تاریخ انتشار
دوشنبه ۸ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۱
کد مطلب : ۲۱۳۳۰۳

نشست فرزندان شهدای کهگیلویه و بویراحمد با قائم مقام بنیاد شهید

۰
کبنا ؛

 نشست هم اندیشی جمعی از فرزندان شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد با دکتر انصاری قائم مقام سازمان بنیاد شهید کشور برگزار شد.




مسئول صنفی کانون همبستگی فرزندان شاهد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ظرفیت و توانمندی‌های فرزندان نخبه شاهد، بر ضرورت توجه و فراهم آوردن زمینه اشتغال آنها توسط مسؤولان تأکید کرد.
 

رضا پارسیان‌نژاد ضمن تسلیت ایام سوگواری پیامبر(ص)، امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع)، اظهار کرد: فرزندان شاهد توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بسیاری دارند که باید با توجه ویژه مسؤولان از این ظرفیت‌ها استفاده بهینه شود.

مسؤول کمیته صنفی کانون همبستگی فرزندان شاهد کهگیلویه و بویراحمد، هدف اصلی شهدا را خدمت به مردم عنوان کرد و افزود: بهره‌گیری از ظرفیت‌های نخبه ایثار و شهادت علاوه بر نتیجه مسؤولانه، زمینه تداوم خدمات صادقانه به مردم را فراهم می‌کند.

وی با اشاره وضعیت نامطلوب اشتغال فرزندان شاهد، گفت: تعدادی از فرزندان نخبه شاهد علی‌رغم صدور مجوزهای لازم در خصوص جذب آنها بیکار بوده و با مشکل روبه‌رو هستند.

پارسیان‌نژاد با تأکید بر استفاده و به‌کارگیری فرزندان نخبه شاهد در حوزه‌های مختلف استان، یادآور شد: شناسایی و به‌کارگیری از این افراد ضمن خدمت به خانواده شهدا در استفاده از نیروی جوان، فعال و نخبه در مدیریت و کمک به توسعه استان نیز موثر است.

وی با اشاره به وضعیت برخی گلزارهای شهدا، خاطرنشان کرد: وضعیت نامطلوب برخی از گلزارهای شهدا یکی از دغدغه‌های خانواده‌های آنان است که باید مورد توجه مسؤولان امر قرار گیرد.

مسؤول کمیته صنفی کانون همبستگی فرزندان شاهد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به گسترش آسیب‌های اجتماعی امروز بر توجه به ظرفیت و پتانسیل‌های نخبه شاهد و ضرورت استفاده از این ظرفیت‌ها برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و تقویت روحیه ایثارگری در جامعه تأکید کرد.

وی تصریح کرد: در هفته گذشته با حضور ۱۰ نفر از فرزندان شاهد استان نشستی با سردار محسن انصاری، قائم مقام بنیاد شهید کشور در تهران داشتیم که طی آن مطالباتی بیان و مطرح شد.

پارسیان‌نژاد ادامه داد: فراهم کردن زمینه دیدار خانواده شهدا با مقام معظم رهبری، سرکشی و دیدار مقامات کشوری با خانواده‌های شهدا و پیگیری مشکلات آنها از نزدیک، ثبت روزی به نام «روز شهید» در تقویم ملی و فراهم آوردن زمینه اشتغال فرزندان نخبه شاهد از مهم‌ترین مطالبات فرزندان شاهد در این نشست بود.

وی از قول همکاری و مساعدت قائم مقام بنیاد شهید کشور در این خصوص خبر داد و گفت: سردار انصاری در این نشست، اظهار کرد: تلاش خود را برای ساماندهی، اشتغال، تقویت مهارت‌ها و توانمندی‌های فرزندان شاهد با کمک مسؤولان استانی به کار خواهیم گرفت.

پارسیان‌نژاد، اضافه کرد: پیگیری و تلاش برای ثبت روزی به نام «روز شهید» در تقویم کشور و ثبت حماسه‌های بی‌نظیری مانند «پد خندق» از دیگر قول‌های همکاری وی در این نشست بود.


در ادامه انصاری قائم مقام سازمان بنیاد شهید کشور ضمن تشکر از اعضای حاضر در جلسه برای تدارک چنین نشست‌هایی قول مساعدت و همکاری‌های لازم جهت پی‌گیری موارد مطرح شده و همچنین تلاش برای ساماندهی وضعیت اشتغال و تقویت مهارت‌ها و توانمندی‌های فرزندان شاهد را یادآور شدند و تداوم پی‌گیری‌ها از سوی استان و تلاش مسوولین را به طور همزمان را لازمه رفع چنین مشکلاتی دانستند.
اختصاص روزی به نام شهید در تقویم کشور عزیزمان و ثبت حماسه‌های بی‌نظیری چون پد خندق بخش دیگری از سخنان ایراد شده توسط وی بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
1