تاریخ انتشار
شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۲۳
کد مطلب : ۲۲۲۹۳۶

هشدارهای «نیک اقبالی» / جایگاه های CNG کهگیلویه و بویراحمد استاندارد شوند

۲
۰
کبنا ؛کارگروه تخصصی استانداردسازی و ارتقا کیفیت کالا و خدمات در سالن عمرانی استانداری برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، کارگروه تخصصی استانداردسازی و ارتقا کیفیت کالا و خدمات به ریاست معاون امور عمرانی استانداری با حضور مسئولین استانداردسازی برگزار شد.
 
بنا بر این گزارش، پژمان نیک‌اقبالی معاون امورعمرانی استانداری گفت: شهرداری یاسوج و شهرستان گچساران، دهدشت، سی‌سخت و چرام در مدت زمان یک‌ماه فرصت دارند، تا جایگاه‌های  CNGهای خود را استاندارد کنند.
نیک اقبالی با اشاره به اینکه مدیران و معاونین جلسات کارگروه استانداردسازی  را مهم و با اهمیت بدانند، افزود: در صورتی که پیشگیری قبل از وقوع در جامعه لازم است، رسیدگی بعد از انفجار هیچ ارزشی ندارد.
وی با بیان اینکه برخی از بخش‌های دولتی با نصب آسانسورهای غیراستاندارد حساسیت‌هایی را در شورای فنی به وجود آوردند، افزود: برای استاندارد سازی مصالح ساختمانی، جاده‌ها و آسانسورها جلساتی در استان برگزار شد، که در طی این پیگیری‌ها به صورت جدی با تولیدکنندگان مصالح ساختمانی غیراستاندارد برخورد و پلمپ شدند.
معاون امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: گزارش‌هایی از غیراستاندارد بودن مصالح برخی از اماکن خدماتی و عمومی از جمله سی.ان.جی های کهگیلویه و بویراحمد نگران کننده است، که باید به صورت جدی تصمیمات لازم گرفته شود.
وی با اشاره به استانداردسازی خودروهای عمومی، اظهار داشت: مخازن گاز خودروهای عمومی در سطح استان باید با معاینه فنی برچسب استاندارد داشته باشند. خودروهای و تاکسی‌های فرسوده در اولویت برای معاینه فنی جهت استانداردسازی مخازن گاز قرار دارند.
بنا بر این گزارش، مهدی متقیان مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد گفت: آخرین هشدارها به واحدهای تولید مصالح ساختمانی که استاندارد لازم را رعایت نکرده‌اند داده، و هشت جایگاه CNG غیراستاندارد به دادگاه معرفی می‌شوند.
متقیان افزود: برای استانداردسازی وسایل بازی در پارک‌ها اقدامات خوبی صورت گرفته، ولی وسایل بازی در مهدکودک‌‌ها فاقد استاندارد هستند در طی تفاهم‌نامه با بهزیستی استان این مشکل برطرف خواهد شد.
مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ۲۶ جایگاه سی.ان.جی در استان وجود دارد، اظهار داشت: از این تعداد جایگاه ۹ ایستگاه دولتی و ۱۷ ایستگاه خصوصی است. از تعداد ۹ ایستگاه دولتی در استان۵  ایستگاه متعلق به شهرداری یاسوج است، در شهرهای گچساران، دهدشت، سی‌سخت و چرام هر کدام یک ایستگاه دولتی وجود دارد.
مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به غیراستاندارد بودن ایستگاه‌های CNG  دولتی در استان گفت: هر ۹ جایگاه دولتی موجود در استان غیراستاندارد است، از تعداد ۱۷ ایستگاه CNG خصوصی ۹ ایستگاه استاندارد و ۸ ایستگاه غیراستاندارد است.
وی افزود: استانداردسازی مخازن CNG تاکسی‌‌های حمل و نقل عمومی در شهر یاسوج در سال‌های ۹۳- ۹۴، ۶۰۰ دستگاه تاکسی مورد بررسی قرار گرفتند که جایگاه CNG این تاکسی‌ها فاقد استاندارد بود.
این مسئول گفت: احداث نامناسب جایگاه‌های CNG در اطراف منازل مسکونی و تجاری در صورت بروز حادثه خسارات جبران‌ناپذیری به همراه خواهند داشت.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

قائدی
Iran, Islamic Republic of
لطف کنید جاده های استان را هم استاندارد کنید تا اینقدر کشته ندهیم
بويراحمد
Iran, Islamic Republic of
خدا قوت خدمت مهندس نیک اقبال واقعا تذکر به جایی بود
رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1