تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب : ۲۲۶۲۴۳

اولین جشنواره تئاتر بچه های مسجد در یاسوج / برگزاری ۱۴ برنامه در دهه فجر توسط حوزه هنری

۰
کبنا ؛رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری اولین جشنواره تئاتر بچه های مسجد در یاسوج خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، شریف اسلامی بعد از ظهر امروز در نشست با رسانه های کهگیلویه و بویراحمد که به مناسبت دهه فجر برگزار شد، اظهار کرد: بعد از انقلاب هنرمندان توانمندی تربیت شد و این نیز از برکات انقلاب اسلامی است و اما کمبودهای از جمله کمبود زیرساخت های فرهنگی داریم.
اسلامی در ادامه گفت: حوزه هنری علی رغم تلاش های زیادی که در سال های اخیر در حوزه فرهنگ و هنر انجام داده است، اما فاقد ساختمان است که در این راستا با مسئولان نیز رایزنی های صورت گرفت.
رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای اولین بار جشنواره تئاتر بچه های مسجد را کلید زدیم و فراخوان این جشنواره آگهی شده و اکنون ۱۵ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر مردمی بچه های ارسال شده است.
 
اسلامی با بیان اینکه این جشنواره نیمه اول اسفند برگزار خواهد شد، گفت: جشنواره با حضور کوروش زارعی رئیس مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری کشور افتتاح می شود.
وی به برنامه های دهه فجر حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: ۱۴ برنامه در دهه فجر توسط حوزه هنری برگزار می شود.
اسلامی  در ادامه افزود: نمایشگاه تجسمی در یاسوج، نشست یک روزه فیلمسازان کهگیلویه و بویراحمد و استان فارس با هدف تبادل تجربیات مشترک، کارگاه سینمایی مستند با حضور استاد همایون امامی، فیلم های انقلاب در مدارس، نشست آشنایی با ادبیات پایداری با معرفی کتاب «فتاح»، اهدا کتاب های حوزه ادبیات پایداری به کتابخانه های روستایی، شب شعر فجر، نشست تخصصی شعر انقلاب، نمایشنامه خوانی با موضوع انقلاب اسلامی و نقد بررسی نمایشنامه ها از جمله برنامه های دهه فجر حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد است.ا
رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد از شب آواز با محوریت موسیقی های لری توسط هنرمندان فارس و کهگیلویه و بویراحمد در شهر نورآباد سه شنبه هفته آینده برگزار می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1