تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۵۹
کد مطلب : ۲۱۶۸۲۹

تاجگردون: فکری به حال خودکشی کنید / به دنبال مدیران خوب نیفتید / زمین ۵۰ میلیارد تومانی را نمی‌گوییم، استخدام پسرعمو را پیش کشیده‌اند

۴۳
۰
کبنا ؛ 
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: دولت به جای کاهش نرخ تورم نگاه خود را معطوف به رونق در جامعه کند.img_1061
  جلسه شورای اداری با حضور استاندار، نماینده شهرستان‌های گچساران و باشت، فرماندار و روسای اداری ظهر امروز در سالن فرمانداری گچساران برگزار شد.
در این نشست غلامرضا تاجگردون اظهار کرد: دولت و حکومت مجموعه‌ای از وظایفی را بر عهده دارند که این وظایف در حیطه نظام جمهوری اسلامی قرار گرفته است.

نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت ادامه داد: امروز رسم بر آن است که هر مسئولی جزیره خود را جدا کند اما واقعیت امر آن است که همه سوار بر یک کشتی شده‌ایم.

وی افزود: اگر امروز آسیب‌های اجتماعی در کشور رخ می‌دهد، اگر در فرهنگ مشکل پیش می‌آید و اگر در نهاد اشتغال ایراداتی وجود دارد باید به دنبال حل مشکل باشیم نه اینکه به این مشکلات دامن زد و گفت این مشکلات در این جناح پیش آمده است.

شفافیت در هر جامعه‌ای لازم است

تاجگردون تصریح کرد: برخی‌ها آمار را بالا می‌برند و می‌گویند در این جناح سیاسی آمارهای خودکشی، بیکاری و ... بالا رفته است.

نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت اذعان کرد: بالا بردن ارقام موجب می‌شود که این مشکلات گسترده شود و به جای اینکه ما به دنبال گسترده کردن این موضوعات باشیم باید به دنبال رفع مشکلات موجود در جامعه کنونی باشیم.

وی بیان کرد: شفافیت در هر جامعه‌ای لازم است با شفاف کردن موضوع می‌توان جلوی بسیاری از مشکلات پیش آمده را گرفت.

تاجگردون ادامه داد: در جامعه ما برخی‌ها می‌گویند چرا کار نمی‌کنی، کسی که در معرض خلاف قرار می‌گیرد دچار آسیب اجتماعی می‌شود.

وی با بیان اینکه هر مسئولی در هر جایگاهی که قرار گرفته و با در دست داشتن تریبون می‌تواند بلندگو را روشن کند و دیگران را تخریب کند، افزود: در نظام جمهوری اسلامی هر مسؤولی باید حد و حدود خود را بشناسد و من به عنوان نماینده وظیفه‌ام نظارت بر قانون اجرایی شهرستان است و یک روحانی وظیفه‌اش ترویج فرهنگ دین در جامعه است و نباید با مسائل پا پیش افتاده جامعه را دچار تشویش کنیم.

تاجگردون به مشکلات اقتصادی پیش‌آمده در جامعه کنونی اشاره کرد و گفت: همه ما می‌دانیم مشکلات اقتصادی چیزی نیست که بشود آن را کتمان کرد و همه مسؤولان در کنار هم و با همکاری یکدیگر در صدد برطرف کردن مشکلات موجود در جامعه هستند.

نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت افزود: نوع نگاه و نحوه اداری کشور در این دولت و دولت‌های قبل متفاوت است.

وی تصریح کرد: در دولت فعلی کاهش نرخ تورم از ۴۲درصد به ۱۰درصد رسیده است و این کار بسیار سختی است که در دولت تدبیروامید انجام شده است اما مشکلی که وجود دارد هنوز مردم کاهش نرخ تورم را در کشور احساس نکرده‌اند.

تاجگردون اظهار کرد: پیشنهادی که در جلسه اخیر با مسؤولان و مدیرکل بانک مرکزی داشته‌ام آن است که به جای کاهش نرخ تورم بیاییم رونق در بازار و کار را ایجاد کنیم و  از این فضاهای بسته در بانک‌های کشور که وجود دارد تا حدودی باز کرد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در جلسه‌ای که برگزار شد پیشنهاد کردم که بهتر است دولت نگاه خود را به رونق در جامعه معطوف کند.

