تاریخ انتشار
جمعه ۲۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۵
کد مطلب : ۲۲۲۸۴۳

شبی که «تاجگردون» تا صبح خوابش نبرد

۱۵
۰
کبنا ؛

 مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی با حضور غلامرضا تاجگردون و نعمتی نماینده مردم تهران و سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی و آحاد مردم در بیت العباس گچساران برگزار شد.

 نماینده گچساران و باشت در مجالس نهم و دهم شورای اسلامی در این مراسم گفت: امیدوارم همه عاشقان دین، انقلاب و ایران همچون این عزیز سفر کرده عاقبت به خیر شویم.تاج گردون با بیان اینکه آیت الله رفسنجانی به فرموده رهبر انقلاب کسی بودند که امام (ره) تا وقتی که در قید حیات بودند به ایشان تمام و کمال اعتماد داشتند، اظهار داشت: مرحوم رفسنجانی معتمدترین فرد به امام راحل بود.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: هاشمی متعلق به انقلاب است و در یک کلام ایشان نشان دادند بزرگی به بالا نشینی نبوده بلکه بزرگی به شخصیت است که باید گفت آیت الله هاشمی انسان بزرگی از سلسله تبار روحانیت است.
تاج گردون با بیان اینکه آیت الله هاشمی نشان دادند می‌توان بزرگ از دنیا رفت، خاطرنشان کرد:  هاشمی معتقد بود که انقلاب بدون هاشمی و بهشتی می‌تواند ادامه داشته باشد اما بدون مردم هرگز تداوم نخواهد داشت و اگر مردم نخواهند نمی‌توان این انقلاب و نظام را ادامه داد.
نماینده گچساران و باشت در مجالس نهم و دهم شورای اسلامی گفت: بدانیم آن چیزی که مایه تداوم سیاسی همه سیاسیون خواهد بود حضور و نقش مردم است.
تاج گردون در ادامه اظهارات خود بیان داشت: عشق به رهبر عشق به آرمان است نه در تظاهر که به نام رهبری و انقلاب مطالبات شخصی را دنبال کرد.
وی افزود: آیت الله هاشمی هزار تهمت و حرف شنید اما هیچگاه از آرمان‌ها کوتاه نیامد و در مراسم تشییع جنازه وی میلیون‌ها نفر از عاشقان وی آمدند تا تابوت وی را وحدت جامعه کنند و کاش این وحدت یک وحدت کامل باشد و آنهایی که در این ایام در مرگ آن مرحوم اظهاراتی مخالف آنچه که در زمان حیات وی می‌گفتند را بیان می‌کردند کلام شان از قلبشان بوده باشد که اگر اینچنین باشد آیت الله هاشمی کار خود را تمام کرده است.
تاج گردون با انتقاد از کسانی که در استان طی این چند روز در لفافه سخنان قلبی و کینه ورزانه خود را در مورد هاشمی بیان می‌دارند، اظهار داشت: درس بگیرید تا مثل هاشمی عاقبت به خیر شوید.
وی افزود: از این تغییر موضع منتقدان هاشمی حیرت کردم و تا صبح خوابم نبرد وقتی دیدم کسانی که تا ساعتی پیش به هاشمی حمله و توهین می‌کردند شب اول رحلت آیت الله در رسانه ملی حرف‌های دیگری می‌زدند.
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: هاشمی می‌دانست اگر از مردم جدا شوند عاقبت به خیر نمی‌شود و قبلاً نیز گفته بود از مرگ نمی‌ترسم بلکه از عاقبت می‌ترسم.
وی در پایان گفت: از خدا می‌خواهم روح بزرگ و بلند این مرد بزرگ نزد روح امام (ره) در آن دنیا آرام باشد و از خدا می‌خواهم آنچه که هاشمی‌ها و خامنه‌ای‌ها برای این مردم آرزو دارند خداوند نصیب این ملت کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

یاسوچ
Iran, Islamic Republic of
ما با سیاست شما و تغییر نام استان چه گنیم؟
هوشنگ
Iran, Islamic Republic of
روحش شاد.اون مرحوم هم راضی نبودند که مردم زجر نکشیده. ولی این کاش برای دردهای مردم شهرتون هم یک شب که چه عرض کنم بلکه ساعتی هم نخوابید و به فکر آنان باشید نه عده ای خاص.
شيخ جليل
Iran, Islamic Republic of
خوابت برا جوانان شهرت نبره که با چ زوقی و چ امیدی بهت رای دادن
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
خدا بیامرزدت هاشمی. ، بفکر نان باش که خربزه ابست ، بفکر مردم فقیر و محروم این حوزه انتخابیه باش که به نان شب محتاجن ، در سایتها بودن افتخار نیست ، افتخار اینه که تو الان برا خودت قهرمانی و برا مردم محروم این شهرستان بازنده ، عجب میرشکاری هستی میرشکار ، خوب با این حرفهایت سر مردم شهرستان را شیره مالیدی
گچساران
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون هم شعار میده والله تاصبح راحت خوابید خرافات چیه فکر جوانان شهرت باش.
شهروند
Romania
این خواب بذاره برا جوانهای شهرش دارن پرپر میشن
دیل
Iran, Islamic Republic of
اقای تاجگردون زیاد به انگور نمک نزن .. هستید
Iran, Islamic Republic of
والا تاجگردون خوبه .رأیش رو از پایداری ها و باند احمدی نژاد میگیره تا رییس کمیسیون بشه و اینجا هم باز دلش واسه هاشمی تنگ میشه
Iran, Islamic Republic of
چون تیرت به سنگ خورد ونتوانستید بهره برداری کتید ودوباره..خوابید.. نخوابیدی .. مواظب باش در خواب ..
شمسی خانم
Iran, Islamic Republic of
انشا ا... بخواب و ب..
Iran, Islamic Republic of
هنر پیشه وچ..نیست
Iran, Islamic Republic of
.. از فیلتر شورای نگهبان خوب عبور کردند
Iran, Islamic Republic of
این هم یکی دیگه از..!!! تا جایی که میدانم تاجگردون در هیچ مساله ی فرهنگی ای آنقدر دغدغه ندارد که خوابش نبرد!!! امان از...
خنده بازار
Iran, Islamic Republic of
حتما شکمت پر بوده خوابت نمی اومد
احمد
Iran, Islamic Republic of
کبنا چرا برخی از خبرها رو نمیزاری؟؟نکنه شما هم از آقایان ترس داری و یا دستور میگیری؟من شما رو رسانه ای آزاد میدونستم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1