تاریخ انتشار
سه شنبه ۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۱
کد مطلب : ۲۰۰۸۷۹

تشریح برنامه‌های هفته ناجا در کهگیلویه و بویراحمد

۳
۰
کبنا ؛فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد برنامه‌های هفته ناجا در این استان را تشریح کرد.
مهدی انصاری امروز در نشست با خبرنگاران به در پیش بودن هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: امسال هفته نیروی انتظامی با اجلاسیه ملی سرداران و شهدای استان تقارن پیدا کرده که نیروی انتظامی در هر دو مناسبت انجام وظیفه می‌کند.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد به شعار هفته ناجا اشاره کرد و افزود: شعار امسال هفته ناجا که از نهم تا پانزدهم مهر ماه است همه با هم برای امنیت و آرامش است.
وی با بیان اینکه بهترین راهبرد پلیس عمومی کردن پیشگیری از جرم است، گفت: رضایت مردم بهترین ثمره نیروی انتظامی است که با ارائه خدمات بهنگام و ایجاد امنیت پایدار این رضایت‌مندی حاصل می‌شود.
این مسؤول با اشاره به همکاری نیروی انتظامی و رسانه‌های استان برای ایجاد امنیت روانی و اجتماعی در جامعه گفت: کارکنان نیروی انتظامی و اصحاب رسانه افسران جنگ نرم هستند.
انصاری به برنامه‌های نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در هفته ناجا اشاره کرد و یادآور شد: حضور در صدا و سیمای مرکز استان و تشریح برنامه‌ها و عملکرد نیروی انتظامی، رسیدگی به مشکلات مردم در مراسم نماز جمعه، سخنرانی فرمانده‌هان شهرستان‌ها پیش از خطبه‌های نماز جمعه و حضور پرسنل و کارکنان نیروی انتظامی در نماز دشمن شکن جمعه از برنامه‌های هفته ناجا در استان کهگیلویه و بویراحمد است.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد دیدار با خانواده شهدای نیروی انتظامی، برگزاری صبحگاه مشترک نیروی انتظامی و سپاه فتح، حضور فرمانده‌‌هان در مساجد و دیدار با مردم، حضور کارشناسان در مدارس راهنمایی و دبیرستان را از دیگر برنامه‌های هفته ناجا دانست و افزود: اهداء خون به بیماران نیازمند، قرائت پیام مهر توسط نیروی انتظامی و اداره کل آموزش و پرورش و نشست با سران طوایف معتمدین و بزرگان از دیگر برنامه‌های این هفته است.
وی تصریح کرد: برگزاری همایش طلایه‌داران پلیس با همکاری پلیس راهور و پلیس راهنمایی و رانندگی و اجرای طرح مردم یاری در مناطق و روستاهای استان با حضور هلال احمر، کمیته امداد، بهزیستی و دانشگاه علوم پزشکی در هفته ناجا صورت می‌گیرد.
این مسؤول با اشاره به اجرای کارهای فرهنگی تصریح کرد: ۳۵ هزار اقلام فرهنگی و دو هزار مترمربع بنر تبلیغاتی توسط نیروی انتظامی در سطح استان انجام شده است.
انصاری با اشاره به اینکه نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد ۸۶ شهید تقدیم کشور کرده است، خاطرنشان کرد: تصاویر شهدا در همه مقرهای نیروی انتظامی نصب می‌شود.
انصاری از توزیع ۳۵ هزار اقلام فرهنگی و چاپ ۲ هزار متر مربع بنر با هدف پیشگیری اجتماعی خبر داد و افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده تابلوی ۸۶ شهید نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در سر در مقرهای انتظامی استان نصب می‌شود.
برخورد با عفت‌زدایی در کهگیلویه و بویراحمد تشدید می‌شود
رئیس پلیس کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه تشدید برخورد با جرائم مشهود از جمله عفت زدایی در جامعه مطالبه مردم است تصریح کرد: اجازه نمی‌دهیم عفت جامعه توسط عده‌ای محدود زیر سئوال برود.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: امنیت پایدار بدون تعامل با آحاد مختلف جامعه میسور نیست و پلیس استان با اعتقاد به این مهم افزایش مشارکت مردم در تامین امنیت و آرامش را در دستور کار دارد.
