تاریخ انتشار
شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۲۴
کد مطلب : ۲۱۳۸۳۹

مافیای فرماندار کهگیلویه، باغتان آباد

۳
۰
کبنا ؛یعقوب درویشیان
 
درحالی که از چند روز قبل از طریق رسانه‌های ملی اعلام هشدار و آبگرفتگی معابر در شهرستان کهگیلویه پیش بینی و اعلام شده بود اما در طی دو روز بارندگی شاهد وضعیت بحرانی در سطح شهر و روستاهای اطراف بودیم..
آنچه که به وضوح مشاهده شد عدم هماهنگی و عدم تمایل مسولان مربوط به مدیریت بحران و خدماتی، جهت مساعدت به مردم در شهرستان کهگیلویه بوده است که متاسفانه توسط بعضی از سایت‌ها و شهروند خبرنویس‌ها با بزرگنمایی به نفع فرماندار کهگیلویه، مصادره شد..
در عصر جمعه دوازدهم آذر با آب گرفتگی در خروجی دوم روستای سمغان به دلیل عدم خروجی فاضلاب، شاهد آب گرفتگی و نفوذ آب به داخل منازل بودیم که با مراجعه‌ی حضوری به خانه‌ی فرماندار، ایشان علیرغم قول حضور در روستا، با بی‌اعتنایی در محل حاضر نشدند و بعد نیم ساعت انتظار در مکالمه‌ی تلفنی بیان داشتند که مدیریت بحران و خسارت فرمانداری خواهند آمد که این مهم نیز با بیان تلفنی مسؤل مربوط که الان وقت ندارم فردا خواهم آمد به افتخارات فرمانداری اضافه گردید، در حالی که این مسولان تا سمغان یک کیلومتر فاصله ندارند.
در شامگاه جمعه دوازدهم آذر ماه، شاهد آب گرفتگی در خیابانهای امام خمینی شمالی و میدان امام حسین «ع» و امام خمینی جنوبی دهدشت بودیم که بالغ بر یک ساعت تردد عابران و خودرویی را مشکل کرده بود اما هیچ مسؤل و حتی خودروی دولتی مشاهده نشد...
در عجبم که چرا دوستان رسانه‌ای در حوادث فقط مسؤلان را می‌بینند و مردم را فراموش می‌کنند..
شهردار و تیم شهرداری کجا بودند؟ چرا هیچ شهروندی آن‌ها را ندیده؟ چرا برق شهر قطع می‌شود ولی هیچ کس پاسخگو نیست؟ اگرچند شخص با ماشین دولتی در باران با بخاری روشن و موسیقی دلخواه‌شان در شهر تفریحی کردند جای مانور رسانه‌ای ندارد، پس بهتر است حقایق را ببینیم نه تخیل سازی کنیم..
جای تاسف دارد که وقتی عشایر و دامداران و روستائیان با سطل آب را از آغل و خانه‌هایشان بیرون می‌ریزند مسؤلان شهری و مدیریت بحران در خانه‌هایشان چای نبات میل می‌کنند و فرمایشات سیاسی..
امام خمینی «ره» فرمود: کوخ نشینان صاحبان انقلابند، پس بهتر است این کوخ نشینان را مورد تکریم قرار بدهیم..
اما در پایان:
مافیای رسانه‌ای جناب فرماندار کهگیلویه توجه کنند که دوربین و قلم هم محترم هستند و هم مقدس... پس شایسته است تا با آزادگی مطلب بزنید و کاری به تفکر سیاسی و مدیران سیاسی نداشته باشند و به مردم شریف ومحروم کهگیلویه خدمت کنند... مسولان را در قبال کم کاری‌هایشان پاسخگو کنید نه سوار بر موج رسانه‌ای، از آنان بت بسازید...
هر شخصی که دغدغه‌ی مردم را ندارد برای خدمت به مردم مناسب نیست چه فرماندار باشد چه استاندار..
قلم‌هایتان را نشکنید و هر چیزی می‌نویسید برای رضای خدا باشد نه رضای فرماندار و شهردارو چند مسؤل که از کنار بخاری و سینی چای نباتشان تکان نخوردند..
koh-1 koh-2 koh-3 koh-4 koh-5 koh-6 koh-7 koh-8
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
جای بسی تاسف است وقتی فردی مسئولیتی بپذیرد و پاسخگو نباشد
Iran, Islamic Republic of
این چه متنی است. هر مطلبی نباید در رسانه ها چاپ شود. هیچ اطلاعات جدید یا قدیم ندارد
شاهین
Iran, Islamic Republic of
په بگتی و خوم تا و فرماندار بگتمی تا بیومیی کمکش .بارون هم نزنه ؟ کرو گپ ول نزنید وقتی بارون ایا او ایره من حونیل په فرموندار چوش کنه .اگه ایگی تا و فرموندار بگیم تا زنگ و خوا بزنه که بارون نزنه مردم اذیت ایابوین؟'''''''''":::::::؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؟؟؟؟؟؟؟؟؟،؟گپ بی معنی...مه فرموندار تانکره که بیو او بارونه جم کنه
رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1