تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۶
کد مطلب : ۲۰۴۵۳۸

بررسی ۴۲ پروژه بویراحمد در شورای فنی / نیک اقبالی: به دنبال مچ گیری نیستیم

۰
کبنا ؛معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه شورای فنی این استان دنبال مچ‌گیری نیست گفت: یکی از رویکردهای مهم این شورا اصلاح کمبودها، مشکلات، نواقصات و بحث و تبادل نظر است.

 

پژمان نیک‌اقبالی امروز در نشست شورای فنی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: در نشست‌های بعدی شورای فنی استان یکی از از دستورکارهای مهم بحث کارت مهارت کارگران پروژه‌های عمرانی با حضور مسئولان اداره کل فنی‌ و حرفه‌ای باشد چراکه به این مهم در استان توجه نمی‌شود.
وی با تاکید بر اینکه شورای فنی استان محلی برای نشان دادن نقاط ضعف و مشکلات در کنار نقاط قوت است عنوان کرد: هرماه از مراکز تولید مصالح ساختمانی بازدید شود و داشتن مجوز استاندارد برای این مراکز ضروری است.
نیک‎اقبال ابراز کرد: هرکدام از مراکز تولید مصالح ساختمانی که مجوز استاندار ندارند یک ماه فرصت گرفتن مجوز را دارند و اگر بعد یک ماه اقدام نکردند اداره کل استاندارد برخورد جدی کند حتی تا پلمب آن واحد را در برنامه داشته باشد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ۲۶ مهرماه امسال دوره آموزشی یک روزه در یاسوج با حضور استادی از سازمان برنامه و بودجه در زمینه برگزاری مناقصات در یاسوج برگزار می‎شود.
نیک‌اقبال اظهار داشت: ضروری است مدیران دستگاه‌های متولی امور عمرانی از جمله راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، نوسازی مدارس، جهاد کشاورزی وغیره به همراه کارشناسان فنی این ادارات در این دوره حضور فعال داشته باشند چراکه در ارتقای سطح آگاهی آنان موثر است.
وی با تاکید بر اینکه هدف شورای فنی مچ گیری نیست گفت: یکی از رویکردهای مهم این شورا اصلاح کمبودها، مشکلات و نواقصات و بحث و تبادل نظر است.
در این نشست ۴۲ پروژه عمرانی شهرستان بویراحمد مربوط به ۱۳ دستگاه اجرایی بررسی شد که از این تعداد کیفیت اجرای ۴۰ مورد خوب ۲ مورد متوسط و از این ۴۲ پروژه ۳۰ مورد در حال اجرا و فعال ۴ مورد تعطیل و ۸ پروژه نیز به بهره‌برداری رسیده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1