تاریخ انتشار
يکشنبه ۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب : ۲۱۸۹۰۱

۹۰ خانه مسافر در کهگیلویه و بویراحمد ساماندهی شد

۱
۰
کبنا ؛معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از ساماندهی ۹۰ خانه مسافر در این استان خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی استان ، الماس قبادی در نشست ساماندهی خانه‌های مسافر استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ساماندهی ۹۰ خانه مسافر در سال‌های اخیر اظهار داشت: ساماندهی اماکن استیجاری در سه سال اخیر به عنوان محوری‎‌ترین اقدام در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است.
وی هدف از ساماندهی و شناسایی خانه مسافر‌ها و اقامتگاه‌های بوم‌گردی در شهر‌ها و برخی از روستاهای هدف گردشگری استان را ایجاد امنیت و رفاه گردشگران برای اسکان در واحدهای اقامتی و ارتقای سطح خدمات‌رسانی به مسافران عنوان و تصریح کرد: کارتن‌ به ‌دست‌ها و اماکن استجاری غیرمجاز آسیب جدی به گردشگری وارد می‌‎کند و باید برای ساماندهی آن‌ها تلاش شود.
dsc00263
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیا اینکه برای ادامه شناسایی منازل استیجاری با قابلیت اسکان مسافر و ساماندهی و صدور مجوز، طرح ساماندهی خانه مسافر‌ها و اقامتگاه‌های بوم‌گردی اجرا می‌شود، افزود: در مرحله نخست این طرح مواردی مانند ایمنی، استانداردسازی، نرخ‌گذاری، نظارت بر کیفیت و نحوه ارائه خدمات دنبال می‌شود.
قبادی با اشاره به اینکه در سال جدید به دنبال جذب تسهیلات ارزان قیمت برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان هتسیم تا بتوانیم برخی از کمبود‌ات زیرساخت‌های گردشگری را جبران کنیم، بیان کرد: امیدواریم بتوانیم با همکاری و همراهی هرچه بیشتر مسئولان ارشد استانی و کشوری شاهد توسعه گردشگری در استان باشیم.
وی ابراز کرد: کهگیلویه و بویراحمد با وجود جاذبه‌های طبیعی نظیر آبشار‌ها، طبیعت دست‌نخورده، گیاهان دارویی منطقه دنا، و آثار تاریخی و باستانی و مذهبی مناطق بکری برای گردشگران داخلی وخارجی است.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد به تلاش برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان اشاره داشت و تصریح کرد: چاپ کتاب‌هایی از معرفی جاذبه‌های استان، برگزاری تور عکاسی با حضور عکاسان ملی واستانی، دعوت از تورگردانان کشور به یاسوج، برگزاری جشنواره‌ها، مستندسازی از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی استان مهم‌ترین اقدمات در زمینه معرفی استان بوده است.
ا
نام شما

آدرس ايميل شما

یاحق
Iran, Islamic Republic of
باور کنید .. هست چون فقط درصد میگیرناون هم ایام نوروز
رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1