تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۴
کد مطلب : ۲۲۶۳۲۳

برد شیرین تیم هندبال نفت و گاز گچساران مقابل تیم قدرتمند بیتا سبزوار

۱
۰
کبنا ؛به گزارش کبنااسپورت؛ تیم هندبال نفت و گاز گچساران در هفته دوازدهم رقابتهای لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور توانست میزبان خود تیم قدرتمند بیتا سبزوار را شکست دهد.
براساس این گزارش ، تیم نفت و گاز گچساران توانست با نتیجه ۲۵ بر ۲۴ تیم بیتا سبزوار را از پیش رو بردارد.
در این دیدار که از ساعت ۱۶:۳۰ روز سه شنبه ۱۲ بهمن بطور مستقیم از شبکه ورزش سیما پخش شد ،نفتی های میهمان شروع جسورانه ای داشتند و با یک نمایش خوب و تکیه بر کارهای گروهی از حریف خود که از کادرفنی و دو بازیکن برزیلی استفاده می کردند با اختلاف چهار گل برتری پیش افتادند.
در حالیکه تیم میزبان از حمایت هوادرانشان سود می برد توانستند با تکیه بر بازی خوب دو بازیکن برزیلی خود اختلاف را کم کنند و در نهایت نیمه اول با برتری ۱۲ بر ۱۰ بسود تیم نفت و گاز گچساران به پایان رسید.
در آغاز نیمه دوم دو تیم در گلزنی شانه به شانه هم پیش می رفتند و حتی بعد از گذشت ده دقیقه از نیمه دوم تیم میزبان بازی را به تساوی کشاند.
در ادامه تیم بیتا سبزوار توانست با دو گل اختلاف از نفتی ها پیش بیفتند تا اینکه مهران کیخایی با درخواست یک وقت استراحت بموقع و همچنین با گوشزد کردن نکات تاکتیکی اجازه نداد که تیم بیتا سبزوار بتواند با تعداد گل بیشتری از تیم صدرنشین لیگ جلو بیفتد و قرمز پوشان نفت گچساران توانستند به خودشان بیایند و خیلی زود بازی را به تساوی تغییر دهند و با تکیه بر هماهنگی بالا بار دیگر از میزبان سخت کوش خود پیشی گرفتند.
در لحظات پایانی این دیدار حساس که در سرنوشت تثبیت صدرنشینی نفتی های گچساران تاثیر بسزایی داشت در تنها ۲۰ ثانیه انتهای بازی شاگردان پرتلاش مهران کیخایی توانستند گل پیروز بخش را وارد دروازه حریف خود کنند تا این بازی حساس و نفس گیر خارج از خانه با نتیجه ۲۵ بر ۲۴ بسود تیم نفت و گاز گچساران به پایان رسید.
گفتنی است تیم نفت و گاز گچساران در پایان هفته دوازدهم رقابتهای لیگ برتر با کسب این پیروزی و با ۱۹ امتیاز و بالاتر از تیم شهرداری کاشان ۱۸ امتیازی همچنان در صدرجدول رده بندی باقی ماند.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

منصور
Iran, Islamic Republic of
ماشالا گچساران
خداوکیلی گچساران تو ورزش داره شاخ میشه.باید امکانات ورزشی گچساران رو گسترش بدن چون پتانسیل یالایی داره
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1