تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۲
کد مطلب : ۲۰۲۸۲۳

حمله تند عضو شورا به مسئولان دانشگاه یاسوج؛ تپه شهر را مثل آب خوردن تخریب کردند

۱۲
۰
کبنا ؛عضو شورای شهر یاسوج گفت: اقدام دانشگاه یاسوج غیرقانونی است.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، علی اکبری تبار ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران با اشاره به تخریب تپه طبیعی و قطع درختان مشرف به دانشگاه یاسوج توسط این دانشگاه، اظهار کرد: این کار دانشگاه یاسوج غیرقانونی است و باید پاسخگوی این اقدام غیرمسئولانه و غیرکار‌شناسانه خود باشد.
akbari
عضو شورای اسلامی شهر یاسوج با انتقاد شدید از مسئولان دانشگاه یاسوج با بیان اینکه متأسفانه برخی با اینگونه کار‌ها بر پیکره شهر ضربات مهلکی می‌زنند، اظهار کرد: این افراد به هیچ کس هم پاسخگو نیستند و دولت خودمختاری راه انداخته‌اند.
اکبری تبار با بیان اینکه از استاندار کهگیلویه و بویراحمد می‌خواهیم که به این مسئله ورود پیدا کنند، گفت: دانشگاه یاسوج بدون هرگونه مجوزی یکی از زیبا‌ترین تپه‌های طبیعی یاسوج را تخریب و شماری از درختان را نیز قطع کرده است.

وی تصریح کرد: هر روز مسئولان ارشد کهگیلویه و بویراحمد در جلسات مختلف صحبت از جاذبه‌های طبیعی و بکر یاسوج برای جذب گردشگر و مسافر سخن می‌گویند، در حالی که مسئولان دانشگاه یاسوج بدون توجه و در یک اقدام غیرهماهنگ تپه طبیعی یاسوج را مثل آب خوردن تخریب کردند.
عضو شورای اسلامی شهر یاسوج ادامه داد: در گذشته نیز تپه معروف به تپه استانداری کهگیلویه و بویراحمد در اقدامی غیرکار‌شناسی تخریب شد و خسارت زیادی را بر بیت المال هم وارد کرد و اکنون دانشگاه یاسوج این کار را کرده است.
اکبری تبار با ابراز نگرانی از این وضعیت که هر کس از راه رسید بخشی از منابع طبیعی این شهر و دیار را تخریب یا تصاحب می‌شود، گفت: این تپه جزء منابع ملی محسوب می‌شود که دارای مناظری چشم نواز و دیدنی برای گردشگران و مسافران بود.

وی از مسئولان ارشد کهگیلویه و بویراحمد خواست تا نسبت به این مسئله حساسیت نشان دهند و افزود: اجازه ندهید تا منابع طبیعی و شهر یاسوج با اینگونه اقدامات نادرست به شهر بی‌روح تبدیل شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

کارشناس
Iran, Islamic Republic of
... از پشت گرمی زیادی برخورداره و اینجوری که شنیدم خیلی ..و به احدی جواب پس نمیده. همه اینا همبه واسطه پالس های مثبتی است که از وزارت خونه دریافت میکنه!! امیدوارم سازمان بازرسی و نهادهای قانونی ورود پیدا کنند و جلوی ز...ه رو بگیرن. یه عده از هم طایفه ای های خودش رو تو دانشگاه جمع کرده که تو سایت ها براش مطلب و کامنت مثبت بذارن،از جمله روبط عمومیش ..
Iran, Islamic Republic of
اولین ورود سازمان های نظارتی باید ورود به اقدامات.. است که به رای مردم پشت پا زدید
رضا
عجب کارشناسی
رضا
اقای اکبری تبار در زمان خود شما درختان خیابان جمهوری را قطع کردند و اعتراض هم نکردید حالا مدافع طبیعت شده اید خیلی جالبه
عسکریان
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای اکبری تبا شما به فکر آسفالت شهر یاسوج باشید .
دشت گز دریلا و گچ عوض سفارت بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
به به آقای ..؟ این ۴ سال یک خبر از حضرتعالی رو سایت های خبری استان پخش نشد. حالا چی شده که مدافع طبیعت شدین؟ نکنه میخوای رای جمع کنی؟
شهروند
Iran, Islamic Republic of
شما کار خودتان را به درستی انجام بدید اقدام دانشگاه پیشکش
واقعییت
Iran, Islamic Republic of
بدترین شهردار و بدترین اعضای شورای شهر از نظر عملکرد همین دوره بوده
کورش
Iran, Islamic Republic of
.. شورا ک تو باشی
مهدی کرامتی
Iran, Islamic Republic of
جناب مهندس اکبری انصافا انسانی نترس و دلسوز هستن
ای کاش بیشتر قدردان باشیم
ایشالا همیشه به خدمت صادقانتون ادامه بدین و از کسی هم نترسین
خداداد
Iran, Islamic Republic of
نظرات مختلفه. ام اکه یه دلسوزی انتقادی داشته باشه فوری تخریبش میکنن مکه دانشکاه کم زمین تصرف ویا اماده داره تو زیرتل که افتاده به جون این تپه
Iran, Islamic Republic of
تقدیرازاقای اکبری تبارچه حیف که قدرت بیشتری نداردبعضی ازشوراهاکه قبلاهم بودنحالاهم منافع خودشان درنظرمی گیرندواقعابه خودتان برسیدیک درصدهم درفکرمردم خوب باغیرت استان ک وب هواشان داشته باشیدفقط منافع خودتان رادرنظرنگیریدفقط بلدهستن منابع ملی رابرای خودشان تصرف کنن بس است نماینده قسم خورده شورادرفکرمردم باش
سرنوشت ترامپ

سرنوشت ترامپ

حتی اگر ترامپ و میلیون‌ها طرفدار وی در برهه کنونی نخواهند بپذیرند، با این حال باید بدانند ...
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

در نظم نوین جهانی سلسله معاهدات قوانینی به شکل دوطرفه، اقلیم جغرافیایی و منطقه‌ای و اجماع ...
1