زندگی واقعی افزایش دهد.

پورالحسینی افزود: این نوع بازارچه‌ها نه تنها سبب کشف استعداد و ایجاد حس استقلال در دانش‌آموزان می‌شود بلکه آنها را با فرآیند از تولید به مصرف ، فروش و بازاریابی آشنا می‌کند .

مدیر آموزش و پرورش گچساران چند مهارتی بودن در زندگی فعلی را ضروری خواند و اظهار داشت: شرایط لازم برای عرضه دست ساخته‌های دانش آموزان باید فراهم شود زیرا با فروش این کالاها انگیزه دانش‌آموزان برای کار و تلاش بیشتر می‌شود.

پورالحسینی گفت: استقلال و خودکفایی زمانی در کشور اتفاق می‌افتد که کارآفرینان و نوآوران در نظام آموزشی امکان رشد و پرورش پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه باید این باور را برای دانش‌آموزان تبیین کنیم که یک جامعه توسعه یافته نیازمند نیروی انسانی خلاق است و نیروی تحصیل کرده جویای کار، نماد توسعه یافتگی نیست، افزود: مهارت‌های حرفه‌ای یک ضرورت برای مشارکت فعال زنان در جامعه است.

پورالحسینی عنوان کرد: یکی از معیارهای توسعه یافتگی کشور‌ها، میزان مشارکت زنان است و اکنون نگاه جهان، بیشتر به سوی زنان معطوف شده است زیرا زن به عنوان نیروی فعال و سازنده، تأثیر بسیاری در روند توسعه و افزایش کمّی و کیفی نیروی انسانی آن جامعه خواهد داشت.

۲۸۵ دانش اموز در سه پایه ۷، ۸ و۹ در این مدرسه تحصیل می‌کنند وبرپایی این بازارچه با همکاری همه دانش‌آموزان و اولیاء آنها انجام شد.




کلنگ‌زنی بهسازی جاده ۲۲ روستای بهمئی با ۷۰ میلیارد ریال
پروژه بهسازی جاده ۲۲ روستای شهرستان بهمئی با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات نفت کلنگ‌زنی شد.
پروژه بهسازی جاده ۲۲ روستای بهمئی امروز با حضور عدل هاشمی‌پور نماینده مردم این شهرستان در مجلس کلنگ‌زنی شد.
عدل هاشمی‌پور در این آیین اظهار داشت: از طریق رایزنی با وزیر نفت جمهوری اسلامی و خارج از همه اعتبارات و برنامه‌ریزی های استانی و ملی مبالغ قابل توجهی برای توسعه، آبادانی و ورزش شهرستان بهمئی اختصاص یافت.
نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس افزود:قریب به ۷۰ میلیارد ریال اعتبار نفت برای بهسازی  راه ۲۲ روستا اختصاص داده شد.
وی با بیان اینکه ۴۵ میلیارد ریال به منظور ساماندهی ورودی‌های شهر لیکک در نظر گرفته شده است،گفت: جهت احداث مجتمع چند منظوره ورزشی شهر لیکک هم بیش از ۴۲ میلیارد ریال اعتبار منظور شده است.
رئیس کمیته گاز و پتروشیمی کمیسیون انرژی مجلس همچنین از اختصاص ۱۵ میلیارد ریال به طرح آبرسانی روستاهای کت در بهمئی خبر داد.
هاشمی‌پور با بیان اینکه ۸۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات نفت برای پروژه‌های ورزشی این شهرستان در نظر گرفته شده است،گفت: ۱۰ میلیارد ریال از این اعتبار مربوط به ساخت سالن ورزشی سرآسیاب یوسفی و ۱۰ میلیارد ریال به سالن ورزشی بخش ممبی است.
وی افزود: جهت ساخت چمن مصنوعی در روستاهای سیاه شیر٬ گچ بلند شهر لیکک و شهرک ولیعصر هرکدام  پنج میلیارد ریال اختصاص یافت.
هاشمی‌پور از اهتمام و حسن توجه وزیر نفت و مدیر طرح‌های عمرانی آن وزارت نهایت تقدیر کرد.

