تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۲
کد مطلب : ۲۰۶۱۹۳

مدارس تلاش مضاعفی برای تربیت نسل آینده کنند

۱
۰
کبنا ؛معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کهگیلویه در نشست انجمن اولیا و مربیان دبستان شاهد دهدشت اظهار کرد: روابط خانه و مدرسه باید مستحکمتر شود و این دو نهاد تلاش بیشتری برای تربیت نسل آینده داشته باشند.
به گزارش کبنا، رجبعلی حقانی‌پور در این نشست، با بیان تاریخچه تاسیس انجمن در اروپا و فرانسه، فلسفه ایجاد انجمن اولیا و مربیان را تقویت روابط خانواده و مدارس و افزایش حساسیت عمومی نسبت به جریان تعلیم و تربیت توصیف کرد.
وی گفت: آموزش و پرورش نهاد اجتماعی بزرگی است که نیازمند حمایت و توجه بیشتری است و والدین نیز باید نسبت به سرنوشت تحصیلی و تربیتی فرزندان خود احساس مسئولیت بیشتری داشته باشند.
این مسئول با بیان اینکه باید ارزشهای والای فرهنگی و دینی در سطح جامعه ترویج شوند، از خودگذشتگی، راستگویی، قانون مداری، نوعدوستی، عشق به وطن و کار و تلاش را از جملهارزشهایی توصیف کرد که جامعه امروز ما نیازمند به آن‌ها است.
عضو شورای اسلامی شهر دهدشت با انتقاد از برخی بی‌اخلاقی‌های رایج در جامعه، دروغگویی را آفت بزرگ جامعه توصیف کرد و گفت: باید تلاش شود در گفتار و کردار خود صداقت داشته باشیم زیرا راستی باعث افزایش اعتماد عمومی در جامعه خواهد شد.
وی با قدردانی از مشارکت اولیا و خیرین در رفع برخی مشکلات مدارس بر نقش مشارکت جویانه آن‌ها تاکید کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ا س ن
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه در جامعه ای که معلمین آن به خاطر مشکلات معیشتی مجبور به چند شغله بودن هستن و اولیا صرفا به خاطر اینکه چند ساعت آرامش به خانه برگرده دانش آموزش رو به کلاس درس میفرستم نمیتونم انتظار پیشرفت و بویژه همکاری دو جانبه اولیا و مربی را داشته باشیم ......(ا س ن دانشجوی روانشناسی)
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1