وی عنوان کرد: نوع نگاه در اداره کشور در عرصه اقتصادی باید تغییر پیدا کند و باید اصلاحات جدی صورت بگیرد.

تاجگردون ادامه داد: سرزمین ایران از یک قطعه تشکیل شده است و در کنار هم قرار دادن این پازل‌ها می‌توان مشکلات کشور را اصلاح کرد.

نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت بیان کرد: استان کهگیلویه و بویر احمد در کنار هم می‌تواند به عنوان یک استان خوب تبدیل شود و من به عنوان وکیل مردم از استاندار و مسؤولانی که کارها و پروژه‌های عمرانی را به جلو پیش می‌برند تقدیر و تشکر دارم.

 در استان کهگیلویه و بویراحمد به خوبی در حال پیشرفت است

تاجگردون خاطر نشان کرد: به گفته برخی‌ که می‌گویند مشکلات کشور هنوز حل نشده است اما من به طور صریح عرض می‌کنم که کار در استان کهگیلویه و بویراحمد به خوبی در حال پیشرفت است.

وی اذعان کرد: اگر در درون استان یک انسجام جدی برای حل مشکلات نباشد قطعا همه مردم، فرمانداران و مسؤولان دلسرد می‌شوند و این دلسردی مردم به منزله آن است که شاید کارآمد دولت بد باشد.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات اقتصادی در کشور، خاطرنشان کرد: سونامی بیکاری اکنون در کشور وجود دارد.
تاج‌گردون با اشاره به اینکه اکنون ده‌ها پروژه در شهرستان گچساران در دست اجرا است، گفت: پروژه‌های خوبی در حال حاضر در این شهرستان در دست اجرا بوده است.
وی با تأکید بر اینکه برای اینکه پروژه‌ها خوب جلو برود، نیاز به پول، پیمانکار و ناظر است، افزود: اگر در استان و شهرستان یک انسجام جدی برای حل مشکلات نباشد به طور قطع مردم و مسئولان و همه دلسرد می‌شوند.
برای خودکشی‌ها نسخه جدید بپیچیم
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی به آسیب‌های اجتماعی در گچساران اشاره کرد و افزود: همه باید تلاش کنند تا آسیب‌های اجتماعی در این شهرستان از بین برود.
نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت با بیان اینکه یکی از وظایف دولت این است که موانع را از سر راه بردارد، افزود: برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه باید تمام مسؤولان ادارات با یکدیگر همکاری داشته باشند و برای رفع این مشکلات و معضلات تلاش کنند.

تاجگردون با اشاره به اینکه بزرگ جلوه دادن آمار خودکشی و یا طلاق مشکلات را کم نمی‌کند بلکه موجب ازدیاد مشکلات و اسیب‌های اجتماعی می‌شود، خاطرنشان کرد: باید بیاییم با همفکری یکدیگر برای حل مشکلات خودکشی یک نسخه جدید بپیچیم حتی اگر کار ادارات در شهرستان تعطیل شود ایرادی ندارد ما باید به دنبال حل مشکلات و آسیب‌های اجتماعی باشیم و این کار را جزء اولویت کاری خود قرار بدهیم. سایت‌های خبری نباید به خبر خودکشی‌ها دل خوش کنند که بازدید کننده دارند، این بلای است که دامنه همه را می‌گیرد.

این نماینده مجلس در ادامه به شکستن شیشه دفترش توسط خانمی اشاره کرد و گفت: چند ماه قبل شیشه دفترش در گچساران توسط خانمی شکسته شد و این خانم سر و صدای زیاد کرد، اما با این وجود اجازه ندادم که پرونده وی توسط نیروی انتظامی اجرا شود و بعد از صحبت با این خانم و دعوت وی به آرامش، این خانم گفت؛ که در انتخابات برای شما تلاش زیادی کردم، اعصابم خورد بود و اگر شیشه را نمی‌شکستم، دو باره خودکشی می‌کردم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی از مسائل استان، اظهار داشت: اگر جای از استان لکه‌دار شود، همه جای استان کهگیلویه و بویراحمد لکه‌دار می‌شود و لذا باید یکرنگی و وحدت حاکم شود.

