تاریخ انتشار
جمعه ۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۱۲
کد مطلب : ۲۰۱۶۴۶

نفت و گاز گچساران چگونه در اهواز شگفتی آفریدند؟

۷
۰
کبنا ؛دست استقلال خوزستان با شکست مقابل نفت و گاز گچساران از جام حذفی کوتاه ماند.
دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و نفت و گاز گچساران از سری مسابقات جام حذفی فوتبال کشور امشب در اهواز به پایان رسید.
دو تیم در نهایت با ایجاد چند موقعیت گل روی دروازه همدیگر به نتیجه یک بر صفر رضایت دادند.
در این دیدار که تک گل آن را کوشا بهایی‌پور در دقیقه ۵۶ به ثمر رساند تیم نفت و گاز گچساران از سد میزبان خود گذشت.
تیم فوتبال استقلال خوزستان با وجود کسب نتایج کم فروغ در لیگ برتر باشگاه‌های کشور نیم‌نگاهی به جام حذفی داشت و دستش از این جام نیز کوتاه شد.

فوتبال گچساران در اهواز شگفتی‌ساز شد

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با مربی‌گری داریوش یزدی مربی خوزستانی خود موفق شد تیم فوتبال استقلال خوزستان را با گل کوشا بهایی‌پور شکست دهد که این نتیجه برای یک تیم دسته دومی فوتبال کشور بسیار بزرگ و برای کهگیلویه و بویراحمد و فوتبال گچساران افتخارآفرین است.

پورموسوی: روی اشتباه فردی گل خوردیم/ آینده خوبی در انتظار ما است
سرمربی استقلال خوزستان گفت: مقابل نفت‌وگاز گچساران بر بازی حاکم بودیم و روی اشتباه فردی، گل خوردیم.
سید اکبر پورموسوی پس از حذف شاگردانش مقابل نفت‌وگاز گچساران که با شکست یک بر صفر رقم خورد گفت: استقلال خوزستان بازی خوبی به نمایش گذاشت اما متأسفانه از این مسابقات کنار رفتیم. در جام حذفی، قاعده بر این است که اگر کل ۹۰ دقیقه هم بازی خوبی ارائه دهی ولی یک لحظه غفلت کنی، از دور مسابقات حذف خواهی شد. بر بازی حاکم بودیم ولی روی اشتباه فردی گل خوردیم. موقعیت‌های خوبی داشتیم که با بی‌دقتی مهاجمان، هدر رفت.
وی افزود: با این شکست، زندگی تمام نشده و باید با امید به بازی‌های لیگ برتر برگردیم. به آینده امیدواریم و انرژی خود را روی بازی‌های لیگ برتر می‌گذاریم. من هنوز باور دارم استقلال خوزستان توانایی این را دارد که جزو مدعیان قهرمانی باشد و آینده خوبی برای این باشگاه می‌بینم. جام حذفی، جام شگفتی‌هاست و این قاعده مختص ما نیست.
سرمربی استقلال خوزستان در پاسخ به این سؤال که چرا در این مسابقه، تیم را با ترکیبی متفاوت با بازی‌های گذشته به زمین فرستادید، اظهار داشت: سعی می‌کنیم در کنار تلاش برای پیروزی در مسابقات، جوانگرایی نیز کنیم. بازیکنان جوان ما چیزیی از سایر نفرات ما کم ندارند و خیلی خوب بازی کردند. باید روزی به جوانان فرصت داد.


سرمربی نفت و گاز گچساران: در آینده حرف‌های زیادی از تیم ما می‌شنوید
سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران معتقد است که تیمش در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، داریوش یزدی پس از پیروزی یک بر صفر نفت‌وگاز گچساران مقابل استقلال خوزستان گفت: به بازیکنان تیم خود و مردم گچساران تبریک می‌گویم. این شکست چیزی از ارزش‌های تیم استقلال خوزستان کم نمی‌کند. به دنبال این بودیم تا هر حریفی را در جام حذفی شکست دهیم. تلاش می‌کردیم که تیم حریف را حذف کنیم که این اتفاق در ۹۰ دقیقه رخ داد.
سرمربی نفت و گاز ادامه داد: در نشست خبری پیش از مسابقه نیز به فدراسیون فوتبال پیشنهاد داده بودم که دیدار تیم‌های لیگ برتری با تیم‌های دسته‌های پایین‌تر را در خانه تیم‌های دسته‌های پایین برگزار کنند. زمانی که این اتفاق بیفتد، شور و شوقی در جوانان شهرهای مختلف ایجاد می‌شود و باعث می‌شود هواداران این تیم‌ها حداقل برای یک بار در سال، بازی یک تیم باکیفیت را ببینند. همان‌طور که دیدید از این مسابقه استقبال چندانی نشد و اندک هواداران این بازی، از گچساران آمده بودند.
وی عنوان کرد: به بازیکنانم هم گفتم که در هر مسابقه، چه مقابل تیم‌های لیگ برتری و چه مقابل تیم‌های دسته‌های پایین‌تر، به دنبال برد باشند. اولویت ما ارائه بازی خوب بود. کیفیت تیم ما از  این هم بالاتر است و مطمئناً در آینده حرف‌های زیادی از این تیم خواهید شنید.
نام شما

آدرس ايميل شما

اسپری گچساران
Iran, Islamic Republic of
آفرین بچه ها دمتون گرم فقط یادتون باشه تو باد این پیروزی نخوابید که این جام،جام شگفتی هاست واگه بخواید میتونید تامراحل بالاتربرید به بچه های فولاد و زاگرس یاسوج هم خسته نباشید میگم ایشاالله روزی برسه که تیم های استانمون توی لیگ برتر بازی کنن
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
ماشالا
محمد
Iran, Islamic Republic of
تبریک به گچسارانیهای عزیز شما به عنوان مهمان قهرمان لیگ برتر را شکست دادید.
خودم
Norway
واقعا دمتون گرم٬ ای والله٬ انشاءالله موفقیت تمام تیمهای استانی وصعود به مراحل نهایی وشگفتی سازی و صعود حتما به لیگهای برتر
ظهرابی صداوسیمای استان البرز
Iran, Islamic Republic of
به تیم محبوب شهرم (گچساران )نفت وگازگچساران ،همه بازیکنان وکادرفنی ومردم شهرستان تبریک می گویم .خوشحالی را درکرج به ما دادید وفردای انروز با غرور حرف ازشما زدیم
ظهرابی صداوسیمای استان البرز
Iran, Islamic Republic of
https://www.kebnanews.ir/wp-content/uploads/2016/09/naft-1.jpg
حرف حق
Iran, Islamic Republic of
اقای حبیبی نژاد مسول امور ورزش نفت و گاز گچساران تو رو اخذا یه فکری بحال حقوق پرسنل کن
چهار ماهه که حقوق نگرفتیم بابا بخدا دیگه نون نداریم بخوریم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1