تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۹
کد مطلب : ۲۰۹۲۳۹

پروژه فسفات چرام در چرخه بررسی قرار می‌گیرد

۳
۰
کبنا ؛معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد، گفت: پروژه فسفات چرام مجددا در چرخه بررسی قرار می‌گیرد.
مجید محنایی، با بیان این مطلب اظهار داشت: در جلسه اخیر شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در استان سوالی در خصوص وضعیت فسفات چرام از سوی یکی از حضار مطرح شد که اینجانب در جلسه عینا جوابیه اخیر وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت را بازگو کردم که مرقوم نمودند « بر اساس گزارش شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران سرمایه گذاری در محدوده فسفات چرام غیر رقابتی است».
وی، افزود: با این وجود با پیگیری استاندار محترم برای بررسی بیشتر تفاهم نامه ای با حضور ریاست محترم جمهور در سفر اخیر به استان در جلسه سرمایه گذاری و توسعه با سازمان اقتصادی کوثر مبنی بر «بررسی، مطالعه و امکان سنجی استخراج از معادن فسفات چرام و فراوری مشتقات آن در صنایع پایین دستی» منعقد شد.
محنایی، تأکید کرد: اقدامات لازم در راستای راه اندازی مجدد پروژه فسفات چرام و درجهت اجرایی شدن تفاهم نامه منعقد شده انجام می شود و نتایج اقدامات به اطلاع عموم خواهد رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اگر قرار بر خام فروشی باشد بررسی به چکار آید... باید از این ظرفیت تولیداتی راه اندازی شود که ۵۰۰ نفر مستقیم مشغول بکار شوند
کاربر
Iran, Islamic Republic of
باور کنید اینا همش حرفه معدن فسفات اگه قابل هزینه بود . زمان آقای موحد راه اندازی می شد. این خط اینشون اگه ما پشت گوشمان را دیدیم . راه اندازی معدن رو هم میبینیم. مسولیین محترمانه قضییه فسفات را آروم آروم جمع میکنن. نمیدانیم آغا هاشم در چرام به کی آماده باش میده . که معدن فسفات آماده باش .......که آمدام.
صنعت و معدن
Iran, Islamic Republic of
معدن گچساران هم همینطوره.
فقط ملت رو بازی میدن
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1