نماینده گچساران و باشت به انتصاب صیدالی به عنوان مدیرعامل شرکت نفت گچساران اشاره کرد و گفت: آقای صیدالی در شهرستان گچساران اقدامات شایسته‌ای انجام داد، حال اینکه او الان در شرکت نفت گچساران مشغول خدمت شده است، گرچه آقای فدایی مدیرکل راه و مدیرکل ورزش که هر سه اینها خدمات خوبی به گچساران ارائه دادند، رفتند. نباید به دنبال مدیران خوب افتاد و  فردا هم آقای راهزادی کنار می‌گذارند، لذا نباید به دنبال مدیران خوب افتاد.

عزل و نصب‌ها به نظر استاندار بستگی دارد

تاجگردون با بیان اینکه با عزل و نصب‌ها  من موافق بوده‌ام، تصریح کرد:  هر وقت وزیری کسی را به من پیشنهاد داد، بدون معطلی آن را به نظر شخص استاندار موکول کردم.
وی در ادامه به موضوع استخدام‌ها نیز اشاره کرد و گفت: اصل را رها کرده‌ایم و به مسائل فرعی رو آورده‌ایم، فردی ۵۰ هکتار زمین را به ارزش ۵۰ میلیارد تومان دریافت کرده را مطرح نمی‌کنیم، آن وقت می‌گوئیم مدیرکل منابع طبیعی پسر عمویش را به کار گرفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
آقای تاج گردون تا نخبگان و شایستگان بر مسند ادارات ننشینند وضع همین که هست و بدتر هم خواهد شد
یاس
Iran, Islamic Republic of
دیگه حالم داره بد میشه. نمیدونم چرا حرکات و حرف زدن تاجگردون منو یاد ترامپ میندازه!؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
در حیرتم نماینده ای با این همه ادعا انگار سر کوچه نشسته وبا پیرمردهای قدیمی صحبت میکنه خییلی خیلی بدبختیم
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
واقعا تاسف می خورم به حال این جامعه که نماینده مجلسش اینگونه توجیه می کند . ای کسی که خود را متخصص همه چیز می دونی هر دو تحلیل ات اشتباه است . شما بعنوان نماینده ملت که از واگذاری زمین ۵۰ میلیاردی خبر داری چرا خاموش نسسته ای . تکلیف سوگندی که برای حفاظت جان و مال ملت خورده ای چیست . می دونی فقط به خاطر همین یه مورد بی تفاوتی نسبت به اموال عمومی بعنوان یک نماینده مجلس مستحق رد صلاحیتی . پس جایگاه نظارتی شما کجاست و بعد مدیرکلی که از فرصت جذب پسر عموش نمی گذرد این مدیرکل اگر زورش برسد ۱۰۰ هکتار مجانی می بخشد . جنابعالی می دونی اگر هر مدیری در این کشور بخواه فقط یه آبدارچی بکار بگیره چه این مملکت بی برنامه و بی عدالت می شه . خدایا خ تو خودت مواظب این مملکت باش .
Iran, Islamic Republic of
اقای تاجگردون چرا راه دور میری ، شما و بستگانتان گل سر سبد استخدامهای غیرقانونی هستید .
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای جناب تاجگردون حرفهای حضرتعالی از بیدردی و شکم سیر بلند میشود من نمیدانم چرا خودتان این همه از شفافیت خصوصا برملا شدن استخدامهای فامیلی اینقدر می هراسید دلیلش بر همگان خصوصا شما واضح ومبرهن است میدانید همین تبعیضها وبی عدالتها میتواند ریشه خیلی از این آسیبهای اجتماعی مثل خودکشی باشد که دست شما به این تبعیضها متاسفانه آلوده است دولت مورد حمایت شما به جز حقوقهای نجومی بیکاری و یک برجام بی فرجام چه حاصلی برای این ملت داشت چرا شما به عنوان رییس کمیسیون برنامه و بودجه یکبار به طور شفاف و فارغ از مسایل جناحی که تریبونهای مختلفی دارید از این دولت انتقاد نکردید این نظریه شما که میگویید آخوند کارش ترویج دین است نظریه سکولارهاست البته این ملت خدا رو شکر امروز بیدار شده است که شما و امثال شما به غیر از بی عدالتی و تبعیض و پرکردن جیب خودتان دردی از این مردم حل نمی کنید ولی این را بدانید که یک روز قیامتی هست و شماها باید پاسخگو باشید
