تاریخ انتشار
شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۱۲
کد مطلب : ۲۲۵۶۵۳

کنایه سخت به شورای شهر یاسوج؛ برخی برای کارهای منفعت طلبانه به شورای شهر ورود کردند

۱۷
۰
کبنا ؛کارشناس مسائل اجتماعی و شهری گفت: بعضی برای مشغولیات خود و فرار از بازنشستگی، معامله و دیگر کارهای منفعت طلبانه وارد شورای شهر یاسوج شدند.

به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، سرخاب بیننده صبح امروز در جمع برخی از خبرنگاران، با بیان اینکه، شوراهای اسلامی شهر جایگاه مهمی است به لحاظ قانون اساسی  می تواند،در امورات مختلف مردم دخالت و تصمیم‌گیری کند.اظهار کرد: متأسفانه به دلیل عملکرد اعضای شورای اسلامی در ادوار گذشته و کنونی کار خاصی از این نهاد مردمی ندیده‌ایم. و عده ای معتقدند اگر شوری نداشتیم اوضاع بهتر از این بود.
این کارشناس ادامه داد: همواره مسئولان و اعضای شورای اسلامی شهر در سخن به بیان ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های گردشگری و طبیعی شهر یاسوج می‌پردازند، اما عملاً می‌بینیم که هیچ برنامه‌ای برای رونق به بخش گردشگری و تفریحی این شهر تاکنون ارائه نشده است.
وی با بیان اینکه منابع طبعی  یاسوج در جنوب خاور میانه بی‌نظیر است، تصریح کرد: از طرفی وقتی در ایام تعطیلات این شهر با خیل عظیم مسافر روبرو می‌شود، مشاهده می‌کنیم که شهر در نزد آقایان به لحاظ ترافیکی، نبود سرویس‌های بهداشتی مناسب و کافی و دیگر خدمات رفاهی قفل می‌شود. مسافر به جای قرار، فرار را ترجیح می دهد.  و در روزهای تعطیل، به علت ترافیک، زندگی ساکنان شهر مختل می شود و به طور مثال، مریض را با پا به بیمارستان امام سجاد( ع) برسانند، زودتر می‌رسد.
بیننده افزود: به دلیل ضعف شورای اسلامی شهر یاسوج  با وجود این همه مسافر، سوغات ما  از تجارت گردشگری،  زباله‌های بجا مانده از مسافران است. چرا که ، پارکینگ  خودرو  برای توقف مسافر در  بازار  را ندارد. و حتی پارکینگ های ایجاد شده، روانی ترافیک را کند تر کرده‌اند.
این کارشناس اقتصادی و مسائل شهری با تاکید بر اینکه بازار یاسوج پتانسیل جوابگوی خیل مسافران را دارد، افزود: اما به دلیل نبود برنامه و کارهای کارشناسی شده می‌بنیم که رونق اقتصادی در بازار یاسوج مشاهده نمی‌شود و مسئولان مدیریت شهری تنها به جلسات بدون مصوبه ویا مصوبات بدون استفاده و رفع‌تکلیفی اکتفا می‌کنند.
بیننده گفت: در بازدید مسئولان ملی و خارجی از جاذبه‌های دیدنی شهر یاسوج اذعان می‌کنند که این منطقه مکان‌های بسیار زیبایی دارد و از طرفی مسئولان از این ظرفیت به نحوه احسن برای توسعه شهر و استان بهره نبرده‌اند و متاسفانه زیبایی‌های استان در همه مناطق از دیشموک گرفته تا بهمئی و چرام و از باشت تا یاسوج و سی‌سخت و سایر مناطق مورد بی مهری و بی توجهی است و آیا استفاده از زیبایی‌های خدادادی استان  نمی تواند مشکل اشتغال جوانان را حل کند؟
وی اضافه کرد: برخی برای مشغولیات خود و فرار از بازنشستگی، معامله و دیگر کارهای منفعت طلبانه وارد شورای شهر یاسوج شدند و بعضاَ عده‌ای هم برای رفع مشکلات مالی خود به این جایگاه مهم وارد  و مشکلات مردم را که حل نکرده‌اند، هیچ، به مشکلات نیز افزوده‌اند.
بیننده گفت: اگر بخواهیم با همین شیوه و مدیریت فعلی شهر را اداره کنیم  این شهر که می‌تواند پرتب و تاب و شلوغ  و چابک باشد، تنومند نشده، خواهد مرد، بگذارید شهر نفسی تازه کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

