تاریخ انتشار
سه شنبه ۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۵۰
کد مطلب : ۲۰۷۳۴۹

تشکل‌ها و فعالان سیاسی حرفشان را می‌زنند و مثل گذشته زد و خوردی نیست

۰
کبنا ؛معاون سیاسی وزارت کشور گفت: کشور ما به لحاظ امنیت در وضعیت بسیار خوبی بسر می‌برد.
img_0227
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، مقیمی عصر امروز در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد که با حضور استاندار و مدیران دولتی این استان برگزار شد، اظهار کرد: دولت در بحث آسیب‌های اجتماعی اقدامات خوبی انجام داده و تکالیف بسیار جدی و اجرایی برای همه دستگاه‌های اجرایی در این زمینه مشخص شده است و همه استان‌ها مکلف شده‌اند که اقدامات موثر و فوق العاده‌ای را به ثمر برسانند.
وی با بیان اینکه همه باید وارد مسائل آسیب‌های اجتماعی شوند، اظهار کرد: باید به گونه‌ای عمل کنیم که جامعه‌ای در شأن و زیبنده جمهوری اسلامی فراهم کنیم.
معاون سیاسی وزارت کشور در ادامه گفت: همه تشکل‌های سیاسی در چارچوب قانون اساسی در حال فعالیت هستند و همه موطف هستند در این چارچوب حرکت کنند.
وی بیان کرد: امروز جامعه به لحاظ نشاط اجتماعی از جایگاه خوبی برخوردار است. همه فعالان سیاسی آماده‌اند، حرف‌هایشان را زده‌اند، هم انتقاد و هم دفاع کرده‌اند و در هیچ کجا همانند گذشته نه دعوا داشتیم و نه زد خوردی.این مسئله به این دلیل است که نشاط اجتماعی در جامعه بوجود امده است.
وی با اشاره به انتخابات اسفند ۹۴، اظهار کرد: این انتخابات را بر اساس سه اصل حق ناس، قانومندی و بی‌طرفی برگزار کردیم و برای اولین بار از فرمانداران امتحان گرفتیم و به فرماندارانی که نمره بالای ۷۰ کسب کردند، اجازه داریم که انتخابات را برگزار کنند و معتقد بودیم مجریی که قانون را می داند، خودش از انتخابات صیانت می‌کنند.
معاون سیاسی وزیر کشور در ادامه اظهارات خود، گفت: دولت از همان ابتدا شروع بکارش از مدیران پاکدست و کارآمد استفاده کرد و آن مدیران خدمتگزاری را سرلوحه کار خود قرار دادند.
مقیمی اضافه کرد: هر کدام از ما به نوعی در این دولت مسئولیتی داریم که باید مجموعه خدمات را به گونه ای پیش ببریم که در پایان، بتوانیم از عملکرد چهار ساله دولت دفاع کنیم و در مقابل خداوند متعال و مردم شریف سربلند باشیم.
وی گفت: دولت در ارتباط با مسائل امنیت فعالیت‌های خودش را به خوبی انجام داده است و در مدت سه سال اخیر کشور به لحاظ امنیتی در وضعیت بسیار خوبی بسر می برد که جا دارد از سپاه، ارتش، نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات و همه دستگاه های امنیتی تشکر کینم چرا که به خوبی تصمیم گیری و آن را اجرا کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1