انصاری با تاکید بر اینکه هدف پلیس پیشگیری اجتماعی است اظهار داشت: رضایت مردم مهمترین هدف نیروی انتظامی بوده و برای استمرار رضایت مردم به جد پیگیر امنیت پایدار هستیم.
وی با تاکید بر اینکه تشدید برخورد با جرائم مشهود از جمله عفت زدایی در جامعه مطالبه مردم است تصریح کرد: اجازه نمی‌دهیم عفت جامعه توسط عده‌ای محدود زیر سئوال برود و باید بپذیریم در صورت کم رنگ شدن امر به معروف و نهی از منکر عفت‌زدایی جامعه را تهدید می‌کند.
انصاری در زمینه ساماندهی تالارهای عروسی نیز گفت: تالارهای عروسی موظف به رعایت ۲۲ شرط تعیین شده از سوی پلیس با هدف حفظ آرامش و آسایش مردم هستند.
اجرای طرح «مردم یاری» به مناسبت هفته ناجا در کهگیلویه و بویراحمد
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح «مردم یاری» به مناسبت هفته ناجا در استان خبر داد و گفت: این طرح در روستاها و مناطق محروم استان اجرا خواهد شد.
مهدی انصاری اظهار کرد: شعار امسال هفته نیروی انتظامی «همه با هم برای امنیت و آرامش» نامگذاری شده است.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد متقارن شدن هفته نیروی انتظامی با برگزاری کنگره ملی شهدای استان را فرصتی برای خدمت به شهدا عنوان کرد و بیان داشت: نیروی انتظامی استان ۸۶ شهید تقدیم کشور کرده که تصویر آنها در مقرهای نیروی انتظامی نصب شده است.
وی با بیان اینکه هر ساله نیروی انتظامی برنامه‌های مختلفی را برای هفته ناجا در نظر می‌گیرد، گفت: امسال نیز برنامه‌های متعددی ویژه این هفته در نظر گرفته شده است.
انصاری، شرکت در نماز جمعه، دیدار با خانواده شهدای نیروی انتظامی، برگزاری همایش طلایه‌داران پلیس و اجرای طرح مردم یاری را مهم‌ترین برنامه‌های این هفته عنوان کرد.
وی با بیان اینکه طرح مردم یاری تقریبا هر ساله با همکاری دیگر دستگاه‌ها و نهادهای استان برگزار می‌شود، گفت: این طرح امسال نیز با همکاری هلال احمر، کمیته امداد، بهزیستی و دانشگاه علوم پزشکی در استان برگزار خواهد شد.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد هدف از اجرای طرح مردم یاری را مبارزه و ریشه کنی فقر در مناطق محروم عنوان کرد و بیان داشت: این طرح در روستاها و مناطق محروم استان اجرا خواهد شد.
وی از حضور اکیپ درمانی متشکل از پزشک، تزریقات و دارو در این طرح خبر داد و گفت: در صورت امکان توزیع لوازم بهداشتی مانند شامپو و صابون یا لوازم‌التحریر میان مردم هر منطقه نیز در حاشیه برگزاری این طرح داریم.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: زمان و روستاهای اجرای طرح مردم یاری در روزهای آتی مشخص و از طریق رسانه‌ها اعلام خواهد شد.
وی برقراری امنیت روانی و اجتماعی میان مردم و جامعه را مهم‌ترین رسالت نیروی انتظامی عنوان کرد و بیان داشت: اجرای برنامه‌های اجتماعی و مردمی به دلیل افزایش حس اعتماد و همدلی مردم با نیروی انتظامی است.
انصاری کارکنان نیروی انتظامی را خدمتگزاران مردم دانست و بر همکاری مردم با نیروهای انتظامی در مواقع ضروری و بروز اتفاقات ناخواسته تأکید کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
... بزند که گفتارش با اعمالش در گذشته وحال یکی باشد ...
Iran, Islamic Republic of
... کند کسی را که ظاهر وباطنش دوتاست روز قیامت همه همدیگر را می بینند
دهدشتي
Iran, Islamic Republic of
خداوند عاقبت همه را بخیر کند انصاری به جای شعار عمل کن ککا
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1