تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۴۲
کد مطلب : ۲۰۸۰۵۶

بهره‌برداری از شبکه آب روستای جهادآباد گچساران

۰
کبنا ؛بهره‌برداری از شبکه آب روستای جهادآباد در گچساران
شبکه آب روستای جهادآباد در شهرستان گچساران به بهره برداری رسید.
به گزارش کبنا نیوز و به نقل از خبرگزاری صدا وسیما،  رئیس آب و فاضلاب روستایی گچساران از بهره‌برداری از شبکه آب بهره‌برداری از شبکه آب روستای جهادآباد در گچسارانروستای جهادآباد در این شهرستان خبر داد.
سیادت شیری گفت: شبکه جدید‌ آب روستای جهادآباد به طول ۴ کیلومتر، با آب تست هیدرولیکی و شبکه آبرسانی جدید هم‌اکنون در مدار بهره‌برداری است.
رئیس آب و فاضلاب روستایی گچساران ادامه داد: شبکه قدیمی روستای جهادآباد از مدار مصرف آب شرب خارج شده و با هماهنگی فرماندار مقرر شده است که تنها برای مصارف غیرشرب استفاده شود.
شیری گفت: ۵ کیلومتر از شبکه داخلی روستای سعادت‌آباد لیشتر هم اکنون توسط پیمانکار در حال اجرا است،که پیش‌بینی می‌شود تا حداکثر ۲ ماه آینده به اتمام و به بهره‌برداری کامل برسد.
وی افزود: همچنین در طرح آبرسانی روستای باباکلان دیوار حریم بهداشتی، ایستگاه آب شیرین واقع در دشت میرزا به اتمام رسیده است.
رئیس آب و فاضلاب روستایی گچساران ادامه داد: در حال حاضر بتن کف مخزن ۲۰۰ مترمکعبی روستای کمبل به اتمام رسید و آرماتور‌بندی دیوارهای مخزن در حال قالب‌بندی است که با خط انتقال لوله ۸ اینچ بطول ۴ کیلومتر انجام شده و ادامه کار به طول ۴/۵ کیلومتر با لوله پلی‌اتیلن نمره ۱۶۰ در دست اجرا است.
وی همچنین از خاکبرداری و بتن‌ریزی یکی از مخزن‌های ۱۰۰۰ مترمکعبی آب، واقع در ضلع غربی آرامستان شهر دوگنبدان خبر داد و افزود: هم‌اکنون این طرح در دست اجرا است.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1