بازگشت امید به ساکنان بافت فرسوده دوگنبدان
با نوسازی واحدهای بافت فرسوده دوگنبدان امید به ساکنان این منطقه باز می‌گردد.
با شروع ساخت و ساز خانه‌های واقع شده در بافت فرسوده دوگنبدان امید به این شهر نفتی بازگشت.
براساس این گزارش در حالی که سال‌ها جلسات متعددی در این راستا برگزار شد خوشبختانه با استقبال مردم این شهر و ساکنین بافت فرسوده، امروز تعداد ۱۰۰ واحد به مناسبت دهه فجر مبارک انقلاب با حضور مسوولان کشوری و نماینده مردم گچساران و باشت افتتاح خواهد شد.
شهر دوگنبدان با داشتن ۱۶۴ هکتار بافت فرسوده در بافت قدیمی و پرجمعیت این شهر واقع شده است.
تعداد ۵ هزار واحد در بافت قدیمی این شهر زندگی می‌کنند و بسیاری از جمعیت این شهر را در خود جای داده است.
اهالی بافت فرسوده تقریبا افراد کم درآمد جامعه و تحت پوشش نهادها و سازمان‌هایی مانند کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی هستند.
در حال حاضر با تسهیلاتی که به این بافت تعلق گرفته است بسیاری از این اهالی اقدام به نوسازی واحدهای خود در این منطقه کرده‌اند و امروز با حضور مسوولان شاهد افتتاح تعداد ۱۰۰ واحد نوسازی شده در این منطقه هستیم.
نهاد کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان با دادن تسهیلاتی به افراد تحت پوشش و ساکن در این منطقه موجب شده که بسیاری از افراد تحت پوشش این منطقه اقدام به نوسازی واحدهای خود کنند.
کمیته امداد امام خمینی(ره) به این افراد ۵ میلیون تومان تسهیلات کارگشایی اولیه برای جابه جایی این افراد و ۲۰ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض برای نوسازی واحدهای بافت فرسوده تحت پوشش این نهاد اختصاص داده است.
دولت نیز از طریق امکاناتی مانند ۶ میلیون تومان وام بلاعوض و ۴۰ میلیون تومان وام با بهره ۴ درصد این امکانات را فراهم کرده که افراد ساکن در این منطقه بتوانند این واحدهای فرسوده را نوسازی کنند و شاهد خسارات مالی و جانی مانند زلزله بم نشویم.
شهرداری با دادن پروانه ساخت، ارائه نقشه و اشتراک آب، برق و گاز رایگان به این واحدها توانسته کمک شایانی در این زمینه داشته باشد.

امیدواریم روزی برسد که کشاورز دغدغه فروش محصولش را نداشته باشد
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: امیدواریم روزی فرا برسد که صنعت و فراوری در جامعه آن قدر رشد کرده باشد که کشاورز دغدغه فروش محصولش را نداشته باشد.
آیین جشن انقلاب و تجلیل از کشاورزان برتر سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با حضور نماینده ولی فقیه و دیگر مسوولان استانی در یاسوج برگزار شد.
آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی در این آیین ضمن تبریک دهه فجر، اظهار کرد: این ایام را باید به شهدایی که این انقلاب را آفریدند، تبریک گفت.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع کشاورزان، گفت: به احترام کشاورزان، کسانی که در این عرصه خدمتگزار جامعه انسانی و شیعی هستند در این مراسم شرکت کردم.
وی با اشاره به اتفاقات زمان امیرالمومنین (ع)، یادآور شد: اقدام به انجام کشاورزی و مدیریت کشاورزی توسط امیرالمومنین (ع) دو اتفاق مهم زندگی این امام همام بود.
آیت‌الله ملک‌حسینی با بیان اینکه امام علی (ع) کشاورزی را در زمان خویش انجام و آن را به مردم آموزش داد، گفت: کشاورزی وقتی آبرو پیدا کرد که حضرت امیرالمومنین (ع) آن را به عنوان یک حرفه در دنیای ذلت و حقارت انتخاب کرد.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فرمایش حضرت علی (ع) که فرموده‌اند: «اگر کسی آب و خاک ببیند و فقیر بماند هیچکس جز خودش را نباید ملالت کند» به نقش مدیریتی امیرالمومنین (ع) و توسعه کشاورزی میان مردم زمانش اشاره کرد و بیان داشت: جنایت است انسانی که می‌تواند صدها، هزاران و بلکه میلیون‌ها نفر را آموزش و تربیت کند، این کار را انجام ندهد.
آیت‌الله ملک‌حسینی با تاکید بر توجه مدیران امروز به این موضوع، گفت: باید موارد مختلف مانند اقلیم، تدبیر، موانع، اعتبارات، معارضات و مشکلات مختلف بررسی شود و بتوان فهمید کدام موضوع مانع توسعه و مدیریت مطلوب در جامعه است.
وی با بیان اینکه البته گاهی مدیریت خوب وجود دارد اما همراهی نمی‌شود، یادآور شد: جامعه که درست مدیریت شود و درست مدیریت را بپذیرد موفق خواهد بود.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، افزود: امیدواریم روزی فرا برسد که صنعت و فراوری در جامعه آن قدر رشد کرده باشد که کشاورز دغدغه فروش محصولش را نداشته باشد.
آیت‌الله ملک‌حسینی با تاکید بر همراهی مدیریت، گفت: اگر مدیریت به خوبی همراهی نشود عامل فقر، تباهی و تکرار اشتباهات گذشته است و باعث خواهد شد نیازمند دشمن شویم.
وی، افزود: باید به سمت استقلال، رشد و اقتصاد مقاومتی درون‌زای برونگرا حرکت کنیم تا بتوانیم بر فتنه‌های آخرالزمان در امان بوده و ذلت کشیده نشویم.
نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری بر دوری از باندبازی، منطقه‌گرایی و تبعیض تاکید کرد و یادآور شد: اگر این موارد را رعایت کنیم می‌توانیم بگوییم قدر انقلاب و نظامی که انقلاب برایمان آورده است را می‌دانیم.
به گزارش فارس؛ در پایان این مراسم از کشاورزان نمونه و خانواده شهدای سازمان جهاد کشاورزی با حضور نماینده ولی فقیه و دیگر مسوولان استانی تجلیل شد.

