تاریخ انتشار
جمعه ۲۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۳
کد مطلب : ۲۱۶۹۱۷

واکنش یک اصولگرا به انتصاب مدیرعامل جدید نفت گچساران

۳۶
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛یدالله مرادی* img_0067
نام گچساران در تاریخ اروپا با نفت و گاز و پالایشگاه و چاه و یونیت و... عجین است و در ایران و استان کهگیلویه و بویراحمد با بودجه و بازار کار و منازل کارمندی و کارگری و امکانات خوب چون حمل و نقل، بیمارستان، فروشگاه، میادین ورزشی و باشگاه و استخر و حقوق و... همراهی و تداعی معانی می‌نماید؛ زیرا نام این شهر با اکتشاف نفت متولد گردید و مباحثی چون جامعه کارگری، انجمن صنفی، سینما و تئا‌تر، مظاهر نظام شهری و شهرنشینی، بانک و مبادلات اقتصادی از این شهر به سایر مناطق کشانده شد.
معماری جدید و ساختمان سازی، بازار و خیابان و ابزارهای صنعتی دوران مدرن در یک زندگی معمولی شهری در این استان با نام گچساران درهم آمیخته شد و تحول از یک زندگی در جامعه سنتی و عشایری این استان غیور، با مردمانی صاف و صادق با مظاهر جدید زندگی نوین از این شهرشروع شد. به همین جهات از دهه ۳۰ تاکنون هر نوع تحول، جابجایی و دگرگونی در وضعیت سیاسی، اقتصادی و اجتماعی این منطقه جغرافیایی با نفت و گاز همراه بوده و هست. بطوریکه هر نوع تصمیم گیری چه قبل و چه بعد از انقلاب اسلامی در این شهر مستقیم و غیرمستقیم به تولید و نقش این گنجینه خدادادی مرتبط بوده و هست. لذا مدیریت در آن بر تمام ساختارهای زندگی اجتماعی مردم این شهرستان و استان و حتی جنوب کشور و در بعدی وسیع‌تر در ایران و آسیا تأثیرگذار بوده و خواهد بود.
مدیریت این بزرگ‌ترین مرکز اقتصادی که در بودجه ملی و انرژی جهانی تأثیرگذار است، کاری ساده و معمولی نمی‌باشد. منطقه‌ای که در حال حاضر نزدیک به یک چهارم تولیدات محصولات نفت و گاز صادراتی کشور را تعیین می‌نماید، مستلزم توانایی، تخصص، تعهد، جدیت وجایگاهی فراقومی، فراجناحی و دارای شم مدیریت عالی می‌باشد. جایگاه مدیریت عالی در چنین بستری مافوق یک مقام سیاسی و یا اجتماعی و حتی امنیتی و قضایی و نظامی می‌باشد. پس باید هم خود مدیریت از اتم شاخص‌های مدیریتی برخوردار باشد و هم دارای عقبه شهرستانی، استانی و کشوری باشد تا بتواند با فراغ بال و قدرت تصمیم گیری مطلوب و عقلانی چنین شرکتی با بیش از ۷۰۰۰ عوامل اجرایی، ده‌ها چاه نفتی، چندین پالایشگاه و تلمبه خانه‌ی اکتشاف و تولید و فراوری صنعتی آن هم مستقر در گستره چهار استان کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، بوشهر و فارس را هماهنگ نمود.
متأسفانه هر از چند گاهی این مرکز ثقل اقتصادی و صنعتی اسیر تلاطم‌های سیاسی و یارگیری‌های جناحی می‌شود و به بدنه متخصص و متعهد و به ساختار منظم و تعریف شده آن تعرض و صدمه وارد می‌شود. و بعضا عناصر دلسوز و ارزشی یا به کنج انزوا کشیده می‌شوند و یا مجبور به هجرت و رحل اقامت در مراکز دیگر.
شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران که با اعتصاب تاریخی و مسئولانه کارکنانش در سال ۵۷ بنیان اقتصادی رژیم پهلوی را بهم ریخت و در ۸ سال دفاع مقدس، نقش بی‌بدیلی و برگ زرینی در همراهی، دفاع و تولید در سایه بمباران را رقم زد، در حال حاضر دوره‌ای از بیماری و احتضار را طی می‌نماید که نیازمند جدی به دمیدن یک خون تازه در رگ‌های طولانی لوله‌های پرتعدادش در بیابان‌های گرم و سوزان این چهار استان می‌باشد؛ تا جسم بیمارش التیام یابد و احیای زندگی اقتصادیش، امید و نشاط به بدنه کارکنان زحمتکش و دلسوز و مردم این شهرستان بدمد و به عظمت و اقتدار دیرینه‌اش باز گردد. مدیریت‌های گذشته اعم از بومی و غیربومی توانمند و تلاشگر و علمی در تاریخ این مرکز اقتصادی یادگارهای بزرگی از خود باقی گذاشتند و شناسنامه این شرکت را در عرصه جهانی تکمیل نمودند ولی بعضا بی‌مهری‌ها و گروکشی‌ها و میدان یافتن عناصری غیرتخصصی و صرفا برمدار رابطه سیاسی به پیکره‌اش لطمه وارد نموده که حال با قبول مسئولیت مدیری کارآشنا، دلسوز، پایبند جدی به مبانی انقلاب و اسلام و نظام، تحصیل کرده صنعت نفت، با حسن شهرت و کارنامه‌ای سربلند از مدیریت صنعتی و استانی و با لیاقت و بومی از بدنه همین شرکت به نام مهندس هوشنگ صیدالی، سبب شده تا پژمردگی و خمودگی و سیاست زدگی در حال خداحافظی باشد و سلامی دوباره برامید و تلاش و کار و توسعه آغاز گردد. احیای دوره موفقی از مدیریت بسیار عالی و ماندگار مهندس غلامرضا پاکدل و تیم علمی و فنی و متعهدش که همین آقای صیدالی هم پرورش یافته‌ای از آن مقطع می‌باشد در استقبال گسترده مردم و کارکنان نفت از مهندس صیدالی جلوه گر شد.
ان شاالله تعالی این برادر عزیز و متعهد، با صلابت و اقتدار و استقلال بتواند بر کارنامه مدیریتی موفق گذشته‌اش بیفزاید. باید این انتصاب «که از معدود انتصابات شایسته و بحق این دولت در این استان می‌باشد» را به کارکنان زحمتکش شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران تبریک و تهنیت گفت و شروع امیدبخش مهندس صیدالی را در فصل پاییز به فال نیک گرفت و امید داشت که برگ‌های یأس و کسالت و کدورت از بدنه این شرکت ریخته شود و فصل بهار زودرس گچساران را نظاره گر باشیم تا در سایه بازگشت آرامش با پایان دادن به جولان‌های سیاسی و حرکت نوین کار و تعهد، مردم این شهرستان دودزده از نفت را با لبخند رضایت و شیرینی همراه گرداند.

ناز سحر
نام شما

آدرس ايميل شما

نفتی
Iran, Islamic Republic of
لطفا"ایشان را مصادره نکنید.شما و دوستانتان در نفت به مهندس فولادی رحم نکردید.آقای تاجگردون مراقب باشید.
اصلاحات گچساران
Iran, Islamic Republic of
جمع مدیران خوب و کاربلد گچساران حالا ۳ تا شدن...زینل زاده شهردار،،،پورالحسینی آموزش و پرورش،،،صیدالی نفت و گاز
محمد مهدی
Iran, Islamic Republic of
ای کسانی که تاجگردون رو اصلاح طلب میدونستین و قسم میخوردین حالا تحویل بگیرین که کی رو گذاشته مدیر عامل نفت فکرشو کنید یدالله مرادی از مخالفین سرسخت تاجگردون بود حالا از کی دفاع میکنه از هوشنگ صیدالی این یعنی شکست تاریخی برای جریان اصلاحات و جوانان خامی که فریب تاجگردون رو خوردن حالا تحویل بگیرید برادرای عزیز
گچساران
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون مغرور ودارد مردم گچساران را فریب میدهد . بایی بای تاج
آشنا
Iran, Islamic Republic of
احسنت براین قلم شیوا .انصافا مهندس صیدالی انسانی کارادان ومتخص است ومدیریتی بسیار قوی دارد
کارمند
Iran, Islamic Republic of
جناب مهندس صیدالی ضمن عرض تبریک و سلام لازم به یاداوری است که به نفت گچساران در دوره جناب مهندس محمدی ظلم بسیاری شد و شایسته سالاری از بین رفت.
امیدواریم اصلاح بفرمایید.
