تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۲۵
کد مطلب : ۲۱۷۳۹۷

پرداخت ۳۰ میلیون ریال برای طرح های پژوهشی در آموزش و پرورش گچساران/ تجلیل از پژوهشگران برتر(+تصاویر)

۰
کبنا ؛پژوهشگران برتر شهرستان گچساران در ۲ بخش دانش آموزان و فرهنگیان به مناسبت هفته پژوهش با حضور معاون آموزشی و پژوهشی اداره کل آموزش و پرورش استان در سالن مدرسه طلوع اداره آموزش و پرورش گچساران تجلیل شدند.
مدیر آموزش و پرورش گچساران در این آئین اظهار داشت: حوزه آموزش و پرورش گچساران با تاکید بر روشهای نوین توانسته است در زمینه های مختلف آموزشی وپژوهشی در ۲ بخش دانش آموزان و فرهنگیان موفقیت های خوبی بدست آورد.
سیدظهیرالدین پورالحسینی افزود: هفته پژوهش فرصت و بهانه خوبی برای بررسی دستاوردها و چالشهای فراروی حوزه آموزش و پرورش و پژوهشگران کوشا در سطح ملی و همچنین شناخت استعدادها و تجلیل از آنان در این هفته فراهم آورده است.
پورالحسینی بیان کرد: در راستای اهداف آموزش و پرورش و تحولاتی که در سالهای اخیر در حوزه آموزش رخ داده سند چشم انداز و سند تحول بنیادین است که در آن بر پژوهش محوری و فعالیت های عملی تاکید شده است و به همین سبب باید روشهای سنتی را کنار گذاشته و از روشهای نوین استفاده شود چرا که جامعه مخاطب ما جامعه ای پویا است که استفاده از روشهای سنتی برای آن کار آمد نیست.
وی تصریح کرد: حوزه آموزش و پرورش گچساران با برنامه ریزی صحیح و تاکید بر روشهای نوین توانسته است در زمینه های مختلف موفقیتهایی را بدست آورد که حاصل این زحمات تالیفات فرهنگیان و همکاران آموزش و پرورش، کسب رتبه های برتر کشوری در جشنواره های مختلف به ویژه جشنواره جابر بن حیان بوده است.
مدیر آموزش و پرورش گچساران بیان کرد:  مقالاتی با درجه ISI توسط فرهنگیان شهرستان گچساران در ژورنال های معتبر کشورهای مختلف به چاپ رسیده است.
پورالحسینی خاطر نشان کرد: هفته پژوهش هر ساله از ۲۲ تا ۲۷ آذر ماه برگزار می‌شود و شعار هفته پژوهش امسال از سوی وزارت علوم، 'پژوهش تقاضامحور و تجاری سازی فناوری؛ زیربنای اقتصاد مقاومتی' اعلام شده است.
گفتنی است: در این مراسم از ۷۰ پژوهشگر برتر شهرستان گچساران با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.
 
img_0240 img_0241 img_0244 img_0245 img_0248 img_0259 img_0261 img_0264 img_0273 img_0279 img_0283 img_0285 img_0289 img_0292 img_0297 img_0302 img_0306
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
لطف کنید جناب پورالحسینی یه تذکری به اقای عبدی که عکاس جلسه بود بدهید زیاد ازحد رومغزه ادمه یه جا بند نمیشه پاز گلیم خودش فراتر میذاره دیروز روانیمون کرد با عکس گرفتنش
شاندیز
Iran, Islamic Republic of
درود بر پورالحسینی
Iran, Islamic Republic of
تبریک به همه مؤلفان وپژوهشگران درجلسه.آفرین.
پورانصاری دهدشت
Iran, Islamic Republic of
از مهمان نوازی جناب حسینی وپورالحسینی تشکر ویژه دارم
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1