تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۲۱
کد مطلب : ۲۲۷۷۲۶

کلنگ‌زنی بزرگترین بازار «محلی، سنتی و گردشگری» جنوب کشور در یاسوج / سرمایه‌گذاری که دلش برای جوانان استان می‌تپد

۶
۰
کبنا ؛بزرگترین بازار سنتی، محلی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور کلنگ‌زنی خواهد شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، بزرگترین بازار سنتی، محلی و گردشگری استان کهگیلویه و بویرحمد با سرمایه‌گذاری ۳۰ میلیارد تومانی سرمایه‌گذار کهگیلویه و بویراحمد برای اولین بار در یاسوج کلنگ‌زنی می‌شود.
«سید محمد دلباز» سرمایه‌گذار بزرگترین پروژه «بازار محلی، سنتی و گردشگری» کهگیلویه و بویراحمدی با تبریک دهه فجر و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی در این رابطه به خبرنگار کبنا نیوز گفت: این پروژه در وسعت دو هکتار و با سرمایه‌گذاری ۳۰ میلیارد تومان کلنگ‌زنی می‌شود.
وی با بیان اینکه هدف از این پروژه ساماندهی جمعه‌بازار و محل کسب غیراستاندارد و غیرایمن شهر یاسوج است، اظهار کرد: پروژه «بازار محلی، سنتی و گردشگری» یاسوج با حمایت‌های استاندار کهگیلویه و بویراحمد و شهردار یاسوج از سرمایه‌گذاران بومی در مرکز استان کلنگ‌زنی خواهد شد و ۷۰۰ واحد تجاری در این پروژه احداث خواهد شد.
دلباز ادامه داد: در این بازار بزرگ اولویت با افرادی هستند که در جمعه بازار و یا سایر مکان‌های غیرایمن و نامناسبت تحت نظر شهرداری یاسوج در حال فعالیت هستند.
این سرمایه‌گذار کهگیلویه و بویراحمدی با بیان اینکه فضاهای همانند جمعه بازار و مکان‌های شبیه به آن در سطح شهر مناسب شهر گردشگرپذیر و توریستی یاسوج نیست، اظهار داشت: با افتتاح و بهره‌برداری از پروژه بزرگ بازار «محلی، سنتی و گردشگری» مغازهای غیرایمن همانند مغازه‌های جمعه بازار که شبیه به یک حلبی‌آباد است، به این واحد تجاری انتقال داده می‌شود.
وی گفت: این بازار بزرگ «محلی، سنتی و گردشگری» در یک طبقه با سبک اسلامی طراحی شده است که روز سه شنبه ۱۹ بهمن‌ماه با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور کلنگ‌زنی خواهد شد.
دلباز تصریح کرد: در واگذاری واحدهای تجاری این بازار بزرگ اولویت با صاحب امتیازهای در جمعه بازار و سایر مکان‌های غیرایمن در سطح شهر یاسوج هستند که بعد از آنها سایر واحدهای تجاری به افراد آزاد متقاضی واگذار خواهد شد.
این سرمایه‌گذار بیان کرد: در این پروژه بزرگ حدود هزار نفر اشتغالزایی می‌شود که این خود بزرگترین سرمایه‌گذاری است.
به گفته «دلباز» سرمایه‌گذار کهگیلویه و بویراحمدی پروژه بزرگ بازار «سنتی، محلی و گردشگری» یاسوج، در این بازار رستوران با سرو غذاهای صرفاً محلی، پارک و نگهداری کودک، سرویس‌های بهداشتی و پارکینگ تدارک دیده شده است.
وی در ادامه گفت: این پروژه با سازهای مدرن و استاندارد و با سبک اسلامی احداث خواهد شد و در این پروژه ضمن بکار بردن معماری اسلامی مکان مناسب و زیبایی را فراهم خواهیم کرد که به یک مکان گردشگری، تفریحی و تجاری بزرگ تبدیل شود.
دلباز از استفاده از قطار و کالسکه برای جابجایی افراد و کالاها خبر داد و تاکید کرد: از آقای خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، شهردار و شوراهای شهر یاسوج به دلیل حمایت‌های خود قدردانی می‌کنم.

به گزارش کبنا، اما این سرمایه‌گذار در بخش دیگری از سخنان خود نیز گلایه‌های از نوع نگاه برخی از مسئولان به سرمایه‌گذاران اشاره کرد و گفت: نباید سرمایه‌گذار در بروکراسی اداری با موانعی روبرو شود و بعضی از مسئولان هم در نگاه خود به سرمایه‌گذاران اصلاح بوجود بیاورند چرا که برخی نگاه‌ها باعث فرار سرمایه‌گذاران خواهد شد.
 
دلباز در ادامه می‌گوید: دلم برای استانم می‌تپد و وفتی جوانی شغلی پیدا می‌کند از شوق و خوشحالی به خود می‌بالم، بنابراین همه باید کمک کنیم تا این استان روند توسعه خود را هر چه سریعتر ادامه دهد.
این سرمایه‌گذار بزرگ کهگیلویه و بویراحمدی از بعضی از مسئولان خواست که با سرمایه‌گذاران همگام و همراه شوند چرا که سرمایه‌گذار نیز دل در گرو پیشرفت استان و کشور خود دارد.
 
به گزارش کبنا، پروژه بزرگ بازار «محلی، سنتی و گردشگری» یاسوج سه‌شنبه ۱۹ بهمن‌ماه ۹۵ ساعت ۱۰/۳۰ با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور کلنگ‌زنی خواهد شد.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اگر مسئولی وجود داشت اول از همه //خودتو می گرفت و می پرسید اینهمه پول///رو تو این پنج سال از کجا آوردی که یهو از اون کوچه باریک و کامپیوترای قسطی رسیدی به سرمایه گذاری ۳۰ میلیاردی برادر
حواست باشه که بعضی وقتا تو رسانه نبودن ها به نفع آدمه
شهروند بیکار
Iran, Islamic Republic of
استان ما به مردانی چون شما نیازمند است،موفق باشید و سربلند
همشهری
Iran, Islamic Republic of
ببخشید این پروژه دقیقا" کجای یاسوج هست ؟
سیدمحمدرشید کشاورز
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت پسر عموی عزیزم جناب آقای سید محمد دلباز . طایفه سادات امام زاده علی (ع) به شما افتخار می کند انشالله که موفق باشید .
الهی
Iran, Islamic Republic of
مایه خوشحالی است که همبازی دیروز ما سرمایه گذار امروز استان است به وجودت افتخار میکنم
سایبان خودرو
Canada
ممنون مطلب خیلی مفیدی بود
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1