تاریخ انتشار
چهارشنبه ۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۵۳
کد مطلب : ۲۰۷۳۹۲

انتقاد شدید الحن جوانی از مدیران چرام؛ صد سال سیاه دیگر نمی خواهم باشید

۱۲
۰
کبنا ؛بمناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش و با حضور مسئولان شهرستان چرام از ورزشکاران، مدال آورندگان و همچنین مسئولان هیئت های ورزشی چرام تجلیل گردید.
به گزارش کبنا، در این تجلیل که به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان چرام برگزار شد، از ورزشکاران، مدال آورندگان و همچنین مسئولان هیئت‌های ورزشی تجلیل بعمل آمد.
بنا بر این گزارش در این آئین امین کاظم نژاد یکی از جوانان دعوت شده به این جلسه با بیان اینکه از ماهیت جلسه بی اطلاع بودم و به دعوت مشاور فرماندار چرام به این جلسه آمده ام، اظهار کرد: این جلسه منوال سازماندهی جوانان ورزشکار و چرامی است.
وی افزود: رفتارهای فصلی و حرف‌های همیشگی و موضعی آزاردهنده است. امروز زمان آن نیست که مدیران جوانان را جمع نمایند و بگویند چکار کنیم؟
کاظم‌نژاد با اشاره به فرماندار و مدیران شهرستان چرام افزود: چند سالی است که از مدیریت شما در چرام گذشته است. بنابراین پس از حدود سه سال ونیم شما به جوانان می‌گویید چه کنیم؟ شما‌ها باید بگویید چکار کرده‌ایم؟
در ادامه این جوان سیاسی اضافه کرد: آیا این سبک مدیریتی است؟ ما از اینکه جوانان را فقط ابزاری نگاه می‌کنند، به تنگ آمده‌ایم. جوانان فقط در زمان انتخابات و اجرای برنامه‌های مدیران معرفی می‌شوند.
وی افزود: این رفتار‌ها واقعا زننده و در کشور بسیار زیاد و قوی می‌باشند که بیش از این دیگر تحمل این رفتارات را ندارم. پس جواب بدهید که خروجی شما درطول این سه سال چه بوده است؟
این جوان اصلاح صلب با اشاره به فعالیت فرماندار چرام و مدیران این شهرستان گفت: آیا درطول این سه سال شما برای جوانان جلسه‌ای داشته است؟ بجز یک جلسه در قبرستان چرام که این رفتار عین پارادوکس است. یعنی هنر، فهم و اندیشه مدیران شهرستان ما این است؟
کاظم‌نژاد گفت: تا به امروز هیچ کاری نکرده‌اید. بدون درنظر داشتن بعد سیاسی ما با یک سری آرمان‌ها و انتظارات به دولت تدبیروامید رای داده‌ایم.
وی افزود: اگر مدیریت این دولت همچون مدیرانی است که در این شهرستان وجود دارد، ما می‌خواهیم ((صدسال سیاه)) می‌خواهیم دیگر رای نیاورد و قبول نشود.
این فعال سیاسی گفت: سوال من از شما این است که‌ای مدیران چرام، مدیریت به کت وشلوار نیست و اگر توان مدیریتی ندارید بزارین دیگران بیایند.
کاظم‌نژاد اضافه کرد: اینکه هزارویک نفر را واسطه می‌کنند صرفا برای گرفتن یک سمت و در ‌‌نهایت خروجی آن‌ها و توان مدیریتیان این است، خجالت نمی‌کشید؟ روی نشستن در اینجا را دارید؟ جدا می‌گویم رویتان می‌شود؟
وی با اشاره به حوزه جوانان و فعالان فرهنگی گفت: من نه عادت تعریف و تمجید دارم و همه‌ی صحبت‌های حق را می‌زنم. مشخص است در حوضه جوانان چه باید کرد؟ جوانان فرهنگی و ورزشی و غیره در شهرستان وجود دارند. شما باید ابتدایی‌ترین کار تجلیل از این جوانان است.
در ادامه با اشاره به اعتبارات دریافتی شهرستان گفت: شما‌ها در ابتدا تعیین کنید که چه مقدار دستتان باز است یعنی شما در ابتدا نشان دهید که قدرت مانورتان چقدر است؟ اینکه در جلسه‌ای بشینیم و بگوییم چه کنیم حرفای ساده و همیشگی است.
و در آخر این جوان افزود: نقد هیچ کسی را نمی‌تابد و همه دوسدار چاپلوسی و مکرند. لطفا این رفتار‌ها را‌‌ رها کنید. اگر هدف از جلسه صرفا گرفتن چندتا عکسی و فرستادن به بالا‌تر، که این بحث دیگراست ولی اگر مبحث حل مشکلات است، چرا تا کنون انجام نداده‌اید.
به گزارش کبنا، برگزار کنندگان این مراسم اجازه ندادند که این جوان صحبت های خود را ادامه دهند.
img_6636_copy img_6637_copy img_6655_copy img_6665_copy img_6675_copy
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
مگر در چرام اصلاح طلب هم داریم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
مگر در چرام اصلاح طلب هم داریم
Iran, Islamic Republic of
یه مشت بیسواد نباید هم اجازه بدند صحبتش تموم بشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
شوقعلی زمانی اونجا چکار داره
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
عالی گفتی مهندس امین کاظم نژاد اما کی گوش بده این حرفا محکم چسپیدن به این صندلیا افرین بر تو
ایرج
Iran, Islamic Republic of
افرین بر کاظم نژاد.واقعا وقت ان رسیده که همه از چاپلوسی و دولا راست شدن الکی برای مسولین از انها به صورت معقول و جدی حق خواهی کنیم تا الکی شعار ندهند.
Iran, Islamic Republic of
این اقاهمیشه میخوادبصورتی خودرامطرح کندچون همیشه تنش زاوماجراجوست
هم ولایتی
Iran, Islamic Republic of
مردی به خدا کاظم نژاد
کره شهبازی
Iran, Islamic Republic of
از شوری آش فریاد آشپز هم بلند شد !!!!
کلید !!! کلید !!! کلیییییییییییییییییددددددد!!!!
رضا ابتکار
Romania
دوست عزیز ناشناس منظور شما از یه مشت بی سواد نباید هم اجازه بده صحبت تموم بشه جناب کاظم نژاد بود مگه جناب کاظم نژاد چی گفتن بجز حق لطفا ادبیات خود رو تصحیح کنید اگه ناراضی هستین وانتقاد دارین مودبانه انتقاد کنید
رضا ابتکار
Romania
درود بر جناب کاظم نژاد عزیز بخاطر انتقاد به جا و دفاع از جوانان مظلوم شهرستان چرام
رضا ابتکار
France
دوست ناشناس از طرز بیانات جنابعالی معلوم می شه چه کسی بی سواد هست جناب کاظم نژاد حرف حق رو زدن و دفاع کردن از جوانان شهرستان چرام کاش ده نفر مث کاظم نژاد توی چرام بود درود بر کاظم نژاد و تفکر ایشان ????
ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

۱۲۰میلیارد تومان کمک به دانشگاه شهید بهشتی از ردیف کمک‌های تملکی صورت گرفته است.
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
1