تاریخ انتشار
جمعه ۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۲۲
کد مطلب : ۲۱۸۵۲۴

هدایت‌خواه: حمایت مالی غربی‌ها از فتنه‌گران ۴۰۰ میلیون دلار بود

۱۶
۰
کبنا ؛نماینده ادوار هفتم و هشتم مردم بویراحمد و دنا در مجلس با اشاره به اینکه حدود ۴۰۰ میلیون دلار میزان حمایت مالی آمریکا و غربی‌ها از فتنه‌گران بود، گفت: این فتنه از ۲۰ سال قبل طراحی آن آغاز شده بود.
ستار هدایتخواه در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه یاسوج با بیان اینکه  ناگفته‌های فتنه ۸۸ زیاد است و باید نشست‌های متعددی برای بررسی ابعاد و زوایای مختلف آن تشکیل شود اظهار داشت: هدف اصلی فتنه ۸۸ براندازی نرم نظام بود، این طراحی دشمنان برای فتنه ۸۸ از حدود دو سه سال قبل از برگزاری انتخابات آغاز شده و ده‌ها سایت اینترنتی در فضای مجازی توسط دشمنان برای این هدف طراحی و راه‌اندازی شده بود.
نماینده ادوار هفتم و هشتم مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: استراتژی فتنه ۸۸ شامل پیروزی در انتخابات به هر بها و قیمتی و همچنین ادعای تقلب در انتخابات با هدف ایجاد آشوب و اردوکشی‌های خیابانی بود.
وی افزود: اسناد و مدارک نشان می‌دهد که فتنه‌گران در صورت پیروزی در انتخابات نیز اقدام به ایجاد آشوب با هدف تغییر ماهیت نظام می‌کردند و با راه‌اندازی تظاهرات‌های خیابانی و با هدف کاهش اختیارات مقام معظم رهبری قصد داشتند ولایت فقیه را تشریفاتی کنند.
هدایت خواه سه محور اصلی فتنه‌گران در صورت پیروزی در انتخابات را شامل کاهش اختیارات رهبری، از بین بردن نظارت استصوابی شورای نگهبان و ادغام سپاه و ارتش با هدف کاهش توان نظامی دفاعی کشور برشمرد و تاکید کرد: این افراد این‌گونه القا کرده بودند که یک ارتش برای دفاع از کشور کافی است و به دنبال برگزاری مجدد انتخابات به منظور بدبین کردن مردم به نظام بودند.
وی با اشاره به اینکه حدود ۴۰۰ میلیون دلار میزان حمایت مالی آمریکا و غربی‌ها از فتنه گران بود، بیان کرد: این فتنه از ۲۰ سال قبل طراحی آن آغاز شده بود اما در دو سال قبل از ۸۸ تشدید شد و مردم با بصیرت ایران در ۹ دی ۸۸ متوجه و به صحنه آمدند و در یک نیم روز توطئه ۲۰ ساله دشمن را خنثی کردند.
هدایت خواه با تاکید بر اینکه ۹ دی یک روز به یاد ماندنی در تاریخ کشور است و نباید فریب سوابق و عناوین و وابستگی‌های افراد را خورد، اظهار داشت: فتنه دشمنان هنوز تمام نشده و ادامه دارد و اکنون فتنه وارد عرصه‌های اقتصادی شده است از جمله حقوق‌های نجومی و اختلاس در صندوق فرهنگیان از نمونه‌های بارز فتنه اقتصادی است.
وی با بیان اینکه تشکیل تحریم‌های دشمنان از جمله تاکیدات سران فتنه برای براندازی نظام به آمریکا و حامیان آنها بود، تصریح کرد: ملت ایران برای مقابله با فتنه‌های احتمالی آینده باید بیش از پیش بصیر و هوشیار باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

