تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۳
کد مطلب : ۲۲۷۴۶۸

واکنش شدید جمعی از جوانان اصلاح طلب گچساران به خبر انتصاب رئیس جدید دانشگاه آزاد یاسوج

۱۰
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛جمعی از جوانان و دانشجویان اصلاح طلب شهرستان گچساران با ارسال متنی نسبت به خبر انتصاب رئیس جدید دانشگاه یاسوج واکنش نشان دادند.
این متن به شرح زیر است؛
استاد عزیز جناب آقای علی خواجوی
دبیر محترم و اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان کهگیلویه و بویراحمد
باسلام و احترام
خوب می‌دانیم که کمترینی چون ما که نه در سیاست و دانش سیاسی، قاعدتاً نباید در مقابل هیچ یک از شما حرفی از برای گفتن، خصوصاً در بایدها و نبایدهای راه پرافتخار اصلاح‌طلبی داشته باشیم. مع‌الوصف، این را بی‌نیاز از اقامه هر دلیل و برهانی قابل گفتن می‌دانیم که ملتی در پس سختی‌ها و مشقات فراوان در طول سال‌های گذشته، در انتخابات خرداد ۹۲ به گام دیگری برای پیشرفت اصلاحات به معنای اخص کلمه و صرف‌نظر از تعلق به این یا آن سیاست‌ورز، برای درک بهاری سرنوشت‌ساز در پس این زمستان، امید بسته‌ بودند تا با برداشتن گامی دیگر در راه روشن اصلاحات، بتوانند از گردنه‌ی سختی که در نتیجه خطاهای سیاسی اصول‌گرایان در مسیر ترقی و پیشرفت کشور ایجاد شده، به‌سلامت عبور کنند.
چه جورها که کشیدند بلبلان از دی
به بوی آن که دگر نوبهار بازآید
امامتاسفانه بعد از قبولی دولت تدبیر و امید و انتخاب دکتر خادمی از دل اختلافات اصلاح طلبان استان به عنوان استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد،  ایشان که با قهر سیاسی عده ای از بزرگان اصلاح طلب استان مواجه شده بود، میدان را خالی دید و از سکوت شورای هماهنگی اصلاحات هم نهایت استفاده را برد و راه خود را که همان خوش خدمتی به جریان اصولگرا و نماینده گان استان در مجلس شورای اسلامی بود، انتخاب کرد و سوار بر اسب نفس بریده اصلاحات چهار نعل تاخت و در این راه از هیچ کوششی برای ناامید کردن مردم از دولت تدبیر و امید دریغ نکرده و نمی کند!
در آخرین مورد از تلاش ها، ایشان کمر همت بسته اند که تنها مدیر دانشگاهی اصلاح طلب استان را به جرم دفاع از سید محمد خاتمی حذف و به جای ایشان یکی از نیروهای جبهه پایداری و پرورش یافته مکتب دکتر ستار هدایت خواه را به جای ایشان بر صندلی ریاست دانشگاه آزاد استان جلوس دهد!
آیا سزاست که دکتر آل بویه به جرم بردن نام سیدمحمد خاتمی از دانشگاه آزاد استان برود و دکتر آرمین محمودی به دلیل فحاشی به سران اصلاحات و ریاست ستاد دکتر احمدی نژاد در کشور هندوستان، صندلی ریاست دانشگاه را هدیه بگیرد!!
آیا شناختی از آرمین محمودی ندارید که سکوت کرده اید؟
آیا در این که ایشان پرورش یافته مکتب ستاریسم است، شک و تردید دارید؟
از همه آنها بگذریم، آیا از اقدامات ایشان در دو سال سکانداری دانشگاه آزاد اسلامی گچساران اطلاع دارید؟ آن روزهایی که ثانیه ها برای تنها تشکل دانشجویی اصلاح طلب دانشگاه آزاد گچساران، چه آرام و سخت و طاقت فرسا می گذشت. تا جایی که حتی اجازه ورود و سخنرانی نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و کسی که خود در جلوس محمودی بر صندلی ریاست دانشگاه نقش به سزایی داشت، جلوگیری کرد!
آیا از توهین های مکرر ایشان به سران اصلاحات در دانشگاه آزاد گچساران اطلاع دارید؟ آنجایی که منتصب دانستن خود به اصلاحات را بزرگترین توهین زندگی اش می دانست!!!
از همه این ها بگذریم؛ آیا از رکود شدید مالی و علمی دانشگاه آزاد اسلامی گچساران که قبل از محمودی با دانشگاه های آزاد بزرگ کشور رقابت می کرد و در زمان محمودی تا انحلال واحد به دلیل زیان ده بودن پیش رفت، مطلع هستید؟
آیا از برخورد شدید ایشان با کارمندان و اعضای هییت علمی دانشگاه که در سال ۹۲ در ستاد دکتر روحانی حضور به هم رسانده بودند، مطلع هستید؟
اعضای محترم شورای هماهنگی حبهه اصلاحات استان؛
به قول میرزا علی اصطهباناتی شیرازی؛
دل گفت مرا علم لدنی هوس است
تعلیمم کن اگر تو را دسترس است
گفتم که الف، گفت دگر گفتم هیچ
در خانه اگر کس است یک حرف بس است!
لذا ما جمعی از جوانان و دانشجویان اصلاح طلب شهرستان گچساران حداقل به حکم اینکه قدمی در راه اصلاحات برداشته ایم،و در این راه خون جگر خورده ایم و زخم زبان های بسیار شنیده ایم، به خودمان اجازه می‌دهیم از شما سروران بخواهیم اگر می‌توانید، استاندار محترم دولت تدبیر و امید را نهیب زنید که صندلی استانداری که با زحمت امثال ماها به دست آمد، گوارای وجودت، ولی بیا و امروز برای ما اصلاح طلبان، از جنس ( حر ) باش که جنس دیگر بودن، نه به صلاح خودت و نه به صلاح ملت است و تا فرصت هست ابتدا جلوی این انتصابات ناامید کننده را بگیرید و در ثانی اجازه ندهید اصل ۵۷ قانون اساسی جمهوری اسلامی که به مبحث تفکیک قوا شارل دو مونتسکیو فیلسوف سیاسی قرن ۱۸ پرداخته است، زیر سوال برود و نماینده گان مردم استان در مجلس شورای اسلامی که خود برای وظایف دیگری انتخاب شده اند، حال که از وظیفه اصلی خود که قانون گذاری است ناتوان مانده اند، دست درازی به سمت وظایف قوه مجریه ببرند و مردم را از دولت تدبیر و امید بیش از پیش ناامید کنند!
اگر خواسته‌تان را اجابت کرد که فبهاالمراد، ولی چنانچه به راه خود رفت، او را واگذارید بحال
خودش، چون به هر حال، او از شما نیست و البته نبوده!!!
ولی بی‎هیچ‎شکی، بر شما عزیزان فرض ملی و نه محلی است که بی درنگ راه خود را از او جدا و بی‌اعتناء به تمام آنچه او کرد و حداقل با انتصابات اشتباه باعث شد مردم استان نسبت به دولت تدبیر و امید ناامید شوند، بی‌معطلی با هدف هموار کردن راه پیروزی اصلاحات در استان, با انتشار بیانیه ای ضمن جدا کردن راه خود، پشت پرده انتصابات را به مردم بگویید…
در غیر این صورت، همانگونه که ما دست یا علی داده بودیم، و تا به امروز بر سر قولمان در دفاع از دولت تدبیر و امید ایستادیم و سیاوش گونه پرچم رسالتمان را افروختیم، اگر عملکرد دولت تدبیر و امید مخصوصا در بحث انتصاب مدیران مثل گذشته ادامه داشته باشد و استاندار محترم هم سعی در راضی نگه داشتن اصولگرایان و نمایندگان مردم محترم استان در مجلس شورای اسلامی، داشته باشد و شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان هم کماکان راه قبل را برود و سکوت اختیار کند، ما سکوت نخواهیم کرد و پشت پرده زد و بندها و معاملات را به مردم خواهیم گفت تا سیه روی شود هر که در او غش باشد!
ندا رسید به جان‌ها که چند می‌پایید
به سوی خانه اصلی خویش بازآیید
جمعی از جوانان و دانشجویان اصلاح طلب شهرستان گچساران
یک شنبه هفدهم بهمن ماه هزار و سیصد و نود و پنج
نام شما