Iran, Islamic Republic of
خوب آقای تاجگردون جذب یک نفر بدون رابطه یعنب حداقل ماهی ۲ میلیون تومان و هرسال ۲۴ میلیون تومان و پس از ۳۰ سال بیش از ۲ میلیارد تومان در حالی که آن طرف تر جوانی به خاطر این مشکلات و تبعیض ها خودکشی می کند خانه سفره اش خالی می شود انتظار داشتم که بگوید هردو تخلف باید رسیدگی شود واقعا نگران شدم حق این بی کسان گرفتارتان می کند
ا.گ
Iran, Islamic Republic of
بحث خودکشی و آمار طلاق مربوط به دولت نیست و امروز وحدت و انسجام در استان و شهرستان و کشور یک نیاز ضروری ایست برای ساختن باید متعهد شد ضمن اینکه عدالت و انصاف باید در جامعه حکم فرما شود...
Iran, Islamic Republic of
اینجوری که نمیشه که چون شخصی در جایی زمین خواری کرده دیگه پارتی بازی یکی دیگه رو چشم پوشی کنیم. نه این کار درسته نه اون کار و با هر دو باید برخورد بشه. تا به آقای تاجگردون میگن چرا اینجا این اشکال وجود داره یه مثال از قانون شکنی یه کسی توی یه بخش دیگه میزنه. شاید یکی خواست خودشو بندازه توی چاه شما چرا دنبالش میری.
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
حالا همه یقین پیدا کردیم که مدیر کل منابع طبیعی پسر عموشو به کار گرفته. حالا اگر خواستی مدیر کل منابع طبیعی رو خراب کنی یا خواستی ازش دفاع کرده باشی در هر دو صورت دکتر جان اشتباه کردی
نفتی
Iran, Islamic Republic of
جناب نماینده نیروهایی که سال قبل در ییمارستان نفت جذب شدند همه از نیروهای ستاد جنابعالی بودند .به همین دلیل به اعتراض ما توجه نکردید.
محمدیان
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون ///هیچکس بدون اشاره و اجازه شما و برادرت /در هیچ اداره در گچساران بکار گرفته نمیده.//
بویر احمد گرمسیر، گچساران، اسپر
Iran, Islamic Republic of
یعنی اگه دیگه بهت رای دادم ازت کمترم تاجگردون
رهی
Iran, Islamic Republic of
اقای دکتر تاجگردون یکی نیست این حرفارو به خودت بزنه
منص
Romania
اگه فردی ۵۰هکتار زمین به ارزش ۵۰میلیارد دریافت کرده پس امثال جنابعالیکه خبر دارید چرا با اون مدیری که زمین رو بخشیده برخورد نمی کنید ،جناب تاحگردون بازگرداندن اون زمین سر جای خودش و برخورد با استخدام های فامیلی سر جای خودش ،خواهشا توجیه نفرمایید
نفتي
Iran, Islamic Republic of
عامل اصلی خودکشی ..
احمد چشم روشن
Iran, Islamic Republic of
اگرتوقع داریم که جامعه ما دچار این نوع اژمسایل پیش امده وبه سرعت رشد وبه خودشکوفایی وبرای همگان به ثبات برسد، میبایست همه وظایف واقعی خود راانجام دهیم.
سوال اینجاست چرا این نوع مسایل پیش میایند؟
طرف
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر در کجساران بله ىر حال رونقه فقط
مشتری
Iran, Islamic Republic of
اداره تامین اجتماعی گچساران از بی نظمی زیادی رنج میبره مسئولین لطفا بررسی کنید
Iran, Islamic Republic of
احسنت
متاسفانه خوزستان کهگیلویه را غارت کرد ولی قومیتگرایی کور چشمانمان را بسته
چطور خوزستان خشک و بی اب طرح ۵۰۰هزار هکتار کشاورزی جدید را کلنگ زده
نمایندگان استان کجاین که سهم حقابه را بگیرن چرا اندازه نمایندگان چهارمحال جنم ندارن
باید با اگاهی و اتحاد دقیقا سیاست چهارمحال در مورد اب اصفهان را پیش ببریم

