تاریخ انتشار
شنبه ۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۶
کد مطلب : ۲۰۶۶۱۳

بازدید نوروزی از آموزشکده فنی دختران یاسوج / آموزشکده ای با تجهیزات فرسوده

۱۰
۰
کبنا ؛رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد از آموزشکده فنی دختران یاسوج بازدید کرد. dsc05153
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، صبح امروز حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی با همراهی مجید سینایی مدیرکل پژوهش سازمان مدیریت از آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران یاسوج بازدید کرد.
فرزانه آرامش رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران یاسوج در این بازدید با بیان اینکه برخی از تجهیزات و امکانات این آموزشکده مربوط به‌‌ همان ابتدای سال تأسیس این آموزشکده است، اظهار کرد: سن برخی از امکانات و تجهیزات کارگاه‌های آموزشی این آموزشکده از سن دانشجویان بیشتر است و متاسفانه این تجهیزات دیگر مناسب آموزش نیست.
آرامش تصریح کرد: اگر تجهیزات و امکانات کارگاه‌های آموزشی مناسب نباشد، دانشجویان مهارت‌های لازم را یاد نمی‌گیرند و این در واقع به تحصیلات دانشجویان ضربه می‌زند.
به گزارش کبنا، در ادامه آرامش رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران یاسوج با قدردانی از دکتر نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی به تبیین سیاست‌ها و مأموریت‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای پرداخت و گفت: دانشگاه فنی و حرفه‌ای به عنوان دانشگاه نسل سوم، تقاضا محور و کارآفرین فعالیت می‌کند.
وی با اشاره به کمبود‌ها و مشکلات آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران یاسوج، افزود: آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، کارآفرینی و کنترل بیکاری نقش بی‌بدیلی دارند.
این مسئول در ادامه خواستار رفع نیاز‌ها، برطرف شدن مشکلات و ارتقای وضعیت آموزشی و فیزیکی آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران شد.
به گزارش کبنا، در ادامه حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی نیز در حاشیه این بازدید با بیان اینکه کمبود تجهیزات و وضعیت بد امکانات موجود در شأن یک آموزشکده نیست، اظهار کرد: در راستای توسعه کمی و کیفی این آموزشکده همکاری و مساعدت‌های لازم انجام می‌گیرد.
بنا بر این گزارش، مسئولان در این برنامه از ساختمان اداری، آموزشی، کلاس‌ها، کارگاه‌ها، سالن ورزشی، سلف سرویس قدیم و سلف جدید و دیگر بخش‌های آموزشکده بازدید کردند.
dsc_5277 dsc_5278 dsc_5279 dsc_5281 dsc_5285 dsc_5287 dsc_5290 dsc_5299 dsc_5300 dsc_5305 dsc_5309 dsc_5310 dsc_5314 dsc_5316 dsc_5319 dsc_5325 dsc_5328 dsc_5329 dsc_5331 dsc_5335 dsc_5337 dsc_5343 dsc_5345 dsc_5348 dsc_5353 dsc_5357 dsc_5359 dsc_5369 dsc_5372 dsc_5375 dsc_5378 dsc_5381 dsc_5390 dsc_5392
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
خدواکیلی ارزش خبری این خبر را نام ببرید؟
1214
Iran, Islamic Republic of
وقتی مدیر ش رشته ادبیات هست باید تجهیزاتش فرسوده باشد
فرهنگی گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
اخه این مدیر رابطه ای است این بازدید هم رابطه ای است
دانشجوی
Iran, Islamic Republic of
سلام .این رئیس ۲ سال که به این مرکز امده .تجهیزات متعلق به ۱۵ سال پیش میباشد .جالب اینکه از روزی که خانم ارامش به این مجموعه امده به قول خیلی ها و انچه که مشاهده میکنیم به اندازه ۱۵ سال گذشته کار کرده
مستقل
Iran, Islamic Republic of
بسیارمدیرتوانمند ومدبریست.ازاکثرمدیران مردبهتره.خسته نباشی خانم دکتر
لهراسب
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخخخخخ
. سانسورچی
Iran, Islamic Republic of
خانم دکتر آرامش از قویترین مدیران استانی است
عطائی
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر نوروزی ، نماد شایسته سالاری در استان .
Iran, Islamic Republic of
نوروزی خخخ
حاج شهریار
Iran, Islamic Republic of
.. بایا تو بزرگ نیستی میخای با تو عکس افتادن خودتو بزرگ کنی، .شو تو مدیر مدرسه استثنایی ها بودی ، حیف نوروزی که. پیشش وتیسادی پ..
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1