تاریخ انتشار
جمعه ۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۳
کد مطلب : ۲۲۵۴۸۷

گزارش کامل سفر «خادمی» به بهمئی (+تصاویر)

۸
۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد با همراه جمعی از مدیران ارشد استان از شهرستان بهمئی بازدید کردند.
به گزارش کبنا نیوز، کاروان تدبیر و امید در گام اول با حضور در گلزار مطهر شهدا در روستای سرآسیاب یوسفی به مقام شهدا ادای احترام کرد و با نثار گل یاد و خاطره آنها را گرامی داشت.

مسئولان استانی سپس از دریاچه برم الوان که از مناطق توریستی و گردشگری استان است، بازدید داشتند.
استاندار در حاشیه بازدید از این منطقه گردشگری بر رعایت حفظ حریم دریاچه و اکوسیستم این دریاچه تاکید کرد و گفت: سعی شود پیست های پیاده روی و دوچرخه سواری، قایق رانی و آلاچیق های استراحت برای رفاه حال گردشگران و زیبا سازی فضای منطقه فراهم شود.
استاندار افزود: اعتباری افزون بر دو میلیارد ریال در این منطقه هزینه شده و در سال جاری اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد ریال برای توسعه آن مصوب شده است.
خادمی اظهار داشت: این دریاچه یکی از طرح هائی است که می تواند علاوه بر اشتغالزائی پایدار به رونق اقتصادی و شناسائی ظرفیت ها در این منطقه کمک کند و باعث توانمندی منطقه شود.
ایستگاه پمپاژ برم الوان اقدام ارزنده دولت
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: همچنین یک هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی این منطقه و حاشیه برم الوان از دیمی به آبی تبدیل شده و ایستگاه پمپاژ برم الوان و احداث سد خاکی سرآسیاب از دیگر اقدامات ارزنده دولت تدبیر و امید است.
تصمیم برای ناپایداری برق بهمئی
استاندار به همراه مسئولین در گام سوم با حضور در مسجد امام خمینی (ره) بخش سرآسیاب یوسفی به ناپایداری چندین ساله برق شهرستان بهمئی اشاره کرد و افزود: در این دولت با راه اندازی ایستگاه برق امیرحاضر بخش اعظمی از این ناپایداری حل شد و در تلاشیم که مشکلات ناپایداری برق را ۱۰۰ درصد رفع کنیم.
خادمی، یکی از مطالبات  و نیازهای مردم منطقه را مشکل آب شرب عنوان کرد و افزود: برای حل این موضوع آب رسانی از سد کوثر مهمترین راه کار دولت بود که با تامین اعتبار در سفر ریاست جمهوری به استان این مشکل حل شد و ۱۲۵ روستای از مسیر خط انتقال آب از آب شرب مناسب برخوردار خواهند شد.
استاندار، گاز رسانی به بخش های مختلف شهرستان بهمئی را از دغدغه های مهم دولت دانست و افزود: این مهم در دستور کار دولت به عنوان موفقیتی بزرگ در این خصوص است و در تلاشیم تامین گاز این شهرستان از طریق خط انتقال لوله گاز باغ ملک شهرستان استان خوزستان به طول ۵۵ کیلومتر عملی شود.
خادمی به راه های مواسلاتی شهرستان بهمئی به شهرستان های همجوار از جمله شهرستان لنده و همچنین استان خوزستان اشاره کرد و افزود: اتصال محور مهم لنده – تشان- بهمئی از هدیه های دولت تدبیر و امید به این دو شهرستان است که در حال اتمام مطالعات آن هستیم.
خادمی یادآور شد: اعتباری افزون بر سه هزار میلیارد ریال برای این طرح مهم اختصاص داده شد و مهمترین مزیت آن کاهش ۲ ساعته این شهرستان ها به استان های همجوار است.
دولت به تنهایی نمی‌تواند معضل بیکاری را برطرف کند
استاندار به موضوع بیکاری در این شهرستان اشاره کرد و افزود: دولت به تنهائی نمی‌تواند این موضوع بیکاری که از اولویت‌ها و دغدغه‌های اصلی است را برطرف کند و باید مردم با فعالیت های اقتصادی مبتنی بر توانمندسازی خانوارها، خروج از بیکاری را رقم زند.
وی بیان کرد: حدود ۴۵۰ میلیارد ریال وام خود اشتغالی از طریق صندوق کارآفرینی امید برای راه اندازی طرح‌های تولیدی و اقتصادی پرداخت خواهد شد.
خادمی، سد ایلی آباد در بهمئی را یکی از طرح های مهم اقتصادی این منطقه دانست که افزون بر ۲۵ میلیارد ریال برای آن مصوب شده و گفت: در تلاشیم که تا پایان اردیبهشت ماه سال اینده فاز اول آن را عملیاتی کنیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳۵۰ هکتار از باغات آبیاری قطره ای شده است و هفت ایستگاه پمپاژ احداث و راه اندازی شده است.
بازدید از خانواده شهید دیداری
*خادمی، همچنین با خانواده شهید داستان دیدار و بر ترویج و فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد، سرکشی از خانواده‌های گرانقدر شهدا و دیدار با والدین آنها را از اولویت‌های اساسی عنوان کرد.

