تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۱۴
کد مطلب : ۲۱۶۸۱۳

نخستین پیام مدیرعامل به کارکنان نفت و گاز گچساران

۵
۰
کبنا ؛مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در اولین روز کاری خود پیامی به کارکنان شریف این شرکت صادر کرد.
در متن این پیام آمده است؛
سلام علیکم
خداوند متعال را سپاسگزارم در یکی از بهترین روزهای خدا که مصادف است با میلاد باسعادت پیامبر عظیم‌الشان اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) یکبار دیگر افتخار خدمتگزاری در قلب نفت ایران و یکی از سنگرهای مهم اقتصادی کشور را برای این حقیر فراهم نمود تا بتوانم در کنار شما همکاران و یاران قدیمی و نیروهای جدید انجام وظیفه نمایم..
شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به لحاظ قدمت و نقش ویژه آن، در صنعت نفت ایران و بالطبع در اقتصاد کشور موجب سربلندی یکایک کارکنان این شرکت است..
کارکنانی که به گواه تاریخ استان کهگیلویه و بویراحمد نقش بی‌بدیلی در پیروزی انقلاب اسلامی داشته و در تداوم آن نیز سرافرازانه در هشت سال دفاع مقدس حماسه‌ها آفریده‌اند و تا امروز نیز با تکیه بر توان داخلی در مقابل تحریم‌ها ایستاده‌اند و از آن فرصتی برای خودکفایی رقم زده‌اند..
امروز باید گفت گچساران به عنوان دومین تولیدکننده نفت در جنوب نقش بی‌بدیلی در اقتصاد ایران و منطقه دارد و بی‌شک حضور و خدمت صادقانه جهادی در این مجموعه بزرگ اقتصادی و صنعتی به ما ارزانی شده است تا بتوانیم در سنگر اقتصاد ایران اسلامی گام برداریم..
اینجانب که افتخار این را داشته‌ام که در سال‌های نه چندان دور کنار شما در بام نفتی ایران خدمت کنم؛ برهمین اساس به نقش این شرکت بزرگ به عنوان دومین تولید کننده نفت جنوب آگاهم و امیدوارم بتوانیم در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب بنام ((اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل)) نامگذاری شده است در این سنگر اقتصادی سربلند خارج شویم و مطمئن هستم این مهم با روحیه جهادی و تلاش مضاعف و با همدلی شما عزیزان رقم خواهد خورد که اگر چنین شود شاید توانسته باشیم روح شهدا را از خود راضی کنیم..
برخود لازم می‌دانم ضمن تقدیر و تشکر از حسن اعتماد مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب به اینجانب بتوانیم در کنار هم با وحدت رویه و با نگاه به شایسته سالاری و بهره گیری از تمامی نیروهای کارآمد و دلسوز در تداوم سیاست‌های بالادستی مناطق نفت خیز جنوب و وزارت نفت گام برداریم..
امید وارم در سایه توجهات حضرت باری تعالی و با اراده بلند شما در ادامه مسیر شاهد نقش آفرینی بیش از پیش صنعت نفت گچساران در اقتصاد کشور باشیم.
ان شاء‌الله.
هوشنگ صیدالی
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران
نام شما

آدرس ايميل شما

تبریک به مدیرعامل باشخصیت
Iran, Islamic Republic of
با تبریک به مهندس صیدالی ،امیدوارم با این پیام بسیار با مفهوم که نشان دادی جایگاه و شان شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران بسیار والا و مهم است در ادامه راه موفق باشید.
بدون شک عملکرد جنابعالی زیر زره بین کارکنان پرتلاش این شرکت هست و قطعا مثل برخی دنبال کارهای متفرقه و منافع شخصی نخواهی بود.

چون افرادی که سو استفاده از موقعیت خود کنند سرنوشت خوبی نخواهند داشت.
Iran, Islamic Republic of
۲۰ سال تلاش کرد از نمایندگان قبلی نتوانست ت.. کرد وشد .شرکت نفت گچساران
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
شروع شد که دوباره از ابوالحسن غلامی خط گرفتن
Iran, Islamic Republic of
آقای صیدالی نفت د.. شده که اگر اراده واختیارداشته باشید میتونید درمانش کنید ولی اگر قراره با این مدیران وسرپرستان ضعیف ادامه بدهید قطعا راه به جایی نخواهیدبرد
فرخی
Iran, Islamic Republic of
انشاالله موفق باشید
هیولای خزر بعد از ۳۰ سال سر برآورد +عکس

هیولای خزر بعد از ۳۰ سال سر برآورد +عکس

هیولای دریای خزر نامی بود که ماموران سازمان سیا بر هواپیمای دوزیست عظیم الجثه ساخت روسیه ...
سرنوشت ترامپ

سرنوشت ترامپ

حتی اگر ترامپ و میلیون‌ها طرفدار وی در برهه کنونی نخواهند بپذیرند، با این حال باید بدانند ...
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
1