تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۳
کد مطلب : ۲۰۴۷۱۷

تذکر «زارعی» به ادارات خدمات رسان؛ حفاری‌های که تا یک ماه تمام نمی‌شود

۸
۰
کبنا ؛نشست هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با حضور غلام محمد زارعی رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
در این این نشست نماینده بویراحمد ودنا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تعامل بین دستگاههای دولتی برای خدمت رسانی بهتر به مردم گفت: خدمت به مردم عبادت و وظیفه‌ای مقدس برای هر مسئولی است.
غلام محمد زارعی افزود: در سه سال گذشته اقدامات خوبی برای عمران و ابادانی در روستاهای کهگیلویه وبویراحمد با تعامل خوبی که بین دستگاه‌ها بوده صورت گرفته است.
زارعی بر انتقاد به برخی از ساخت و سازهای غیر مجاز در حاشیه شهر یاسوج گفت: گا‌ها مشاهده می‌شود در حاشیه شهر یاسوج روستاهای و مناطقی با ساخت و سازهای غیر مجاز بدون نظارت احداث می‌شود که مشکلات زیادی را برای خدمات دهی ایجاد می‌کنند.
نماینده بویراحمد ودنا با اشاره به مهاجرت مردم به شهر گفت: جابه جایی سکونت‌ها در روستا‌ها به شهر مشکلات زیادی را برای دستگاه‌ها ایجاد کرده است که باید مسئولین در کنترل مهاجرت‌ها چاره اندیشی کنند.
عضو کمسیون صنعت، معدن و تجارت در مجلس شورای اسلامی نیز به دستگاهای خدمات رسان شهری تذکر دادو گفت: در شهر‌های بزرگ حفاری‌های درون شهر را شب انجام می‌دهند و صبح هیچ آثاری از این حفاری در شهر نمی‌بینیم، ولی متاسفانه در شهر‌های کهگیلویه وبویراحمد گا‌ها یک حفاری تا ماه‌ها ترمییم نمی‌شود وبرای مردم مشکل ایجاد می‌کنند.
زارعی ادامه داد: مدیران باید در تصمیم گیری بروز باشند و طرح‌ها و ارزیابی‌های خود را برای خدمات دهی به مردم به روز کنند.
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: گاهی باید در روند واگذاری پروژه‌ها تسریع کنیم زیرا بهره‌برداران اصلی این طرح‌ها مردم هستند.
نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توسعه ابعاد مختلفی دارد و نیازمند نگاه فرابخشی است، گفت: هم‌افزایی برای هموار کردن مسیر توسعه استان از سوی ادارات و مسؤولان اجرایی ضروری است.

زارعی بیان کرد: همه ادارات برای کمک به توسعه و پیشرفت استان همکاری کرده و موانع موجود را برطرف کنند.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: ادارات استان روحیه تعاملی برای خدمت‌رسانی به مردم و رفع مشکلات را دارند که باید این روحیه تقویت شود.

وی تصریح کرد: مدیران اجرایی در صورت وجود مشکلات قانونی در اجرای برنامه‌ها، طرح‌ها و پروژه‌ها راهکارهای جدید قانونی پیدا کنند.

زارعی در خصوص ساخت و سازهای غیرمجاز گفت: یکی از مهمترین راه‌های رفع این معضل در استان عقب نماندن و به روز بودن مدیران برای تصمیم‌گیری و عمل است، ضمن اینکه ساخت و سازهای غیرمجاز سبب توسعه ناهمگون شهری و روستایی می‌شود.

وی افزود: بنیاد مسکن و دهیاری‌ها در مناطق روستایی و شهرداری‌ها و معاونت امور عمرانی استانداری در نقاط شهری بر جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز نظارت کنند.

زارعی با بیان اینکه نمی‌توانیم مانع حضور مردم در شهرها شویم، یادآور شد: باید نیازها و خدمات لازم برای استقرار مردم در شهرها پیش‌بینی شود و ابتدا امکانات و زیرساخت‌ها فراهم، سپس مردم در مناطق ساکن شوند.

وی تصریح کرد: کاهش معضل حاشیه‌نشینی در شهر یاسوج نیازمند  اراده جمعی و همت عمومی است.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: حفاری‌های انجام شده از سوی دستگاه‌های خدمات‌رسان هرچه سریع‌تر ترمیم شود همچنین پروژه‌های در دست اجرا در اولین فرصت تکمیل و افتتاح شوند.

img_7173 img_7175 img_7177 img_7178 img_7181 img_7179 img_7180
گزارش : علی اکبر پاک
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
خدا زارع رو سی پاک نگه داره
Iran, Islamic Republic of
درهیچ جای قانون چیزی به نام تذکر به ادارات نداریم
Iran, Islamic Republic of
برو عامو چه فایده داره تذکر؟
علی
Romania
هنوز دست از تخریب بر نمی دارید بد بخت ها بگذارید کار در استان انجام بشه این فرهنگ خیلی غلت هست به خدا
Iran, Islamic Republic of
بلکو یاسوج از زیلایی بویراحمد محروم تراست
Iran, Islamic Republic of
بلکو یاسوج از زیلایی بویراحمد محروم تراست
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
به کوری شما یازهرا
لر اصیل
Iran, Islamic Republic of
مه زارع زنده یه
(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

دیمیتری استاژوک ورزشکار مشهور بدنسازی در پست اینستاگرام خود نوشت: من همان کسی هستم که ...
آیا روحانی تاریخ را تحریف کرده است؟

آیا روحانی تاریخ را تحریف کرده است؟

دولت حسن روحانی که در این شرایط سخت اقتصادی تمام تلاش خود را به کار بسته است تا بتواند ...
سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

این تصاویر آن قدر طبیعی به نظر می رسند که بیننده با دیدن آن تصور می کند این سنجاب در ...
1