تاریخ انتشار
يکشنبه ۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۴۰
کد مطلب : ۲۰۰۵۸۸

نمایندگان مجلس رقابت سیاسی دارند؟ / صیدالی با ۱۱ میلیارد تومان بدهی رفت (+تصاویر)

۵
۰
کبنا ؛در مراسمی عبدالرحمان خادم به عنوان مدیرعامل جدید شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: گازرسانی به مناطق محروم و روستایی کهگیلویه وبویراحمد در اولویت شرکت ملی گاز قرار گیرد.
پژمان نیک اقبالی در آیین تودیع و معارفه مدیرهای عامل قدیم و جدید شرکت گاز کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه ۵۶۰ روستا در این استان از نعمت گاز برخوردار هستند، اظهار داشت: ۱۸۵ روستای استان در دولت تدبیر و امید از نعمت گاز بهره‌مند شدند.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه در ابتدای دولت تدبیر و امید تنها ۵۳ کیلومتر از راه‌های استان به بزرگراه تبدیل شده بود، تصریح کرد: این میزان در دولت تدبیر و امید به ۱۳۰ کیلومتر رسید.
وی با اشاره به اینکه تا قبل از سال ۹۲ در هفته تنها یک پرواز از فرودگاه یاسوج انجام می‌شد، عنوان کرد: ولی امروز شاهد تحول و توسعه در این بخش هستیم و خط راه آهن نیز به صورت خاموش و در کمال آرامش در حال حرکت است.
نیک اقبالی با اشاره به اینکه حدود ۴۸ درصد جمعیت استان را جامعه روستایی تشکیل می‌دهد، ابراز کرد: استان کهگیلویه وبویراحمد به لحاظ دارا بودن جمعیت روستایی پنجمین استان کشور است.
وی با بیان اینکه مردم استان کهگیلویه وبویراحمد از فرهنگ غنی برخوردار هستند، تاکید کرد: این مردم اگر با انجام کاری موافقت کردند در اجرای آن سنگ تمام می‌گذارند و امروز رقابت میان نمایندگان استان سیاسی نیست بلکه در بحث‌های عمرانی و اقتصادی برای پیشرفت حوزه نمایندگی خود تلاش می‌کنند.
نیک اقبالی با اشاره به عقب ماندگی تاریخی و محرومیت استان، بیان کرد: ما فرصتی برای ورود به حواشی نداریم چرا که یک حاشیه ممکن است ما را چند سال به عقب بیاندازد.
وی با بیان اینکه استان کهگیلویه وبویراحمد از نظر دارا بودن پوشش جنگلی حرف اول را در حوزه زاگرس می‌زند تاکید کرد: انتظار می‌رود مسئولان شرکت ملی گاز ایران نگاه ویژه در راستای گازرسانی به این استان داشته باشند و طبیعت و جنگل استان در این راستا محفوظ بماند.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه باتوجه به مدارک، قبل از انقلاب تنها یک روستای این استان از نعمت گاز برخوردار بود، خاطرنشان کرد: امید است با توجه و عنایت شرکت ملی گاز در کشور جشن ۱۰۰ درصدی برخورداری مردم استان از نعمت گاز برپا شود.
وی خواستار گازرسانی به مناطق محروم زیلایی و روستاهای بهمئی، دنا، بویراحمد، قلعه رئیسی و دیشموک شد و افزود: امیدواریم همچون شهرستان‌های گچساران و باشت شاهد به مرز سبز رسیدن سایر شهرستان‌های استان در این زمینه باشیم.
DSC_3139

