تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۹
کد مطلب : ۲۲۷۷۸۸

بازدید وزیر ورزش از ورزشگاه تختی گچساران / تأسف تاجگردون از وضعیت ورزشگاه

۴
۰
کبنا ؛در سفر یک روزه وزیر ورزش به کهگیلویه و بویراحمد پروژه‌ها و طرح‌های ورزشی گچساران مورد بررسی قرار می‌گیرد.
به گزارش کبنااسپورت، صبح امروز مسعود سلطانی‌فر به مناسبت سی‌ و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و بررسی کلی ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد وارد گچساران شد.
در این سفر پندار توفیقی عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال و عدل هاشمی‌پور نماینده کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی در مجلس وزیر ورزش را همراهی می‌کنند.
وزیر ورزش در راستای بررسی مشکلات ورزش استان نشست‌ها مختلفی را در شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد کرد.
اولین مقصد سلطانی‌فر شهرستان گچساران است که دقایقی دیگر با حضور در گلزار شهدای گمنام گچساران به شهدای این شهر ادای احترام خواهد کرد.
بازدید از پروژه‌های ورزشی گچساران و ورزشگاه شهید بشارت این شهر و همچنین دیدار با مسؤولان ورزشی از برنامه‌های وزیر ورزش در شهرستان گچساران است.
در ادامه این سفر نشست با ورزشکاران، قهرمانان و پیشکسوتان ورزش گچساران، نشست با مسؤولان سازمان‌های مردم نهاد و قهرمانان ورزشی کهگیلویه، بازدید از ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج و سرای ورزشکاران این شهر از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه سلطانی‌فر وزیر ورزش به کهگیلویه و بویراحمد است.
 
 
افتتاح ۱۱۰ پروژه ورزشی در دهه فجر امسال در نقاط مختلف کشور
وزیر ورزش و جوانان از افتتاح ۱۱۰ پروژه ورزشی در دهه فجر امسال در نقاط مختلف کشور خبر داد.
مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان برای بررسی وضعیت ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد و به مناسبت دهه فجر انقلاب وارد شهرستان گچساران یکی از شهرستان‌های هشتگانه استان شد.
سلطانی‌فر پس از ادای احترام به مقام شامخ شهیدان و بازدید از برخی طرح‌ها و پروژه‌های ورزشی گچساران از جمله پروژه دریاچه مصنوعی و ورزشگاه تختی این شهرستان در جمع خبرنگاران با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی از افتتاح تعداد ۱۱۰ طرح و پروژه ورزشی به مناسبت دهه فجر انقلاب در سراسر کشور در این دهه خبر داد.
این مسؤول گفت: این پروژه‌های ورزشی شامل ورزشگاه‌های ۱۵ هزار نفری بیرجند و بجنورد و همچنین سالن‌های ورزشی در سراسر کشور می‌شود.
این وزیر دولت یازدهم در ادامه گفت: برای این که طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌ تمام ورزشی هر چه سریع‌تر به سرانجام برسد با توزیع مناسب اعتبار و مدیریت درست به دنبال تسریع در تکمیل این پروژه‌ها هستیم.
وی در ادامه اظهارات خود با اشاره به استعداد ورزشکاران گچساران اظهار کرد: به غیر از ساخت و تجهیز اماکن ورزشی باید به دنبال استعدادیابی نیز باشیم تا بتوانیم با شکوفایی این استعدادها ورزش کشور را متحول کنیم.
پیشنهاد وزیر ورزش برای کاشت چمن مصنوعی در ورزشگاه تختی گچساران
وزیر ورزش با بیان اینکه هزینه نگهداری چمن طبیعی در ورزشگاه تختی گچساران زیاد است به مسؤولان پیشنهاد کاشت چمن مصنوعی در این ورزشگاه را داد.
مسعود سلطانی‌فر  برای بررسی وضعیت ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد وارد شهرستان گچساران شد.
وزیر ورزش پس از حضور بر سر گلزار شهدای گمنام این شهر از برخی طرح‌ها و پروژه‌های ورزشی این شهر بازدید کرد.
وی همچنین به همراه مسؤولان و نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی از ورزشگاه تختی این شهر بازدید کرد و وضعیت کنونی ورزشگاه را از نزدیک مشاهده کرد.
در این بازدید غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با ابراز نارضایتی از وضعیت این ورزشگاه در حضور وزیر ورزش گفت: این تنها استادیوم ورزشی این شهر است و با وضعیت کنونی همه بار ورزش به دوش ورزشگاه اختصاصی شرکت نفت افتاده است.
در این بازدید مسعود سلطانی‌فر با بیان اینکه هزینه نگهداری چمن طبیعی در ورزشگاه تختی گچساران زیاد است به مسؤولان پیشنهاد کاشت چمن مصنوعی در این ورزشگاه را داد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
روزی که،گچساران فوتبال داشت کسی تو کشور،نمیدونست فوتبال چیه حالا در بجنورد و بیرجند ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ساخته میشه ولی گچساران زمین چمن هم نداره
Iran, Islamic Republic of
اخ سی مرکز استان ..بیراحمد همیشه با شنیدن اسم..و خوش ...کی ای دوران . تموم ایابو...
کبیر
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون ورزش استان را نابود کرد هنوز هم دست برنمی داری چهار سال گذشت با امسال ۵سال ببین وضعیت ورزش استان را جای شرمندگیه بخدا
موسوی
Iran, Islamic Republic of
مرکز استان و نماینده ما هم فعلا خواب تشریف دارند..
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1