الان قراره ۴۰نماینده به مجلس اضافه بشه سهم خوزستان ۳ و چهارمحال کوچک ۲ و کهگیلویه ۰ است
مطینم تاجگردون هم خبرندازه از این کلاهی که سر استان گذاشتن
وجود نیروهای فروزنده شهرکردی در سازمان پژوهشخای مجلس باعث دادن دو سهمیه به چهارمحال شده
Iran, Islamic Republic of
احسنت
متاسفانه خوزستان کهگیلویه را غارت کرد ولی قومیتگرایی کور چشمانمان را بسته
چطور خوزستان خشک و بی اب طرح ۵۰۰هزار هکتار کشاورزی جدید را کلنگ زده
نمایندگان استان کجاین که سهم حقابه را بگیرن چرا اندازه نمایندگان چهارمحال جنم ندارن
باید با اگاهی و اتحاد دقیقا سیاست چهارمحال در مورد اب اصفهان را پیش ببریم

الان قراره ۴۰نماینده به مجلس اضافه بشه سهم خوزستان ۳ و چهارمحال کوچک ۲ و کهگیلویه ۰ است
مطینم تاجگردون هم خبرندازه از این کلاهی که سر استان گذاشتن
وجود نیروهای فروزنده شهرکردی در سازمان پژوهشخای مجلس باعث دادن دو سهمیه به چهارمحال شده د
Iran, Islamic Republic of
اقای تاجگردون چرا سهمیه چهارمحال از ۴۰نماینده جدید مجلس ۲ تاست و کهگیلویه صفر

پس چکار میکنید شما در مجلس؟

چرا اندازه چهارمحال که اب زاینده رود را بست و کلی امتیاز گرفت عرضه گرفتن حقابه و امتیاز از خوزستان در سد مارون و سهمیه بومی استخدام ندارین
چهارمحال سهمیه بومی استخدام فولاد مبارکه را داره ولی در استخدام پتروشیمی مارون سهم ما صفره
Iran, Islamic Republic of
اقای تاجگردون چرا سهمیه چهارمحال از ۴۰نماینده جدید مجلس ۲ تاست و کهگیلویه صفر

پس چکار میکنید شما در مجلس؟

چرا اندازه چهارمحال که اب زاینده رود را بست و کلی امتیاز گرفت عرضه گرفتن حقابه و امتیاز از خوزستان در سد مارون و سهمیه بومی استخدام ندارین
چهارمحال سهمیه بومی استخدام فولاد مبارکه را داره ونتتلی در استخدام پتروشیمی مارون سهم ما صفره
محمد
Iran, Islamic Republic of
کی این حرفو میزنه.ههههههه. تو که کل فک فامیلتوتو استان و بیرون استان استخدام کردی. چرا با مردم رو راست نیستی.من به شما رای دادم ولی پشیمونم.
منابع
Iran, Islamic Republic of
چرا از گوهرگانی واستخدام فامیلی نگفتی که زوم کردی به منابع طبیعی.دیگه شعار بسه همه از چپ وراست تو را خوب شناختند
استعفا
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون مردم به شما رأی ندادن که گزارشگر تخلفات صورت گرفته و توجیه کننده استخدام های فامیلی باشید، ما گزارشگر و توجیه کننده لازم نداریم لطفأ اگر توان برخورد و اصلاح وضع موجود رو ندارید در اسرع وقت استعفای خودتون رو تقدیم مسئولان مربوطه بفرمایید.
راه حل
Iran, Islamic Republic of
راه حل آقای تاجگردون برای حل یک مشکل (خودکشی):
پاک کردن صورت مسئله یک مسئله دیگر( استخدام های فامیلی).
حمید
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون استخدام پسرعموی فلان مدیر شاید برای شما یک موضوع عادی و معمولی باشه اما برای یک جوان که کل زندگی آیندش به استخدام وابسته است اینطور نیست. آقای م.. اخیرأ گفت بیکاری از . خطرناک تر است.خدا عاقبت این استان رو با تفکرات اینچنینی به خیر کند.
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
ده ها پروژه درگچساران درحال اجراست میشه ده تا نه فقط سه تاش را اسم ّببرید
نفت خبر
Iran, Islamic Republic of
لطفا در باره امتیازات ماشینهای شرکت نفت هم صحبت بگردید آیا سرپرستی حق دارد به بستگان خود امتیاز دهد
آشنا
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون لطفا از آقای گوهرگانی بگو؟
م.ق
Iran, Islamic Republic of


