تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۱۰
کد مطلب : ۲۱۶۸۲۲

کشف محموله دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بادام قاچاق/انهدام چهار باند قاچاق مواد مخدر/ توقیف خودروی حامل تریاک/دستگیری فروشنده مواد مخدر/ کشف محموله برنج قاچاق در دهدشت/ کشف ۴۳ کیلوگرم تریاک در شهرستان دنا/

۱
۰
کبنا ؛کشف محموله دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بادام قاچاق در کهگیلویه و بویراحمد
رئیس پلیس آگاهی استان از کشف ۱۰ تن بادام هندی قاچاق به ارزش دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.
سرهنگ «خدا کرم پاکروان» گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز یک تیم مجرب از ماموران اداره مبارزه با کالای قاچاق و ارز استان به یکی از محورهای ورودی به شهرستان شهرستان بویراحمد اعزام شدند.
وی ادامه داد: ماموران به یک دستگاه کامیون باری مشکوک و آن را جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.
سرهنگ پاکروان بیان داشت: در بازرسی از این خودرو مقدار ۱۰۰۰۰ کیلوگرم بادام هندی قاچاق فاقد هر گونه مدارک مثبته گمرکی کشف شد.
این مقام انتظامی افزود: ارزش بادام‌های کشف شد توسط کار‌شناسان مربوطه دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.
رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان ضمن اشاره به دستگیری راننده این خودرو در این خصوص عنوان داشت: یکی از منویات مقام معظم رهبری در سال جاری مبارزه با قاچاق کالا می‌باشد که این مهم با جدیت پیگیری می‌شود و نیروی انتظامی با قاچاقچیان برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.
انهدام چهار باند قاچاق مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از کشف ۳۲۵ کیلو مواد مخدر طی هفته اخیر در این استان خبر داد و گفت: در این مدت چهار باند مواد مخدر منهدم شد.
سرهنگ «مهدی انصاری» اظهار داشت: در راستای تداوم مقابله با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، پلیس مبارزه با مواد مخدر استانبا همکاری شهرستان‌های تابعه طی یک هفته اخیر ۳۲۵ کیلوگرم مواد مخدراز نوع تریاک و حشیش کشف کردند.
وی در ادامه ازدستگیری ۱۴ قاچاقچی مواد مخدر در این مدت خبر داد و افزود: این افراد درقالب چهار باند فعالیت می‌کردند و قول می‌دهیم روز خوش برای سوداگران مرگ دراین استان باقی نگذاریم.
انصاری بابیان اینکه ۱۱ خودرو از قاچاقچیان مواد مخدر توقیف شد، ابراز کرد: مبارزه بامواد مخدر و مقابله با سوداگران مرگ در دستور کار پلیس کشور بوده و دراستان نیز با قاطعیت و جدیت به طور شبانه روز در دستور کار ماوران انتظامیاست.
فرمانده انتظامی کهگیلویه وبویراحمد افزود: این روند مبارزه با مواد مخدر به شدت تا نابودی کاملقاچاقچیان و سوداگران مرگ ادامه دارد و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغنمی‌شود.
انصاری در پایان از کشف سه تن موادمخدر در استان از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد و گفت: در این مدت در زمینه دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ و توقیف خودرو به ترتیب هشت و ۳۰ درصدافزایش داشتیم.
 توقیف خودروی زانتیا حامل تریاک در محور شیراز به یاسوج
ماموران پاسگاه انتظامی تنگ سرخ شهرستان بویراحمد، در بازرسی از یک دستگاه زانتیا بیش از چهار کیلوگرم تریاک کشف کردند.
سرهنگ «علی کرم بازیان» فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد گفت: شب گذشته ماموران پاسگاه انتظامی «تنگ سرخ» این فرماندهی هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور شیراز به یاسوج به یکدستگاه خودروی زانتیا با دو سرنشین که از استان فارس به مقصد یاسوج در حرکت بوده مشکوک شدند.
