تاریخ انتشار
سه شنبه ۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۶
کد مطلب : ۲۰۷۲۹۷

دستگاهی حق ندارد مصوبات را نادیده بگیرد / با اهمال کاری بانک ها برخورد می شود / کاهش نرخ بیکاری در کهگیلویه و بویراحمد

۱
۰
کبنا ؛نشست کارگروه رفع موانع تولید استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست مجید محنایی در سالن شماره یک استانداری برگزار شد.
۱/۳ درصد نرخ بیکاری در کهگیلویه و بویراحمد کاهش یافتmahnaee
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، مجید محنایی امروز در نشست کارگروه رفع موانع تولید استان کهگیلویه و بویراحمد  که در سالن شماره یک استانداری و با حضور  برخی از مسئولان برگزار شد، اظهار کرد:نرخ بیکاری فصل بهار ۹۵ نسبت به زمستان ۹۴ حدود ۱٫۳ درصد کاهش پیدا کرد.
معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به کاهش ۱٫۳ درصدی نرخ بیکاری در این استان، تصریح کرد: کاهش نرخ بیکاری به منزله ایجاد دو هزار شغل در این مدت است و این ارقام نشان می دهد که  تلاش های برای خروج از رکود واحدهای تولیدی انجام گرفته است.
تعطیلی کارخانه خط قرمز مدیریت ارشد کهگیلویه و بویراحمد/ با اهمال کاری بانک ها برخورد می کنیم
محنایی گفت: خط قرمز مدیریت ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد تعطیلی کارخانه ها، انسداد حساب واحدهای تولیدی توسط دستگاه های دولتی یا قطع خدماتی مانند برق و گاز است و هیچ دستگاه دولتی نمی تواند برای رفع مشکلات خود با واحدهای صنعتی اقدام به انسداد حساب بانکی یا قطع خدمات این واحدها کند.
معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به اینکه برخی از دستگاه های دولتی باید کتباً دلایل اجرایی نشدن مصوبات کارگروه رفع موانع تولید را ارائه دهند، اظهار داشت: دستگاه های دولتی حق ندارد که نسبت به مصوبات کارگروه رفع موانع تولید بی توجه باشند و با توجه به اینکه تلاش های زیادی برای بازگرداندن واحدهای راکد به چرخه تولید صورت گرفته این ادارات باید دلایل اجرا نشدن برخی مصوبه های کارگروه رفع موانع تولید مشخص کنند.
وی با اولتیماتوم به دستگاه های مربوطه گفت: اگر بانک ها در این زمینه اهمال کاری می کنند، تکلیف آنها را مشخص خواهیم کرد. کهگیلویه و بویراحمد حدود ۷۵۰ واحد صنعتی دارد که تا سال ۱۳۹۲ بیش از ۲۵ درصد آنها به دلایل گوناگون تعطیل شدند.
معرفی ۵۵۴ واحدهای تولیدی برای دریافت تسهیلات
به گزارش کبنا، در ادامه این جلسه دارا فرامرزی رئیس اداره طرح و برنامه سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ۴۶۰ میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای صنعتی کشاورزی پرداخت شده است، اظهار کرد: ۵۷۶ واحد برای دریافت تسهیلات رونق تولید نام نویسی کرده اند که تاکنون ۵۵۴ واحد به بانک ها معرفی شدند و ۶۳ واحد تولیدی نیز تسهیلات دریافت کرده اند.
فرامرزی افزود: مبلغ مورد نیاز برای واحدهای معرفی شده به بانک ۳۸۶ میلیارد تومان است و رتبه استان در زمینه تسهیلات مورد نیاز واحدها ۲۵ کشور است و مبلغ پرداختی به واحدهای مشکل‌دار ۴۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان است و استان رتبه ۲۹ کشور را در اختیار دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
حرف /
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1