تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۷
کد مطلب : ۲۲۳۰۳۳

در برنامه‌های مربوط به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کیفیت مدنظر باشد

۰
کبنا ؛فرماندار بویراحمد گفت: باید در برگزاری یادواره‌های شهدا و برنامه‌های مربوط به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کیفیت را بر کمیت ترجیح داد.nazari
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، صبح امروز به ریاست محمد کاظم نظری فرماندار بویراحمد شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت این شهرستان برگزار شد.
نظری فرماندار بویراحمد در این نشست با تسلیت ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، اظهار کرد: آیت‌الله هاشمی استوانه انقلاب و یار امام و رهبری بوده است که فقدان او جبران ناپذیر است.
وی در ادامه با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، اظهار کرد: یکی از اهداف این شورا ترویج و فرهنگ سازی، فرهنگ شهادت و ایثار و تعمیق آن است که وقت و انرژی همه دستگاه‌ها در این راستا نیز لازم است.
رئیس شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان بویراحمد در ادامه گفت: حفظ روحیه شهادت و ایثار نیاز امروز جامعه است و دستگاه‌های دولتی باید این مسئله را جدی بگیرند چرا که این روحیه از بسیاری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی جلوگیری خواهد کرد.
نظری افزود: فرهنگ بسیحی در همه امور نمونه‌ای از خودگذشتگی و ایثار بود.
وی در ادامه با بیان اینکه برنامه‌های که در شورای فرهنگ و ایثار تدارک دیده شده قابل قبول است، اظهار کرد: در اجرای برنامه‌های مربوط به یادواره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت متأسفانه گاهاً به دنبال کمیت بودند و کیفیت‌ها در این برنامه‌ها افت کردند که لازم است کیفیت بر کمیت‌ ترجیح داده شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
رویای ناتمام نامزد حزبی

رویای ناتمام نامزد حزبی

در انتخابات ۱۴۰۰ «کاندیدای اختصاصی» داریم؛ این جمله ای است که این روزها از سوی برخی احزاب ...
1