افتتاح یک واحد مسکونی به نمایندگی از ۱۰۰ باب خانه در بافت فرسوده شهر دوگنبدان
با حضور رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، یک واحد مسکونی به نمایندگی از ۱۰۰ باب خانه در بافت فرسوده شهر دوگنبدان افتتاح شد.
با حضور تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور و برخی معاونان و همچنین با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی یک باب منزل مسکونی به نمایندگی از ۱۰۰ باب واحد مسکونی در بافت فرسوده شهر دوگنبدان افتتاح شد.
در این آیین فرماندار شهرستان گچساران با بیان اینکه یکی از معضلات جدی در شهرستان گچساران که از سال‌های گذشته وجود داشته همین بافت فرسوده است اظهار کرد: جمعیت بسیار زیادی در این بافت زندگی می‌کند.
عبدالرحیم رحیمی بیان کرد: یکی از دغدغه‌های جدی در این شهر که هر زمان امکان ایجاد بحران را دارد همین بافت فرسوده است که از دو سال پیش تاکنون برای تغییر در این بافت و نوسازی آن اقدامات بسیار خوبی انحام شده است.
فرماندار شهرستان گچساران افزود: تسهیلات بسیار خوبی بری نوسازی این بافت در نظر گرفته شده و اطلاع‌رسانی کافی نیز در این زمینه بری نوسازی صورت گرفته است.
رحیمی گفت: انتظار است که برای نوسازی این بافت استقبال بیشتری صورت گیرد تا بتوانیم در یک بازه زمانی کوتاه‌تر مشکل را در شهر دوگنبدان برطرف کنیم و اجازه ندهیم که با اهمال، در آینده بحرانی بزرگ دامنگیر این شهر شود.
فرماندار شهرستان گچساران افزود: از سوی مسؤولان استانی و شهرستانی پی‌گیری‌های زیادی انحام شده است و این پی‌گیری‌ها برای تسهیل در روند نوسازی بافت فرسوده دوگنبدان همچنان ادامه دارد.

