تاریخ انتشار
شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۷
کد مطلب : ۲۲۰۲۲۹

با حضور مردم استراتژی فتنه شکست خورد

۰
کبنا ؛محمدصادق جباری دانشجوی عدالتخواه دانشگاه یاسوج در گفت‌وگوی ضمن محکوم کردن اقدام جریان فتنه در حذف شعار‌های استکبارستیزانه را عامل هتک حرمت به بزرگ‌ترین مقدسات مردم ایران، دانست و با تأکید بر تعریف رهبر انقلاب از فتنه، گفت: فتنه معنایش این است که عده‌ای با ظاهرِ دوست وارد میدان شوند و فضا را غبارآلود کنند.
جباری ضمن اینکه اعتراض به نتایج انتخابات را بهانه‌ای برای هتک حرمت به عاشورا و فرهنگ حسینی عنوان کرد، گفت: انتخابات بهانه بود، چرا که اعتراض به نتایج انتخابات امری نیست که با تجمع‌های خیابانی، ایجاد نا‌امنی، بی‌احترامی به مقدسات و وارد ساختن خسارات به اموال عمومی صورت گیرد.
با این حال، ما قبل از برگذاری انتخابات هم، شاهد شیطنت‌ فتنه گران بودیم.
این فعال دانشجویی انتشار خبر هتک حرمت به اماکن و مراسمات مذهبی و انقلابی را مزید بر علت دانسته و ادامه داد: در واقع شب شام غریبان درحالی که یاران باقی مانده حضرت سیدالهشدا (ع) در ویرانه‌های دشت کربلا اشک درچشمانشان حلقه زده و می‌گریستند، یاران امام راحل (ره) نیز از هتک حرمت به ائمه و سالار شهیدان، خون می‌گریستند.
پیش از آن نیز به عکس امام راحل (ره) توهین شده بود و سراسر کشور از این جسارت به خروش آمده بود، اما نگه ‌نداشتن حریم عاشورای حسینی چونان آتشی بود بر انبار باروتی که طی ۸ ماه در وجود مردم علاقه‌مند به نظام و انقلاب متراکم شده بود و حماسه ۹ دی، نتیجه‌‌ همان انفجار خیره کننده بود.
فعال دانشجویی عدالتخواه با بیان نقش ویژه بخصوص مردم در حکومت دینی، گفت: مردم در بحران‌ها و زمینه‌هایی که لازم است باید حضور فعال در صحنه داشته باشند و از نظام و حکومت خود دفاع کنند و وحدت خود را به نمایش بگذارند تا راه سوءاستفاده بر دشمنان بسته شود.
وی همچنین شکست استراتژی فتنه را نه در واکنش‌های نیرو‌های امنیتی، بلکه درحضور مستقیم مردم دانسته و ادامه داد: مردم در بحران‌ها و زمینه‌هایی که لازم است باید حضور فعال در صحنه داشته باشند و از نظام و حکومت خود دفاع کنند و وحدت خود را به نمایش بگذارند تا راه سوءاستفاده بر دشمنان بسته شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1