یدالله یه گوش
Iran, Islamic Republic of
ای خدا اگه این فتنه نبود شما برای خطبه ها چی می گفتین؟
كهگيلويه
Iran, Islamic Republic of
زرررررر.
هومان
Iran, Islamic Republic of
درود بر استاد هدایتخواه
Romania
چک رحیمی چه شد کی اخرش وصولش کرد
جوان طرفدار تاج
Iran, Islamic Republic of
درود بر استاد دکتر هدایتخواه......در جواب یداله...اگر ..نبود اصلاح طلبان اینقدر .. دارند که جای صحبت زیاده
روزبه
Iran, Islamic Republic of
کاش بعضیا یه کم شرافت داشتن یا حداقل معنی شرافتو میدونستن
Iran, Islamic Republic of
درود بردکتر هدایتخواه بابیان این مطالب
محمد قلي
Iran, Islamic Republic of
سلام دکتر جان ناقابلی دارم بر ای تو
محمد قلي
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر هدایتخواه با شهامت
Iran, Islamic Republic of
بعد از هفت سال هنوز ا.. |||
تفکرات بسته و رو به عقب
Iran, Islamic Republic of
ول کنید د ای گپه
Iran, Islamic Republic of
.. نگو
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
کم ..
ح ع
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام و احترام به خوانندگان گرامی و دست اندرکاران فعال کبنا . این دغدغه و نگرانی سالهاست نسبت به مردم منطقه ما ، و ( خاصه خود ما ) که فعال تریم در مسائل سیاسی انتخاباتی ، بوده و هست که ، تعصبمان و قضاوتهای قومی قبیله ای و حزبی جناهی مان ، بیشتر از تعقل و تحقیق و بررسی بی طرفانه مان است در مسائل کلان شهری استانی و کشوری . شایسته است کمی در خلوت و آرامش و فارغ از همان اختلافات و تفاوت های سیاسی جناحی ، فکر کنیم و تحلیل و مقایسه تاریخ چهل ساله انقلاب و مجالس و دولت های سرکار آمده را تا کنون . . . بعید می دانم هرچند تعداد کمی از ما ، به نتیجه نرسیم که تکرار تاریخ و شخصیت ها ، واقعیت و طبیعی است ! وقتی نامی از فتنه یا منافق می آید ، شایسته اهل فکر و مطالعه نیست که فورا" واکنش حزبی جناحی نشان داده یا بر اساس قصد و غرض های شخصی قضاوت کنیم و جواب دهیم و مطلب بگذاریم .، اولا" وقتی نامی از فتنه یا منافق یا ... نسبت به بعضی افراد و شخصیت ها می آید ، لزوما" منظور منافق ضد نظام و اسلام و انقلاب نیست ، یا اینکه ما اینان را در رده معایه و یزید و امثالهم قرار دهیم .، هرچند تعداد معدودی این تندروی ها را داشته و این چنین مثالهایی می زنند .، که به عقیده بنده ضرر این چنین افرادی برای نظام و انقلاب بیشتر از دشمنان نظام است ! . . . خلاصه : بلکه روش ها رفتارها و غفلت ها ست که منظور به نفاق و فتنه است .، که البته همه ما می دانیم و در تاریخ و تجربه دیده ایم که ، وقتی این ها قدرت و رسمیت پیدا کنند ، بسته به میزان تقوا و پایبندی به اصول و چهارچوب ها و ظرفیت ها ی متفاوت افراد ، ممکن است در صدد کسب قدرت بیشتر و تثبیت آن باشند ! و همین چیزهاست که چه بسا غافلانه یا بر اساس همان قدرت و ثروتی که چشم مان را بر واقعیات بسته ، افراد را در فتنه ها انداخته و برای تداوم قدرت خود ، از روی سادگی یا فریب یا همان ضعف اصل تعقل و تقوا ، از دشمن هم یاری بطلبیم ! . . .بر هیچکدام از ما از هر جناح و تفکر و سلیقه ای پوشیده نیست و انکار نمی کنیم که : قدرت و ثروت وسوسه کننده است و محرک ! و عقل و چشم بصیر را در آن هنگام بر واقعیات می بندد ! لذا شایسته و شأن همه ماست که : بیشتر رصد کنیم و دقت در مسائل سیاسی جناحی و کلان منطقه مان و شخصیت هامان و مسائل سیاسی انتخاباتی کلان کشور و مقایسه گذشته و حال .، و ( واقعیت را ) بر اساس همان اصل رصد و تحلیل گذشته و حال ، از هدایت خواه بشنویم یا زارع ، یا از روحانی یا احمدی نزاد ، بپذیریم و تعصبی برخورد نکنیم ! عوامل فرهنگی و رفتارها ، بسیار موثر است در پیشرفت و پسرفت مرد و مناطق !!! . . .
ali
Iran, Islamic Republic of
..،حیاط خلوت جبهه پایداری و...مایه .. .کرده اند.
کوه خامی
Iran, Islamic Republic of
۹ دی روز ...
امثال هدایتخواه ...سعید امامی ..
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1