زائرسرای امامزاده بابا احمد(ع) بهمئی در دهه فجر افتتاح می‌شود
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد از تکمیل و افتتاح زائرسرای امامزاده بابا احمد(ع) شهرستان بهمئی با اعتبار ۲۷۰ میلیون تومان در دهه فجر خبر داد و گفت: این اعتبار از طرف شرکت نفت گچساران تامین شده است.
امروز نشست خبری مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با اصحاب رسانه در یاسوج برگزار شد.
سید نورالله جنتی‌پور در این نشست ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر، اظهار کرد: انقلاب اسلامی حاصل خون هزاران شهیدی است که جان خود را نثار کردند تا امنیت و آرامش برای ما فراهم شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد، خون شهدا را حافظ نظام و انقلاب بیان کرد و افزود: صلابت و عزت امروز ملت ایران مرهون ایثارگری‌های شهدای انقلاب و دفاع مقدس است.
وی با تاکید بر تقویت اعتقادات و داشتن مرز مشخص میان اعتقادات و احساسات، یادآور شد: احساسات ماندگار نیستند بلکه باید با تقویت اعتقادات و باورها آنها را ماندگار کنیم.
این مسوول در ادامه با تشریح برنامه‌های دهه فجر، گفت: این اداره تاکنون پروژه‌های عمرانی مختلفی در بقاع متبرکه داشته که برخی از آنها را در ایام دهه فجر افتتاح و به بهره‌برداری می‌رساند.
جنتی‌پور با بیان اینکه برخی امامزاده‌ها در گذشته شاید تنها مخروبه‌ای بود، اضافه کرد: با همت و تلاش مسوولان اوقاف در حال حاضر این امامزاده تعمیر و بازسازی شده و زایران زیادی دارد.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه اعتبارات خوبی از سال گذشته تاکنون از طرف شرکت نفت گچساران به بقاع متبرکه تخصیص یافت، تصریح کرد: تاکنون ۸۷۰ میلیون تومان از طرف شرکت نفت برای بازسازی، تعمیر و احداث امکانات رفاهی و بهداشتی بقاع متبرکه استان مشخص شده که امسال قرار است همه این مبلغ تخصیص داده شود.
وی امامزاده بابا احمد (ع) شهرستان بهمئی را یکی از مهم‌ترین این امامزاده‌ها عنوان کرد و بیان داشت: زائرسرای این امامزاده با اعتباری معادل ۲۷۰ میلیون تومان احداث و در حال تکمیل و در ایام دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد.
این مسوول، آباد شدن بقاع متبرکه را باعث فراهم شدن رفاه بیشتر مردم دانست و گفت: مقام معظم رهبری در این خصوص فرموده‌اند: «مردم باید در کنار بقاع متبرکه آرامش داشته باشند».
جنتی‌پور توجه و توسعه بقاع متبرکه را عامل موثری در توسعه و ترویج فرهنگ دینی و شیعی بیان کرد و یادآور شد: با توسعه امکانات رفاهی و بهداشتی در این مکان‌ها ضمن فراهم کردن شرایط رفاه مردم می‌توان تبلیغ و ترویج دین را بهتر انجام داد.