مشکل اکثر مردم مااین است که
به جای عقل و منطق ، با ترس‌ها
و آرزوهایمان فکر و تحلیل می‌کنیم
Iran, Islamic Republic of
جناب تاجگردون اولا استخدام پسر عمو ووگذاری ۵۰ هکتار . ول کن حرفهای حاشیه ای را چرا این
جوان
Iran, Islamic Republic of
اقای . نشان دادید که موافق استخداپ های فامیلی هستید ویک روز اصلاح طلب هستی ویک روز اصولگرا.. بر روزگار
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون دم خروس بد جوری پیداست
دادیش دست مدیران ضعیفی مثل راهزادی برای استخدامهای فامیلت
بهرام زاده
Iran, Islamic Republic of
منم جای شما بودم ناراحت میشدم که چطور یکنفر بدون اذن و اجازه شما یک زمین ۵۰هکتاری رو ز...در حالیکه این زمین حق .. درجه یک شما مثل ا..
عادل
Iran, Islamic Republic of
بایدکارهم مثل یارانه ها بین همه باعدالت تقسیم بشه .درخانه ای که بیکاران زیادتری دارندبایددراولویت باشه.اینجوری همه به زندگی خودوهمشهری هاامیدوارمیشن.ناامیدی بدترین درداست.جوانان رادریابید
باوی
Iran, Islamic Republic of
چرا جناب تاج از همان طرح های کشاورزی و دامپروری و مرغداری حمایت نمیکنید ،دوتا پروژه اب یکی طرف های چاهتلخ و چالموره ویکی امامزاده جعفر و ده بار افتتاح شده ولی خبری نیست چرا پاسخ دهید و از رئیسان جهاد کشاورزی و ان مدیرکل باند بازت نمیخواهی اقدام کنند من سی وسه سال است طرفدار شما هستم ولی توبه میکنم دیگر از شما و شماها حمایت کنم
علی
Iran, Islamic Republic of
سلام بر وکیل ما
البته سلام بر خادم شهر ما ، شما خادم مردمید یه وقت فراموش نکنیم
جناب آقای تاجگردون ، باید شعارهای انقلاب اسلامی برای مردم عملیاتی بشن ، الحمدالله استقلال و امنیت ما در دنیا بی نظیره ، که اونم کار نظامیاست نه کار شما سیاسیون ، که اونم مستقیما زیر نظر دهبری اداره میشه نه زیر نظر شما سیاسیون ، پس باید به جای حرف انقلابی عمل کنید ، با تمام وجود برای این مردم و این نظام خدمت صادقانه کنید و مردم رو از این مشکلات اقتصادی و فرهنگی نجات بدید و در مجلس هم انقلابی ظاهر شوید.
Iran, Islamic Republic of
درمورد استخدام دو فرد غیر بومی در شبکه بهداشت وبیمارستان گچساران هم گزارش تهیه کنید اصالتا بویر احمدی هستن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
در برنامه و بودجه فارس تا دلت بخواد نیرو ب کار گرفته شدن جدیدنم (ص.س)و
کارمند بهداشت
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون ، هر روز ۱۰۰ بار بیشتر کاهش نرخ تورم رو در بوق وکرنا می کنید در صورتی که به قول خودتان مردم آن را احساس نمی کنند اما امار واقعی خودکشی وطلاق در جامعه رو منتشر می کنن ، صدای همه مسئولین از جمله جنابعالی بلند میشه !!! چرا ؟؟؟ چون عملکردی که هزاران بار از آن دم زده اید ، ..بیشتر نبوده و با اعلام نرخ خودکشی و طلاق ، مشخص میشه که عملکردی نبوده !!! . ! با این تهدیداتی که شما کردین !!!
دهداری
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون یک نگاهی به نظراتی که مردم و امتیازاتی که به این دیدگاهها در این خبر دادن میتونی بفهمی که نظر مردم راجع به شما چیه
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1