شرمت الله
Germany
والله دایی یدالله داخل همه چیز تخصص داره
Iran, Islamic Republic of
//////ب/همین جور از کسی تعریف نمیکنی
گچساران
Iran, Islamic Republic of
اقای مرادی به هم این امید باش دلت خوش نکن این از اقای پاکدل نیست که شبانه جلسه می گرفتید فله ای نیرو وارد شرکت میکردید که هنوز مشکل استخدامی دارن ونماینده دنبال کارهستند اقای روحانی هم اصول گرااست گوش به افرادی مثل جنابعای میدهد با اینتبلیغات اقای صیالی خراب نکنید اون عاقل
تام
Iran, Islamic Republic of
حالا داری پ///.نه کور //همه ///شناسن.
رحمان رحیمی
Iran, Islamic Republic of
هم...ها
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر آقای مرادی انصافا حیف بود از تجربیات مدیریتی این انسان بزرک وهم استانی در استان بهره گیری نشود ودر حقیقت مدیری توانمند ودارای شخصیت مدیریتی که ان شاالله موفق وموئید باشد
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
ارتباطی به شما نداره
نفتی هوادارتاجگردون
Iran, Islamic Republic of
حاج یداله معلوم است که بخاطر هم جناحی ات با صیدالی حمایت کردی نه بخاطر منطق و شایسته سالاری.

این انتخاب ثابت کرد حاج غلام بدور از مسائل جناح ، هدفش خدمت و پیشرفت دیارش هست.
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
مطمئن هستید که کارنامه ایشون در این زمینه به این خوبی که گفتین هست؟ شرکت نفت گچساران لیاقت مدیریتی بسیار فراتر از اینها هم هست
خاکم لیشتر
Iran, Islamic Republic of
اقای مرادی از فولادی چه خبر؟
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون تحویل بگیر
فرشاد ع
Iran, Islamic Republic of
برادر حاج مرادی بسیار عالی و به موقع بود
Iran, Islamic Republic of
یدالله بازشروع کردی
حق وحقیقت
Iran, Islamic Republic of
پاکدل همون مدیری رامیگی که دردوره مدیریتش میگن یک نفرازلیشتررانذاشت ازکنارشرکت نفت ردبشه وعین عدالت وتبلورعدالت بوداگه این تربیت شده اونه ازبهارش پیداست
مردمی
Iran, Islamic Republic of
آقا حالا فهمیدید که اصلاح طلبان و زحمت کشان تاریخی این شهر در صنعت نفت چه آنها هستند و دل خوشی دیگران بابت چیست ؟
اصولگرایان امیدوار تر از همیشه از دولت امید و اعتدال بهره می برند.
کسانی که همواره عامل عقب ماندگی این فرزندان
پرتلاش نفت گچساران بودند گزینه ای ندارند؟؟؟
بچه بلاد شاپور
Germany
بله جناب تاجگردون واستاندار دولت تدبیر وامید تحویل بگیرید شادی برادران اصولگرا رانظاره کنید ،صیدالی مدیر احمدی نژادی عزل و ارتقا پیدا کرد آفرین به شما
باوی
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون شادی به لشکر شکستخورده ها برد.
علی پور....باوی
Iran, Islamic Republic of
آقای مرادی من به شخصه در این ۳۳ سالی که از خداوند مننان عمر گرفته ام تنها چیزی که از شما دیده ام منفی نگری و و حرف روی کاغذ بوده لطفا با بازیهای سیاسی که دارید مهندس صیدالی عزیز که یک مرد از خانواده مومن و با خدا و با صداقت هستند را وارد بازیهای سیاسی خودتون نکنید ایشان شخصیتی دارند که هیچگاه کار خود را درگیر این مسائل نمیکنند ما را به شما امیدی نیست شر مرسانید
deletedشهروند
Iran, Islamic Republic of
اقای مرادی این همه ضغری و کبری چیدن نمی خواست .؟بیماری صنعت نفت وگاز در این شهرستان راطایفه گری وباندی و جناحی و منطقه ای بر شمردی ولی نگفتی که این بیماری و عارضه انسان کش و ویران گر از زمان همان مدیر یت پاکدل شروع شد و همین دست پرورده ان مدیریت شرکت گاز را هم نتوانست مدیریت کند ....اقای مرادی دفاع از جناح و باند و طایفه بدون در نظر گرفتن شاخصی های انسانی و ایمانی و وجدانی امری است جاهلی چپ و راست هم ندارد....؟؟؟؟
بغض در گلو
Iran, Islamic Republic of
جناب تاجگردون بدانند با آرا مردم گچساران و باشت نماینده شدند،با آرای بالای همین مردم در انتخابات سال گذشته محبوب ترین(به لحاظ کسب بالاترین درصد آرا ناخوذه)شدند و به اتکا آرا همین مردم رئیس کمیسیون مالی و برنامه ریزی مجلس شدند.