آدرس ايميل شما

بابا جمع کنید یه فرزند خوب، فهیم و اصلاح طلب استان را اینگونه مورد حمله قرار می دهید تا چه شود به خدا خجالت دارد
بابا جمع کنید یه فرزند خوب، فهیم و اصلاح طلب استان را اینگونه مورد حمله قرار می دهید تا چه شود به خدا خجالت دارد. آقای خادمی از همه شما اصلاح طلب تر و معتقد تر است بسه دیگه
عرفان
Iran, Islamic Republic of
کبنا ببینم چی میخوای از توش در بیاری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
رسا
Iran, Islamic Republic of
باید از نماینده ..که خود را نماینده طیف اصلاحات میداند سوال کرد.
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه گچساران یادتونه؟؟؟؟؟؟؟؟
همه بخونیین
Iran, Islamic Republic of
من خودم تو مجلس دیدمش داشت می رفت دفتر نماینده اقای زارعی.باشه زارعی تا انتخابات تو وکیل مایی اگر نیستی خداحافظی کن و بزن کنار
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
والا مادرسال۹۲به روحانی رای دادیم ولی به خاطراین استاندارخیلی توانمند عدالتمند وهمچنین مدیران کل قوی وقانونمند دیگه به روحانی رای نمیدیم
Iran, Islamic Republic of
چرابه خواجوی میگیدتاحالاتوانسته یک نفرراجابجابکنه که این دومی اش باشه
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
شاگرد مکتب هدالتخواه یا به قول شما ستار رسم بودن صدها شرف و عرضه دارد ...
دوستر
Iran, Islamic Republic of
هرچی باشه از خیلی که به اسم اصلاحات به پست نون نوایی رسیدن بهتر آقایونی که الان درحالا حاضر مثال دانشگاه آزاد واحد گچساران هستند خدا وکیلی .. فقط خوب جرخش دارن زمان سید قدرت پست داشتنو الان هستشون به خدا حرف از اصلاحلت زدن فقط ..خودمونه
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1