ساخت ۵ باب مدرسه عشایری در کهگیلویه و بویراحمد
نماینده بنیاد وفاق سبز علوی در کهگیلویه و بویراحمد از ساخت پنج باب مدرسه عشایری در استان توسط بنیاد وفاق سبز علوی خبر داد و گفت: دو باب آن ساخته و افتتاح شده که سه مدرسه دیگر در سال ۹۶ افتتاح می‌شود.
سید علی‌محمد دانشی در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌ها و اقدامات خوب بنیاد وفاق سبز علوی در کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: خوشبختانه این بنیاد در سطح استان خدمات ارزنده‌ای ارائه کرده است.
نماینده بنیاد وفاق سبز علوی در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این بنیاد از سال ۸۸ فعالیت خود در سطح استان را آغاز کرد، گفت: بنیاد وفاق سبز علوی با شروع به کار در استان اقداماتی از جمله ساخت مدرسه در مناطق روستایی و شهری، نذر کتاب، تامین جهیزیه نوعروسان و کمک به محرومان را تاکنون در کارنامه خود داشته است.
دانشی با تاکید بر اینکه بنیاد وفاق سبز علوی فعالیت‌های خوبی در خدمات‌دهی به محرومان داشته است، گفت: ساخت مسکن در مناطق محروم استان کهگیلویه و بویراحمد از اقدامات شایسته بنیاد در سطح استان است.
نماینده بنیاد وفاق سبز علوی در کهگیلویه و بویراحمد در ادامه سخنان خود از انعقاد تفاهم‌نامه بین بنیاد و آموزش و پرورش خبر داد و گفت: در این تفاهم‌نامه‌ها منعقد شد که خدمات‌دهی به مدرسه بنیاد وفاق در شرف‌آباد از صفر تا ۱۰۰ با بنیاد باشد و طی یک سال سرانه مدرسه شبانه‌روزی رضوان مارگون را بنیاد بر عهده گیرد.
دانشی با بیان اینکه بنیاد وفاق سبز علوی در راستای محرومیت‌زدایی در سطح کهگیلویه و بویراحمد گام‌های خوبی برداشته است، گفت: اهدای جهیزیه به ۱۴ نوعروس هم استانی که مهریه آن‌ها کمتر از ۱۱۴ سکه باشد از دیگر اقدامات مهم بنیاد در استان است.
وی در بخش پایانی سخنان خود با تاکید بر اینکه در حال حاضر یک باب مدرسه توسط بنیاد وفاق سبز علوی در منطقه شرف‌آباد یاسوج افتتاح شده، گفت: در دهه فجر امسال دو مدرسه حوزه عشایری استان به نیابت از پنج مدرسه‌ای که قرار است توسط بنیاد ساخته شود افتتاح می‌شود.
دانشی ضمن قدردانی از تلاش‌ها و فعالیت‌های بنیاد وفاق سبز علوی در کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در دهه فجر دو مدرسه افتتاح می‌شود و سه باب مدرسه دیگر در سال ۹۶ آماده بهره‌برداری می‌شود.
نماینده بنیاد وفاق سبز علوی در کهگیلویه و بویراحمد در پایان با بیان اینکه با ساخت پنج مدرسه در استان شش مدرسه توسط این بنیاد در استان ساخته شده، تصریح کرد: هزینه ساخت این تعداد مدارس توسط بنیاد قریب به ۱۰۰ میلیارد تومان است که به آموزش و پرورش عشایری استان تحویل داده می‌شود.
آمریکا از تفکر و روح اسلامی ایران وحشت دارد/ همه حرف‌های آمریکا پوچ و توخالی است
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه همه حرف‌های آمریکا پوچ و توخالی است، گفت: آمریکا نه از بمب هسته‌ای بلکه از تفکر و روح اسلامی ایران وحشت دارد.
حجت‌الاسلام حبیب‌الله زمانی در آیین جشن دهه فجر و تجلیل از کشاورزان نمونه، اظهار کرد: انقلاب اسلامی در راستای نهضت عاشورا و برگرفته از آرمان‌های این حادثه بزرگ عاشورایی بود.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه انقلاب اسلامی توسط امام خمینی (ره) با مشارکت و بصیرت مردم و عنایات الهی به پیروزی رسید.
وی با اشاره به نقش حضرت زینب (س) در انتقال پیام عاشورا به نسل‌های بعد، یادآور شد: ما نیز باید امروز مانند حضرت زینب (س) ادامه‌دهنده و انتقال‌دهنده آرمان‌ها و اهداف این انقلاب بزرگ به نسل‌های جدیدی باشیم.
این مسوول با تاکید بر توجه به آرمان‌های انقلاب اسلامی بر انتقال ارزش‌ها و اهداف نظام جمهوری اسلامی به نسل جدید به خصوص نوجوانان و جوانان تاکید کرد.
زمانی با اشاره به مخالفت و دشمنی همیشه آمریکا با ایران، گفت: آمریکا و استکبار از بمب هسته‌ای ایران نمی‌ترسد بلکه از تفکر و روح اسلامی ایران وحشت دارد.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه همه حرف‌های آمریکا پوچ و توخالی است، وقتی اول انقلاب و در نقطه صفر بودیم امام خمینی (ره) با اقتدار فرمود: «آمریکا هیچ غلطی نمی‌‌تواند بکند».
وی تصریح کرد: امروز نیز باید ترامپ، رئیس جمهور آمریکا چشمش را باز کرده و دقت کند و بداند موشک‌های ایران در کمتر از یک دقیقه می‌تواند آمریکا را به آتش کشیده و آن را بر باد هوا دهد.
این مسوول خاطرنشان کرد: ایران امروز با قدرت الهی، پشتوانه دنیای اسلام و امکانات مجهز تبدیل به یک قدرت شکست‌ناپذیر شده است.
زمانی با یادآوری اینکه آمریکا و صهیونیست باید بدانند مردم، انقلاب را دوست داشته و به نظام پایبند هستند، گفت: مردم ایران همواره با انسجام، وحدت و همدلی به پیروزی‌های بزرگ رسیده‌اند.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ایام دهه فجر و روز ۲۲ بهمن بر حضور و مشارکت عظیم و حداکثری مردم در مراسم روز ۲۲ بهمن تاکید کرد و یادآور شد: امیدواریم امسال نیز مردم با حضور گسترده خود در راهپیمایی بزرگ روز ۲۲ بهمن بار دیگر قدرت و اقتدار خود را به رخ دشمنان اسلام و انقلاب بکشند.