 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

کارمند اداره
Iran, Islamic Republic of
خدایی یکی نیست بگه این برخه دنبال چه میگرده متاسفم برای همه این مسولین
منصور
Iran, Islamic Republic of
مدیران عینک دودی پیه
وارث
Iran, Islamic Republic of
قارون همتو یه دوستی نیابیت
علی ویس
Iran, Islamic Republic of
کبنا نیوز لطفا به جای خود شیرینی از ایشون و بقیه که سفرهای پر هزینه میرن دست اورد های سفر بپرسید
على عبدى زاده
Iran, Islamic Republic of
با سلام و احترام، خودروى شاسى بلند بزرگى و عظمت نمیاورد، جنابان و مسئولین، این استان ظرفیت بلقویى همچنون منابع فسیلى و معدنى فراوانى دارد بجاى سفرهاى نمایشى و تصمیمات سیاسى با حمایت از تولید و صنایع تبدیلى ارزش افزوده و اشتغال زایى ایجاد کنید، خنده اور است که استانى با این ظرفیت و ثروت در محرومیت و فقر بسر ببرد و بعد ادعاى اقتصاد دانى و مدیریت اجرایى داشته باشیم، البته مدیریت بدون فلسفه و برنامه شرایطى از این بهتر را رقم نخواهد زد، ایا تاکنون بودجه سالیانه استان و هزینه ها را طى یک برنامه کارشناسى در رسانه به اطلاع مردم رسانده اید؟ استان ما سهم چشم گیرى در تولید ناخالص داخلى کشور دارد، ایا جهت پلت فرم تولید، توسعه صنایع و رونق اقتصادى برنامه ایى جهت انجام این مهم به دولت ارائه داده و بودجه مورد نظر را مطالبه کرده اید؟ یا با پرداختن به حواشى وقت کارهاى زیرساختى ندارید؟ فقط باید بگویم کوتاهى چه دانسته، چه ندانسته ظرفیت سوزى و عقب افتادگى را در پى خواهد داشت.
على عبدى زاده
Iran, Islamic Republic of
با سلام و احترام، خودروى شاسى بلند و لوکس عظمت و بزرگى نمیاورد، جنابان و مسئولین، استان ظرفیت بلقویى همچون منابع فسیلى و معدنى فراوانى دارد که با صنایع تبدیلى میتوان ارزش افزوده و اشتغالزایى ایجاد کرد، به جاى سفرهاى نمایشى و تصمیمات سیاسى مبتنى بر منافع حزبى در جهت ایجاد پلت فرم و توسعه تولید حرکت کنید، خنده و گریه اور است که استانى با این همه ثروت اعم از منابع و نیروى انسانى در فقر و محرومیت بسر ببرد، و بعد خود را اقتصاددان و مدیراجرایى بدانیم، ایا تا به حال بودجه سالیانه و برنامه توسعه استان را در رسانه با حضور کارشناسان به مردم شریف استان اعلام کرده اید؟ در حالى که این استان در تولید ناخالص داخلى سهم چشم گیرى دارد ایا با ارائه برنامه توسعه و طرح تحول اقتصادى به دولت در خواست بودجه مناسب جهت اجراء داده اید؟ یا با پرداختن به حواشى وقتى براى انجام این امور مهم ندارید؟ با بگویم خواسته یا ناخواسته ثروت و زمان در حال سوختن است.
Iran, Islamic Republic of
هزینه گزاف پذیرایی و نهار فقط و دیگر هیچ
Iran, Islamic Republic of
استاندار تا حالا خواب بوده که الان اومده بهمئی!؟الان که میخوان برش دارن اومده.به هیچ کدوم از وعده هاش نمیرسه.
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1