تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۱۲
کد مطلب : ۲۱۱۷۴۰

یزدی: فردوسی‌پور در حق تیم ما کم لطفی می‌کند / این برد را به مردم گچساران هدیه می کنم

۴
۰
کبنا ؛سرمربی تیم فوتبال نفت‌وگاز گچساران گفت: ما در طول بازی از فولاد خوزستان سرتر بودیم و حتی برای ضربات پنالتی هم برنامه داشتیم.
داریوش یزدی پس از پیروزی تیمش مقابل فولاد خوزستان در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور اظهار داشت: خوشبختانه نشان دادیم که چقدر تیم شایسته‌ای داریم. البته من از برخی‌ها که به تیم ما کم لطفی داشتند، دلخورم.
وی افزود: ما در دو مرحله قبل موفق شدیم استقلال خوزستان را شکست دهیم، اما این برد ما کمرنگ جلوه داده شد. در همان روز تیم قشقایی توانست پرسپولیس را حذف کند و در برنامه ۹۰ عادل فردوسی‌پور بیش از ۲۰ دقیقه در مورد تیم قشقایی صحبت کرد. متأسفانه مجری برنامه ۹۰ حتی دو دقیقه وقت هم به تیم ما اختصاص نداد. من نمی‌خواهم در مورد تیم قشقایی صحبت کنم، اما اعتقاد من این است که در حق تیم ما کم لطفی شد، در شرایطی که هفته بعد از همان مسابقه قشقایی را در شیراز بردیم.
یزدی با بیان اینکه برای شکست فولاد برنامه داشتند، خاطر نشان کرد: با تمام احترامی که برای مجموعه فولاد قائلم باید بگویم ما از این تیم شناخت کامل داشتیم در کنار آن روی ضربات پنالتی هم کار کرده بودیم و در کل با برنامه به میدان آمدیم. فولاد تیمی بسیار پر مهره است، اما بازیکنان ما مقابل این تیم قدرتمند ۱۲۰ دقیقه نمایش عالی داشتند و من به آنها و هواداران تیمم تبریک و خسته نباشید می‌گویم.
سرمربی تیم فوتبال نفت‌وگاز گچساران در پاسخ به این پرسش که آیا تیمش می‌تواند در مرحله بعد جام حذفی میزبان باشد یا نه؟، عنوان کرد: ما امکانات لازم را برای میزبانی داریم. در شهر ما خیلی‌ها منتظر دیدن بازیکنان سطح اول لیگ برتری هستند، بازیکنانی که در تیم‌های پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی توپ می‌زنند. با توجه به اینکه به احتمال بسیار زیاد به تراکتور خواهیم خورد همه هواداران ما با شور و هیجان منتظر این بازی خواهند بود. نه فقط تیم ما بلکه هواداران دیگر تیم‌های دسته پایین‌‌تر، سالی یک بار این فرصت نصیب‌شان می‌شود که بازیکنان سطح اول فوتبال ایران را از نزدیک ببینند و نباید این فرصت از آنها گرفته شود.
وی در رابطه با اینکه آیا پیروزی تیمش مقابل فولاد شانسی بود یا نه؟، خاطر نشان کرد: ما همان‌طور که گفتم با برنامه‌ریزی به میدان آمده بودیم و دیدید در طول بازی از حریف خود سرتر بودیم. روی ضربات پنالتی در تمرینات کار کرده بودیم و نتیجه‌اش را هم دیدیم. ما برای ضربات پنالتی یک تعویض کارساز کردیم و بازیکنی را که در طول بازی نهایت استفاده را از او برده بودیم از زمین خارج کرده و بازیکنی را  که در ضربات پنالتی کارایی بیشتری را داشت، به میدان فرستادیم.
یزدی درباره اعتراضاتش به داور نیز گفت: اعتراضات من به داور به خاطر شرایط بازی بود، اما از همین جا از داور به خاطر این اعتراضات عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم دیگر تکرار نشود. ما در فوتبال‌مان داوران خوبی داریم که اگر به خود باوری برسند می‌توانند مثل فقانی حتی در دنیا موفق باشند.
سرمربی تیم فوتبال نفت‌وگاز گچساران در رابطه با عدم نتیجه‌گیری تیمش در رقابت‌های لیگ دسته دوم نیز اظهار داشت: ما در بازی‌های اخیر اُفت داشتیم که دلیل آن هم به خاطر برخی مسائل بیرون زمین است، مسائلی که من در اینجا نمی‌خواهم راجع به آن صحبت کنم، اما در زمان مناسب به آنها خواهم پرداخت. یکسری مسائل باید از رقابت‌های دسته پایین‌تر ریشه‌کن شود، چرا که آسیب‌رسان است.
وی در پایان با اشاره به دلخوریش از عادل فردوسی‌پور نیز گفت: من احترام خاصی برای عادل و برنامه‌اش قائلم، ناراحتی من از این بود که برد ما مقابل استقلال خوزستان کمرنگ جلوه داده شد که البته خود عادل گفت فیلم بازی به دستش نرسیده است. نظر من این است که اگر پنج دقیقه یکی از مسئولان باشگاه ما را روی خط می‌آورد چه می‌شد؟ چطور برای آقای x بیست دقیقه وقت می‌گذارند تا صحبت کند؟ در مورد تیم قشقایی کلی در برنامه‌اش حرف زد، اما به برد تیم ما مقابل استقلال خوزستان نپرداخت.
 
