تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۳۲
کد مطلب : ۲۰۸۱۱۴

توضیحات رئیس دستگاه قضا در باره درگیری مسلحانه در لیکک

۱
۰
کبنا ؛رئیس‌کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد از رسیدگی قاطع به پرونده درگیری مسلحانه بهمئی ظرف یک ماه در دادگاه کیفری یک خبر داد و گفت: متهمین در کوتاه‌ترین بازه زمانی به سزای عمل خود می‌رسند.
حجت‌الاسلام غلامرضا مزارعی با اشاره به درگیری مسلحانه‌ای که در شهرستان بهمئی در روز گذشته رخ داد اظهار کرد: مقدمه این درگیری از سال‌های قبل در استان خوزستان بوده است.
مسؤول دستگاه قضا در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: بخشی از این اختلافات در استان خوزستان به دلیل مجاورت به استان ما سرایت کرد و موجب بروز چنین درگیری شد که مجرمین مبادرت به تیراندازی کردند و یک نفر کشته و چند نفر هم مجروح شدند.
مزارعی با بیان این که با دادستان منطقه هماهنگی لازم انجام شده تا پرونده را به دادگاه کیفری یک بفرستد تصریح کرد: به دنبال این هستیم که مجرمان در کوتاه‌ترین زمان ممکن به جزای عمل خود برسند.
رئیس‌کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: همکاران ما در دستگاه قضایی استان که مرتبط با این پرونده هستند با نهایت دقت و سرعت این موضوع را در دستور کار قرار می‌دهند و به صورت قاطع برخورد لازم در کمترین زمان ممکن خواهد شد.
وی با تشریح برخی جزئیات حادثه گفت: یکی از مجرمین در حین تعقیب و گریز بر اثر واژگونی خودرو جان خود را از دست می‌دهد و یک نفر هم دستگیر شده و یک نفر دیگر متواری شده که هویت فرد متواری مشخص است و به زودی وی نیز دستگیر خواهد شد.
این مسئول ارشد قضایی گفت: به مجرد دستگیری مجرم دیگر این حادثه، قول می‌دهیم که در بازه زمانی کمتر از یک ماه با فرستادن پرونده به دادگاه کیفری یک پس از بررسی و تحقیقات لازم متهمین به سزای عمل خود برسند.
نام شما

آدرس ايميل شما

هم استانی
Iran, Islamic Republic of
با سلام و احترام
متاسفانه این نوع برخورد خلاف عرف و قانون در سطح استان ما باب و رایج گردیده است.به نظر می رسد،یکی از بهترین راه های پیشگیرانه، ضمن آموزش های مداوم از طریق رسانه های صوتی و تصویری، برخورد قاطعانه است.تبعید به جاهای سخت و دور از استان و شهرستان محل سکونت(برای نزاع های کوچک که منجر به دعوای طایفه ای و درگیری های خونی می گردند) هم از بهترین روش های تادیب به نظر می رسد.
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1