تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۵
کد مطلب : ۲۱۶۴۲۵

از تشکر از «تاجگردون» تا اعتراض به نحوه برگزاری تودیع و معارفه مدیرکل ورزش(+تصاویر)

۶
۰
کبنا ؛تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور رضا خادم معاون پارلمانی وزارت ورزش، رحمانی مدیرکل امور استان‌ها، فتاح محمدی معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از ورزشکاران در سالن اجتماعات اداره‌کل ورزش برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، صبح امروز با حضور امیررضا خادم معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان و فتاح محمدی معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان برگزار شد.
در این آئین جهانبخش ایزدپور مدیرکل سابق اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در مراسم تودیع خود با بیان اینکه بیان عملکرد زیره به کرمان بردن است، اظهار کرد: ابتدا از اداره‌کل اطلاعات استان که روزانه عملکرد مرا مورد بررسی قرار می‌داد و به لحاظ معنوی مرا پشتیبانی می‌کرد، تشکر می‌کنم. همچنین از بازرسی استان و غلامرضا تاجگردون که باعث توسعه فضای ورزشی استان شد، تشکر می‌کنم.
ایزدپور گفت: من فکر می‌کردم در خانه خودم در حال خدمت کردن هستم، مردم استان کهگیلویه و بویراحمد، مردمی خونگرم بودند و من هیچ بدی از آنها ندیدم و از کسی هم گله ندارم و امیدوارم اگر کسی در فضای اداری از من رنجیده، ببخشد.
به گزارش کبنا نیوز، میرزا کرامت موسویان پیشکسوت ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد بعد از سخنرانی معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد، با اعتراض به تعارف‌های رسمی که در این آئین مطرح شد، اظهار کرد: چرا اجازه نمی‌دهید، تا ماها که از مردم همین استان هستیم، حرف‌ها و دغدغه‌های خود را در خصوص ورزش بزنیم، چرا اجازه نمی‌دهیم تا بگوییم که دلیل نابودی ورزش استان چیست.
موسویان ادامه داد: آقای خادم معاون پارلمانی به استان آمده و اکنون که چراغی روشن شده، بگذارید تا از این روشنایی استفاده کنیم.
در ادامه امیررضا خادم معاون پارلمانی وزارت ورزش بیان کرد: من هم قبول دارم، نباید روی کاغذ فردی بیاید و برود و جلسات به صورت کلیشه‌ای برگزار شود.
در این نشست عبدی افتخاری رئیس فدارسیون اسکی که از فرزندان کهگیلویه و بویراحمد است، روسای ادارات ورزش، مسئولان هئیت‌های ورزشی و رسانه‌ها نیز حضور داشتند.
بر اساس حکمی «علوی» به عنوان مدیرکل جدید ورزش کهگیلویه و بویراحمد معرفغی شد.
 
vrz-1 vrz-2 vrz-3 vrz-4 vrz-5 vrz-6 vrz-7 vrz-8 vrz-9 vrz-10 vrz-11 vrz-12 vrz-13 vrz-14 vrz-15 vrz-16 vrz-17 vrz-18 vrz-19 vrz-20
نام شما

آدرس ايميل شما

عکسات بی کیفیته
بویر احمد گرمسیر، گچساران، اسپر
Iran, Islamic Republic of
من از بهر حسین در اضطرابم تو از عباس می گویی در جوابم

ما میگیم بیکاریم پارتی بازی تو استانه هزار تا بدبختی داریم و ..... اونوقت رییس ورزش استان عوض میشه
ناشناس
United States
خدارا شکر که رفت خودش بارها می گفت بقیه استانها آرزوشو دارند حالا بره بقیه استانها تا آرزوهاشون برآورده بشه
Iran, Islamic Republic of
جناب ایزدپور خیلی حق مردم راکردی گردنت ورفتی ماکه نمیبخشیم
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
همه ناراحتن از قرار معلوم
اميد
Iran, Islamic Republic of
چه عکس های بی کیفیتی!!!!!!آدم یاد عکس های سیاه و سفید صدسال پیش میفته!!!!باز صد رحمت به اون عکسا.حداقل به لحاظ فنی و زاویه دید خوب بودن.
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
1