جواد
Iran, Islamic Republic of
واقعا بیانیه زیبا بود ، واقعا زکاوت و استعداد اقای بیننده در زمینه سیمای شهری فوق العاده میباشد
احسان پشتيبان
Iran, Islamic Republic of
درود بر اقای بیننده واقعا کنایه دقیق و حقیقتی بود
به امید پیروزی اقای بیننده ما تا اخرین لحظه با جان و دل حمایت میکنیم
حقیقت
Europe
واقعأ از شماسردبیرمحترم کبنا جای بسی تعجب ودرنگ است که هر اظهارنظرغیرمسئولانه ای راکه فقط برای خوراک تبلیغاتی وسواستفاده از کلمات وجملات میتوان نامیدرا در این رسانه مجازی درج میکنید,این جناب خودش میخوادثبت نام کنه پس چرا به رای مردم که همین اعضای فعلی وادوار گذشته است توهین میکنه,این گزارش توهین به شعور مردم شهریاسوجه,شورای فعلی یاگذشته به هرشکل ممکن شاید نتوانسته باشدخواسته شخصی یافامیلی جناب بیننده را برطرف کنداما تاجایی که توانسته هم گام برداشته که البته بی عیب وکم وکاست هم نبوده,اما اینکه ایشان به جمع شورا که برخواسته از رای وفکرمردم است حمله میبردفقط نادیده گرفتن زحمت واینکه بگه بله ماهم هستیم واقعابرای رسانه های شهرم متاسفام که ازهرچهره(ناسرشناس)گزارش تهیه میکندتنها میتوان این جمله را در وصف ایشون نوشت که در دور پنجم میخواهند کاندیدای شورای شهرباشند...که حاکم شهری که مرغابی بود,برسرآن شهررسوایی بود
Europe
لطفا اظهارنظرم را درج کنید
زاگرس
Iran, Islamic Republic of
با این طرز تفکر و ارسال بیانیه های متوالی بنده به شخصه حسن نیت اقای بیننده رو درک میکنم وإنشغالا پیروز خواهید شد
Iran, Islamic Republic of
حرف زیاد زده می شود ولی عمل نیست
ایل نویی
Iran, Islamic Republic of
درود ، احسن جانا سخن حق می گویی
Iran, Islamic Republic of
ای کاش لا اقل کار شنا سان ما هم در رابطه با صحبت های که می کنند خود شان تجر بهای دا شتند ولی افسوس از دانشگا ازاد وگر فتن نمره های تلفنی
ميلاد كارگر
Iran, Islamic Republic of
درود بر اقای بیننده واقعا خبر و کنایه بجایی بود انشالا با وحدت شاهد پیروزی اقای بیننده و هم چنین توسعه و ابادانی شهر خواهیم بود
اصلاح
Iran, Islamic Republic of
کسی که اینجور صحبت میکنه لیاقت رای آوری نداره
محسن
Iran, Islamic Republic of
خانه از بن ویران است... سخن گفتن زیبا و مورد پسند از دست همه بر می اید یقینا شما هم عمل گرا نخواهی بود بلکه فقط خوب سخن می رانی مشکلات شهری با الفاظ زیبا حل نمیشود
سعيد زماني
Iran, Islamic Republic of
واقعا اقای بیننده فردی با جرّأت و مجرب هست ما ایشان را تا اخرین لحظه حمایت میکنیم
درود بر اقای بیننده به امید پیروزی اقای بیننده
امیر
Iran, Islamic Republic of
سرخاب تو //// آخه شورای شهر سیچنته. مدرسه لوداب قرار بی مهر ۹۵ تحویلش بیی . آخ و بخت بیراحمد که تو ایخی شوراش وابی
Romania
شما میگید برخی من میگم همشون
شهروندایرانی
Iran, Islamic Republic of
راستی اعضای شورای شهرماهانه چقدرحقوق می گیرند؟
حقیقت
Europe
باسلام مدیرمسئول محترم رسانه چرا نظریات مردم در رابطه باگزارش تهیه شده را انعکاس نمیدهید,دوراز رسالت رسانه است اگر سانسور کنید
آرمان
Iran, Islamic Republic of
واقعا کنایه شما کاملا بجا و منطقی میباشد ،
درود بر شما جناب مهندس بیننده
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1