وی افزود: ماموران این فرماندهی پس از هدایت خودرو به مقر انتظامی در بازرسی دقیق آن مقدار ۴ کیلو و ۹۵۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در قسممت‌های مختلف این خودرو جاسازی شده بود کشف کردند.
سرهنگ «بازیان» در پایان با اشاره به توقیف این خودروی زانتیا خاطر نشان کرد: راننده و سرنشین پس از بازجویی‌های به عمل آمده با تشکیل پرونده روانه دادسرا شدند.
دستگیری یک فروشنده مواد مخدر در منطقه بلهزار شهر یاسوج
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از دستگیری یک فروشنده مواد مخدر و کشف بیش از یک کیلو گرم تریاک در منطقه بلهزار شهرستان بویراحمد خبر داد.
سرهنگ «سعید بالش زر» در تشریح این خبر گفت: در راستای تداوم اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده شهری و روستایی و کسب خبری مبنی بر اینکه فردی با هویت معلوم در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت می‌کند، شناسایی و دستگیری این فرد سابقه دار در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس این متهم را در منطقه بلهزار حومه شهر یاسوج شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در حالی که این فرد با خودروی پراید خود در حال فروش مواد مخدر بود دستگیر کردند که در بازرسی از خودروی متهم مقدار یک کیلو و ۵۰۰ گرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف شد.
سرهنگ «بالش زر» ضمن تاکید برهمکاری و ارتباط مداوم شهروندان با پلیس، بر برخورد قاطع با توزیع کنندگان مواد مخدر تاکید کرد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان از شهروندان درخواست نمود هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص اماکن توزیع مواد مخدر را در اولین فرصت از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.
 کشف محموله برنج قاچاق در «دهدشت»
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کهگیلویه از کشف محموله برنج قاچاق به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ «علی دشتیان» گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران یگان امداد این فرماندهی هنگام گشت زنی در ورودی شهر دهدشت، یک دستگاه وانت سایپا که در حال حرکت بوده را متوقف کردند.
وی ادامه داد: ماموران یگان امداد شهر دهدشت در بازرسی از این خودروی وانت سایپا، ۱۸۰۰ کیلوگرم برنج خارجی فاقد مجوز گمرکی به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال را کشف کردند.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه محموله کشف شده فاقد هرگونه مجوز قانونی بود، خاطرنشان کرد: در این راستا راننده این خودرو دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.
 کشف بیش از ۴۳ کیلوگرم تریاک در شهرستان دنا
فرمانده انتظامی شهرستان «دنا» از کشف بیش از ۴۳ کیلوگرم تریاک طی ۲۴ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ «عبدالنبی می‌ری سوق» گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرمانده انتظامی شهرستان دنا هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور یاسوج-اصفهان، به یکدستگاه سواری وانت پیکان مشکوک شدند و این خودرو را متوقف کردند.
وی اظهار داشت: مأموران خودرو را بازرسی کردند که در بازرسی از این خودرو مقدار ۴۳ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک که بطور ماهرانه‌ای در قسمت‌های مختلف این خودرو جاساز شده بود کشف شد.
سرهنگ می‌ری سوق تصریح کرد: متهم با تشکیل پرونده روانه دادسرا شد و با دستور قاضی راهی زندان شد.
فرمانده انتظامی شهرستان «دنا» در پایان خاطر نشان کرد: مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ همچنان ادامه دارد و به هیچ عنوان اجازه جولان به مخلان نظم و امنیت را نخواهیم داد.
 حفظ وحدت و حمایت از ولایت، موجب استحکام نظام است
فرمانده انتظامی استان، گفت: امروز بایستی وحدت خود را حفظ کنیم و بیش از پیش حامی ولایت فقیه باشیم چرا که این امر موجب استحکام نظام می‌شود.
