تاریخ انتشار
شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۲۷
کد مطلب : ۲۲۱۲۳۶

تجلیل از دواطلبان فعال هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد(+عکس)

۲
۰
کبنا ؛مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجرای طرح‌های هلال احمر در مناطق محروم این استان مورد حمایت همه جانبه قرار می‌گیرند.
سید امان الله جهانبین در همایش تجلیل از داوطلبان فعال جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج با اشاره به اینکه طرح‌های ارزنده‌ای توسط جمعیت هلال احمر در این استان در حال اجراست، اظهار داشت: اجرای طرح در مناطق محروم استان سبب افزایش اعتماد و آشنایی هر چه بیشتر مردم با اقدام‌های انسان دوستانه هلال احمر خواهد شد.
وی «همای رحمت»، «خادم»، «کاروان سلامت» و اقدام‌های درمانی و بهداشتی را از جمله طرح‌های در حال اجرای جمعیت هلال احمر در کهگیلویه و بویراحمد برشمرد.
جهانبین گفت: ظرفیت داوطلبان جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد در اجرای این طرح‌ها در استان به نحو احسن مورد استفاده قرار می‌گیرد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد حفظ کرامت انسانی و کاهش آلام انسانی را مهم‌ترین شعار جمعیت هلال احمر دانست و افزود: هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد در تحقق این شعار همواره پیشگام بوده است.
جهانبین «خادم» (خانواده آماده در مخاطرات) را یکی از طرح‌های تأثیرگذار در راستای مقابله با کاهش آسیب‌های ناشی از بلایای طبیعی دانست و بیان کرد: این طرح با حضور کار‌شناسان در محله‌های استان در حال اجراست.
۳۰ نفر از اعضا، خیرین و پزشکان داوطلب بر‌تر جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد در این همایش با اهدای لوح سپاس و جوایز ارزنده مورد تجلیل قرار گرفتند.
hlalahmar-1 hlalahmar-2 hlalahmar-3 hlalahmar-4 hlalahmar-5 hlalahmar-6 hlalahmar-7 hlalahmar-8 hlalahmar-9 hlalahmar-10 hlalahmar-11 hlalahmar-12 hlalahmar-13 hlalahmar-14 hlalahmar-15 hlalahmar-16 hlalahmar-17 hlalahmar-18 hlalahmar-19 hlalahmar-20 hlalahmar-21 hlalahmar-22 hlalahmar-23 hlalahmar-24 hlalahmar-25 hlalahmar-26 hlalahmar-27 hlalahmar-28 hlalahmar-29 hlalahmar-30 hlalahmar-31 hlalahmar-32 hlalahmar-33 hlalahmar-34 hlalahmar-35 hlalahmar-36 hlalahmar-37 hlalahmar-38 hlalahmar-39 hlalahmar-40
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
لطفا به حاج آقا غفاری بفرمائید که هنوز هم ..
علی
ای روزگار سی ..
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1