سرمربی تیم نفت و گاز گچساران گفت:این برد را به مردم گچساران هدیه می دهم.
به گزارش کاپ،داریوش یزدی در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل فولاد در جام حذفی اظهار داشت:تیم من امروز آمد و نشان داد شایستگی هایی که قبلا درباره اش صحبت می شد را دارد.در بازی قبلی رسانه ها کم لطفی کردند و برد مقابل استقلال صنعتی را کمرنگ جلوه دادند.برنامه ۹۰ هم می توانست درباره تیم ما دو دقیقه صحبت کند.درباره قشقایی این قدر صحبت شد اما به تیم ما کم لطفی صورت گرفت.پس از حذف پرسپولیس ما بلافاصله رفتیم و قشقایی را شکست دادیم.من برای عادل فردوسی پور احترام زیادی قائلم اما باید بازی ما با استقلال خوزستان را آنالیز می کرد.آقای فردوسی پور خوب می توانی آقای X را بیاوری و با او صحبت کنی.چرا نماینده تیم ما ۵ دقیقه نباید صحبت کند؟برای من قابل قبول نیست که او گفته فیلم بازی دستش نرسیده است.امیدوارم برای این بازی این اتفاق رخ ندهد.
وی ادامه داد:دیروز هم این نوید را داده بودیم که فولاد را می خواهیم حذف کنیم.ما روی ضربات پنالتی کار کرده بودیم.شاید فولاد ما را دست کم گرفته بود.ما از این فرصت استفاده کردیم و در نهایت به پیروزی رسیدیم.تا دقیقه ۱۲۰ مقابل یک تیم لیگ برتری خوب کار کردیم.این برد را به مردم گچساران هدیه می دهم.
سرمربی تیم نفت و گاز گچساران خاطرنشان کرد:ما در جام حذفی جدی شدیم چون دو تیم خوب را از پیش رو برداشتیم.در صورت دیدار با تراکتور هم باید بگویم اتفاق خوبی است که این تیم در شهر ما بازی می کند.تیم های سطح پایین تر باید در شهرشان میزبان باشند.البته شهری که حداقل امکانات را دارد.تیم من اگر به فولاد،استقلال یا تراکتور بخورد شور و شوق جوانان بیشتر می شود و این می تواند هدف فدراسیون باشد.
وی درباره اعتراضش به داور بیان داشت:من در اعتراض به داور اشتباه کردم.اعتراض در کار ما جایی ندارد.امیدوارم داوران ما روز به روز بهتر شوند و می بینیم که در بعد بین المللی هم خوب کار می کنند.
یزدی افزود:ما در ضربات پنالتی بهتر از فولاد بودیم.برای بازی در ضربات برنامه داشتیم.یک دروازه بان جوان داریم که به خوبی در این بازی کار کرد و این جای خوشحالی دارد.امیدواریم اینگونه دروازه بان ها خودشان را نشان بدهند و به تیم های بالاتر بروند.
نام شما

آدرس ايميل شما

زیرنای دشمن زیاری
Iran, Islamic Republic of
چون تبیض قومیتی داریم اقای مربی
گچساران
Netherlands
درود بر یزدی افتخار آفرین غول کشی ان شا الله ادامه داره با برد تراکتور.یزدی دوست داریم
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
جناب یزدی با عرض خسته نباشید وخداقوت دستت درد نکنه از بابت این بازی خیلی خوب،نیمه دوم بازی به بعد رادیدم عالی بودین به گفته شما اگه دستهای پشت پرده فوتبال بزارن تراکتور بیاد گچساران اونم حذف می کنین انشالله.
ظهرابی صداوسیما
Iran, Islamic Republic of
تبریک به بازیکنان ومخصوصا دروازبان تیم شهرم گچساران به امید پیروزی مقابل تراکتور وسلامتی کامل آقای پناهپوری
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1