تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۳۴
کد مطلب : ۲۱۶۳۸۴

مزارعی: انتخابات شوراها با پرهیز از مباحث قومیتی مدیریت شود / خرم روز: نظارت بر انتخابات آینده سخت تر از گذشته است

۲
۰
کبنا ؛حجت الاسلام و المسلمین مزارعی گفت: اعتبارات دستگاه قضایی محدود است تا جایی که حتی برای تأمین خودرو دستگاه قضایی با مشکل مواجه است به طوری که بعضی از دادستان‌های شهرستان‌های استان کهگیلویه وبویراحمد خودروی اداری ندارند.مزارعی / خرم روز
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با نماینده شورای نگهبان اظهارکرد: اعتبارات دستگاه قضایی محدود است تا جایی که حتی برای تأمین خودرو دستگاه قضایی با مشکل مواجه است به طوری که بعضی از دادستان‌های شهرستان‌های استان کهگیلویه وبویراحمد خودروی اداری ندارند.
وی افزود: یکی از جهاتی که دستگاه قضایی مورد هجمه و اتهام قرار می گیرد ایستادگی در مقابل مخالفان ولایت مطلقه فقیه است.
این مقام قضایی در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به آیه شریفه ۱۷ از سوره مبارکه لقمان بیان کرد: دشمنان برای نیروهای انقلاب حتماً دست اندازی می کنند و کسانی که در خط انقلاب حرکت می کنند،  باید دَینِ خود را به انقلاب بپردازند.(واصبر عل ما اصابک)
وی اضافه کرد: در راه حمایت از دین و همراهی ولایت قطعاً مشکلاتی سر راه نیروهای انقلاب ایجاد می شود که بایستی دراین مسیر صدمات و طعنه ها و تخریب ها را تحمل کنند.
مزارعی بیان کرد: اعتبارات دستگاه قضایی محدود است تا جایی که حتی برای تأمین خودرو دستگاه قضایی با مشکل مواجه است به طوری که بعضی از دادستان های شهرستان ها ی استان کهگیلویه وبویراحمد خودروی اداری ندارند.
رئیس کل دادگستری استان ادامه داد: یکی از دلایل اصلی که دشمنان دستگاه قضایی، ما را مورد اتهام قرار می دهند این است که به وظیفه قانونی خود عمل می کنیم.
وی گفت: در خصوص انتخابات پیش رو، وظیفه خود می دانیم به عنوان یک سرباز، به دنبال آرامش، سکون و امنیت در جامعه باشیم و در انتخابات اعمال قانون کنیم.
رییس شورای قضایی استان با مهم دانستن انتخابات سال آینده اظهار کرد: انتظار داریم انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در شأن نظام اجرا شود و با پرهیز از مباحث قومیتی، به صورت ویژه مدیریت شود.
نظارت بر انتخابات آینده سخت تر از گذشته است
در ادامه حجت الاسلام والمسلمین خرم روز نماینده شورای نگهبان در استان با تقدیر از دادگستری استان در مورد انتخابات سال گذشته ابراز کرد: تدبیر مسئولان قضایی استان و برگزاری جلسات متعدد در انتخابات سال گذشته، مقابله با جرایم انتخاباتی احضار و تذکرات به موقع رییس کل دادگستری استان به کاندیداها و مدیریت فضای انتخابات موجب شد شاهد کمترین برخورد و تنش در استان باشیم.
وی گفت: دشمنان نظام فکر می کنند افکار مردم را می توانند با حرف های نامربوط منحرف کنند، ولی چهره آنان برای مردم آشکار شده است.
خرم روز گفت: در آستانه انتخابات ریاست جمهوری برای پیشگیری از جرایم انتخاباتی و با همکاری دادگستری کل استان، جلساتی را در راستای امنیت و سلامت انتخابات برگزار خواهیم کرد.
نماینده شورای نگهبان در استان یادآور شد: در انتخابات گذشته با توجه به تبلیغات گسترده کاندیداها در فضای مجازی و راه اندازی کاروان های تبلیغاتی شاهد کمترین تنش در انتخابات گذشته بودیم.
خرم روز اظهار کرد: در انتخابات پیش رو در نظارت بر انتخابات و نحوه اجرای آن شاهد یک دوگانگی در نظارت بر روند انتخابات ریاست جمهوری و شوراها هستیم و این شیوه کار را سخت تر می کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری
Iran, Islamic Republic of
لطفا جذب های غیرقانونی رو با درایت خاص خودتون پیگیری نمایید
حقیقت
Iran, Islamic Republic of
قیمت این پرده اندازه قیمت یک خودرو است.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1