تولید ۸۰۰ هزار تنی محصولات کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به افزایش رشد تولیدات کشاورزی در استان، گفت: تولیدات کشاورزی استان در حال حاضر به بیش از ۸۰۰ هزار تن رسیده است.
جعفر گوهرگانی در آیین جشن دهه فجر و تجلیل از کشاورزان نمونه، اظهار کرد: امیدواریم با تعامل مسوولان و مردم بتوانیم سالیان سال شاهد برافراشته بودن پرچم انقلاب اسلامی در ایران و دنیا باشیم.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه توسعه انقلاب اسلامی به سایر نقاط دنیا اتفاق خواهد افتاد، گفت: این اتفاق با برنامه‌ریزی امام خمینی (ره) آغاز و امروز با تدابیر و رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری در حال اتفاق افتادن است.
وی با اشاره به نقش و تاثیر انقلاب اسلامی در عمران و آبادانی امروز کشور، یادآور شد: در زمان قبل از انقلاب همه در فقر و محدودیت روستایی بوده و حتی کمترین امکاناتی نداشتیم.
این مسوول با بیان اینکه محرومیت در همه بخش‌ها مانند آب، گاز، برق و جاده وجود داشت، گفت: باید امروز هر چه داریم را مدیون انقلاب بدانیم.
گوهرگانی با اشاره به رشد در همه عرصه‌ها و بخش‌های مختلف، خاطرنشان کرد: در سایه انقلاب اسلامی توانستیم رشد کرده و در خدمت همنوعان باشیم.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد به خدمات ارائه شده این سازمان اشاره کرد و گفت: خدمات جهاد سازندگی در طول این ۳۸ سال بر هیچ کس پوشیده نیست.
وی با بیان اینکه این سازمان تاکنون خدمات و اقدامات فراوانی در جهت خدمت به مردم انجام داده است، گفت: مثلا تولیدات کشاورزی در حال حاضر بر اساس آخرین آمار به بیش از ۸۰۰ هزار تن رسیده است.
گوهرگانی در ادامه از تکمیل و افتتاح ۶۰ پروژه جهاد کشاورزی در ایام دهه فجر امسال خبر داد و گفت: این پروژه‌ها در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف آب و خاک، صنایع تبدیلی، شیلات، امور دام و باغبانی اجرا و در این ایام افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.
وی تصریح کرد: ۴۰ پروژه در بخش آب و خاک، ۶ پروژه در بخش صنایع تبدیلی، ۷ پروژه در بخش شیلات، ۴ پروژه در بخش امور دام و ۳ پروژه در بخش باغبانی تکمیل و در ایام‌الله دهه فجر با حضور مسوولان استانی به بهره‌برداری رسید.

محور گچساران - بابامیدان چهارخطه می‌شود
نماینده گچساران و باشت در مجالس نهم و دهم شورای اسلامی از چهاربانده شدن محور گچساران استان کهگیلویه و بویراحمد به بابا میدان استان فارس خبرداد.
غلامرضا تاج گردون " در صفحه شخصی خود نوشت:
امروز سه‌شنبه صبح زود از پل در حال احداث در جاده گچساران بابامیدان در دره های گردنه الله اکبر بازدید داشتم و امیدوارم به زودی شاهد چهار بانده شدن کل این مسیر باشیم.
به گزارش ایلنا از یاسوج، محور گچساران - بابامیدان از پرددترین محورهای ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد محسوب می شود و شاهراه اتصال اهواز به شیراز است.
متاسفانه سالانه شاهد تلفات انسانی در این محور هستیم که با بهره برداری از چهار خطه شدن آن بطور حتم بسیاری از مشکلات کنونی رفع خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ای ول به فروغ دانشیها.الحق والانصاف که که بی نظیرن.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
خیلی برای مدرسه ی .. متاسفم که به جای اینکه اموزش خوبی داشته باشند به فکر پول جمع کردن هستن.
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1