سرهنگ «مهدی انصاری» طی سخنانی در جمع کارکنان انتظامی، ضمن گرامیداشت هفته وحدت، اظهار داشت: این هفته فرصت مناسبی برای تبیین ارزش‌های وحدت آفرین انقلاب و تجدید وحدت و انسجام مسلمانان است.
وی افزود: با توجه به توطئه‌های دشمنان برای بر هم زدن اتحاد و انسجام مسلمانان و تضعیف دنیای اسلام، حفظ وحدت بیش از هر زمان دیگری ضروری است.
سرهنگ انصاری افزود: پلیس به عنوان ناظم اجتماعی برای نهادینه کردن نظم و انظباط اجتماعی، ارتقاء سطح آگاهی شهروندان در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و کاهش جرایم و بالا بردن احساس امنیت در همه بخش‌های جامعه حاضر است.
اجرای قانون، مهم‌ترین مسئله جامعه است
این مقام ارشد انتظامی استان در ادامه اجرای قانون را مهم‌ترین مسئله جامعه دانست و افزود: نیروی انتظامی در مسیر اجرای این ماموریت باید به گونه ‌ای رفتار کند که اجازه ندهد قانون شکنان خللی در امنیت جامعه ایجاد کنند.
سرهنگ انصاری همچنین نقش نظم و انضباط را در میزان موفقیت افراد بسیار موثر و کلیدی دانست و افزود: انسان منظم و منضبط زود‌تر به هدف می‌رسد و از نشاط و تحرک بیشتری برخوردار بوده و برنامه ریزی بهتری خواهد داشت به گونه‌ای که پیشرفت کار خود را احساس می‌کند و این‌‌ همان آینده نگری و دور اندیشی است.
رضایت مردم، مهم‌ترین هدف ناجا در انجام مأموریت‌هاست
وی رضایت مردم را مهم‌ترین هدف ناجا در انجام مأموریت‌ها عنوان کرد و یاد آور شد: رضایت خداوند در رضایت مردم است و لازمه بالا بردن رضایت مردم این است که پلیس صادقانه به مردم خدمت کند و نسبت به تأمین امنیت و آرامش مردم تلاش لازم را داشته باشند.
انصاری با تقدیر و تشکر از تلاش و کوشش همکاران پلیس در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد به جهت کاهش و پیشگیری از وقوع جرم خاطر نشان کرد: با همت و تلاش مجموعه انتظامی استان شاهد کاهش منازعات محلی و دسته جمعی هستیم و باید همیشه وقتی در مقام دفاع از مظلوم هستید رضایت خدا را در نظر بگیرید و با اخلاص، پاکی، درستی و صداقت وظایف شغلی خود را انجام دهید، اگر این چنین باشد علاوه بر کسب موفقیت کار‌ها نزد خدا ارزش پیدا می‌کند.
سرهنگ مهدی انصاری توجه به قانون گرایی در برخورد با مته‌مان را از دیگر نکات مهم عنوان کرد و افزود: رعایت ضوابط و مقررات قانونی بسیار اهمیت دارد و نباید فرا‌تر از آن قدم برداریم.
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد در پایان بیان داشت: تقویت روحیه دین باوری در کارکنان از دیگر نکات حائز اهمیت است چرا که خدمت خالصانه در پرتو دین باوری صورت می‌پذیرد.
 خودروی حامل تریاک در محور شیراز به یاسوج توقیف شد
فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد از کشف بیش از شش کیلوگرم تریاک از داخل یک دستگاه خودروی پراید در محور ارتباطی شیراز به یاسوج خبرداد.
سرهنگ «علی کرم بازیان» در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: ماموران پاسگاه انتظامی «تنگ سرخ» در شهرستان بویراحمد حین گشت زنی در محور شیراز – یاسوج به یک دستگاه خودروی سواری پراید با یک سرنشین مشکوک و آن را توقیف کردند.
این مقام انتظامی ادامه داد: در بازرسی از این خودروی توقیفی، مقدار ۶ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک که بطرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود، کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی، جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
فرمانده دنا میری هست نه می ری
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1