جناب تاجگردن شما با انتصاب یا کمک به انتصاب یه یاسوجی به سمت مدیر عامل نفت گچساران عملا نشان دادید که هیچ گونه پایندی به مردم حوزه انتخابیت نداری و فقط به دنبال کسب منافع خود،خانوادت و فامیلت هستی
اعتدال
Iran, Islamic Republic of
حاج مرادی همیشه زمانی که اصول گرایان زانوی غم بغل کرده اند می آید و نوید روزهای خوب را می دهد احسنت به این برادر ارزشی و ولایت مدار از یادگاران نبی زاده با صلابت واستوار .
مرحمتی
Iran, Islamic Republic of
درود بر اقای مرادی دلسوز متعهد
Europe
///چهره اصولگرایان گچساران هستید//
گچسارانی
United States
آقای مرادی عزیز !میشه لطف کنید و بگید که چرا در طول هشت سال جنگ تحمیلی
یک روز هم به جبهه های حق علیه باطل نرفته و به هیچ شکل دیگری اعم از مستقیم و غیر مستقیم در دفاع از جمهوری اسلامی شرکت نکردید ؟
نا شناس
Iran, Islamic Republic of
ای کاش قبلا حداقل از یک مدیر در رسانه ها تعریف میکردی که الان مصداق پاچه خواری و تملق نشه...
اکبر
Iran, Islamic Republic of
درود بر آقای حاج مرادی مهندس صیدالی را ملک حسینی انتخاب کرده آقای تاجگردون خبر ندارد
نفتی
Iran, Islamic Republic of
اقای مرادی شما به اصطلاح اصولگراها جز .. خودتون و جریان سیاسیتون
. خیرخواهانه دیگری ندارید
شما برای این از صیدالی تعریف کرده اید که فردا بچتو یا بستگانتو در نفت استخدام کنه
ولی ما رصد خواهیم کرد این موضوع را
علی
Iran, Islamic Republic of
..، خداوکیل شما چی از نفت و مهندسی سردرمیاری که اظهار فضل میکنی؟همه به سواد و دانش سیاسی شما وقوف کامل دارند !!!! چرا خودت رو میخوای مشهور کنی؟ آیا پایگاه اجتمایی خوبی داری؟ آیا سواد سیاسی داری؟ هنر شما چیست؟آیا هنرشما غیر از برچسب..که به جوانان این شهر می چسبانی چیه؟
بابا تو هم مثل دوستات یه چ.. بیار مشغول شو، سیاست به آدم..سواد رو خوش نشون نمیده.
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
انتخاب مهندس صیدالی توسط تاجگردون باحمایت یدالله مرادی سوال برانگیز است بدبختی از آن همراهان تلاشگر اعضای ستاد انتخابات دکتر تاجگردون است که این احساس به آنها دست داده که حمالی بیش نبوده اند افراد هوادار جدی تاحگزدون الان می بینند که دیگران روی سفره آماده می نشینند و دودستی می خورند و با آنها به عنئان ایزار نگاه شده است تاجگردون می خواهد آرای هفتاد درصدی را حفظ کند ولی به عواقب منفی این انتصابه تگاه نمی کتد
نفتی
Iran, Islamic Republic of
نها مدیری که درکنار سایر موفقیتها توانست نیروهای توانمند را شناسایی وبه عبارتی مدیر پروری کند مهندس پاکدل بود.همین آقای صیدالی را ایشان ازحراست به ریاست گاز وگازمایعدگمارد که ازهمانجا به مدیر عاملی شرکت گاز منصوب شد.مهندس نوروزی را ازسرپرست شیفت به ریاست اداره گمارد که ازهمانجا مدیر عامل گاز پارسیان شد.باقری را از کامپیوتر به مدیرت خدمات گمارد که امروز مدیر ای تی اکتشاف است.پورهادی رااز مهنس معمولی به ریاست وسپس مدیریت گمارد کا اکنون گزینه مدیر عاملیست ولی نمی پذیرد.وحالا مدیرعاملی نفت بالاخره به یکی از نیروهای پاکدل رسیده است.بدرستی ردپا ویادوخاطره پاکدل به کوری چشم دشمنانش همیشه باقیست.تنها مدیری که تیمی قوی وکارآمد ایجاد کرد پاکدل بودوشرکت بدون اسکلت تیم پاکدل نخواهد چرخید.امیدوارم نماینده دخالت نکند واجازه دهد شایسته شالاری حاکم شود اگردریگر با ………نماینده باشد.
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1