۷۴ میلیارد تومان اعتبار به شرکت گاز کهگیلویه وبویراحمد اختصاص یافت
مدیرعامل سابق شرکت گاز کهگیلویه‌وبویراحمد از تخصیص ۷۴ میلیارد تومان اعتبار به شرکت گاز این استان خبر داد و گفت: تاکنون ۱۴ میلیارد تومان از این اعتبار دریافت شد.
هوشنگ صیدالی با اشاره به اینکه این استان یک درصد جمعیت کشور و یک درصد مساحت کشور را دارد اظهار داشت: کهگیلویه وبویراحمد برخلاف اینکه تنها ۷۰۰ هزار نفر جمعیت دارد ولی به دلیل کوهستانی و صعب‌العبور بودن خدمت‌رسانی را با مشکل رو به رو کرده است.
مدیرعامل سابق شرکت گاز کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه از سال ۸۷ وارد شرکت گاز استان شدم بیان کرد: گازرسانی مناطق سردسیری این استان تا قبل از سال ۷۹ زیر نظر استان فارس و مناطق گرمسیری زیر نظر خوزستان بود.
وی با اشاره به اینکه نخستین شعله گاز در سال ۶۳ در شهر یاسوج روشن شد، عنوان کرد: تنها یک ایستگاه ۳ هزار متر مکعبی در مرکز استان وجود داشت.
صیدالی با بیان اینکه در زمانی که این سمت را تحویل گرفتم عملیات گازرسانی در ۱۳ شهر و ۱۰۰ روستای استان انجام شده بود، افزود: اکنون ۱۵ شهر از ۱۷ شهر استان از نعمت گاز برخوردار هستند که با تلاش نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولان سابق و فعلی استان عملیات گازرسانی به ۲ شهر قلعه رئیسی و دیشموک نیز کلنگ‌زنی شد.
وی با بیان اینکه در سال ۸۷ تنها ۶۱ هزار مشترک در استان وجود داشت، تصریح کرد: اکنون ۱۶۱ هزار مشترک گاز در استان وجود دارد و در این ۸ سال گذشته حدود ۱۶۰۰ کیلومتر شبکه گازرسانی در شهرهای و روستاهای استان انجام شد.
صیدالی با اشاره به اینکه ۵۶۸ روستای استان از نعمت گاز برخوردار هستند، تاکید کرد: ۹۸٫۵ درصد از جمعیت شهری و ۶۶ درصد از جمعیت روستایی استان از نعمت گاز بهره‌مند هستند.
وی با بیان اینکه بیش از ۴۰۰ کیلومتر شبکه گازرسانی در مناطق اطراف و حومه شهر یاسوج ایجاد شد، تصریح کرد: در آینده نزدیک نیز شبکه گازرسانی به ۵۰ روستای استان به بهره‌برداری می‌رسد.
مدیرعامل سابق شرکت گاز کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه عملیات گازرسانی به روستای زیلایی بسیار سخت است خواستار همکاری بیش از پیش شرکت ملی گاز ایران با مدیرعامل جدید شرکت گاز استان شد تا مردم این روستا نیز از نعمت گاز برخوردار شودند.
صیدالی با اشاره به اینکه در زمان ورودم به منصب مدیرعاملی این شرکت در استان حدود ۱۴ میلیارد بدهی را تحویل گرفتم، اظهار داشت: اکنون مبلغ ۳ میلیارد تومان در بخش جاری و ۸ میلیارد تومان در بخش عمرانی بدهی داریم.
وی میزان اعتبارات این شرکت در سال گذشته را ۲۷٫۵ میلیارد تومان برشمرد و تصریح کرد: امسال ۷۴ میلیارد تومان اعتبار به شرکت گاز استان اختصاص یافت  که تا کنون ۱۴ میلیارد تومان از آن را دریافت کردیم.
صیدالی خاطرنشان کرد: تا سال ۹۶ با همکاری و همیاری شرکت ملی گاز ایران تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.
DSC_3072
۳ هزار روستای کشور از نعمت گاز بهره‌مند شدند
معاون مهندسی و بهره‌برداری شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه در سال ۹۴ حدود ۳ هزار روستای کشور از نعمت گاز بهره‌مند شدند،گفت: سال گذشته ۲۰۶ میلیارد متر مکعب گاز در کشور تولید شد.
مجتبی شیخ بهایی با بیان اینکه خدمت رسانی ۷۵ درصد انرژی کشور از سوی شرکت ملی گاز ایران انجام می‌شود، اظهار داشت: از سوی این شرکت صادرات گاز نیز انجام می‌شود.
معاون مهندسی و بهره‌برداری شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه در سال ۹۴ حدود ۲۰۶ میلیارد مکعب گاز در کشور تولید شد، بیان کرد: ۱۸۱ میلیارد مکعب گاز در بخش‌های مختلف خانگی، تجاری، صنایع و نیروگاه‌های کشور توزیع شد.
وی با اشاره به اینکه قریب ۲۱ میلیون مشترک گاز تجاری و خانگی در کشور وجود دارد، افزود: ۱۴ هزار صنعت عمده، ۶۷ هزار صنایع جزء و ۸۵ نیروگاه در کشور از گاز تغذیه می‌کنند.
شیخ بهایی با تاکید بر اینکه فقط در سال ۹۴ حدود ۳ هزار روستای کشور توسط شرکت ملی گاز از نعمت گاز برخوردار شدند، خاطرنشان کرد: در استان کهگیلویه وبویراحمد حدود ۹۸٫۵ درصد خانوار شهری و ۶۷ درصد خانوار روستایی تحت پوشش شبکه گازرسانی هستند.
وی با بیان اینکه میزان برخورداری مناطق شهری و روستایی این استان از شبکه گازرسانی بالاتر از میانگین کشور است، تصریح کرد: سال گذشته حدود ۲۷٫۵ میلیارد تومان و امسال حدود ۷۴ میلیارد تومان اعتبار برای گازرسانی به این استان تخصیص داده شد.
معاون مهندسی و بهره‌برداری شرکت ملی گاز ایران با اشاره به اینکه هزینه نصب علمک برای مناطق سردسیری ۶ میلیون تومان و برای مناطق گرمسیری ۲٫۵ میلیون تومان است، عنوان کرد: در هئیت مدیر با افزایش هزینه‌های نصب علمک در این استان با توجه به شرایط خاص استان موافقت شد.
وی با اشاره به اینکه ۲ شهر و ۴۶۶ روستا در زمان مدیریت مدیرعامل سابق این استان از نعمت گاز بهره‌مند شدند، تصریح کرد: در آینده نزدیک میزان برخوردای مردم این استان از نعمت گاز به ۹۹ درصد می‌رسد.
شیخ بهایی با بیان اینکه در عملیات گازرسانی به هر منطقه باید به محیط زیست و منابع طبیعی آن توجه شود، اظهار داشت: با بهینه کردن سیستم‌های گازرسانی و بروز خلاقیت توسط نیروهای انسانی آینده بهتری در انتظار این مردم است.
DSC_3095
نام شما

آدرس ايميل شما

یاسر
Iran, Islamic Republic of
نخستین شعله گاز سال ۶۳ در استان در یاسوج؟ واقعا تحریف به این راحتی ؟ بهتر یه سئوال از مردم کوچه بازار کنی تا بگن گچساران چه موقع گاز داشته و البته تو صحبت های معاون استاندار هست که گچساران و باشن در وضعیت سبز گاز رسانی قرار دارند و بهتر مطالعه خودتون رو بیشتر کنید و شاید دیدگاه و سطح تفکرتون
بام دنا | مجله خبری استان کهگیلویه وبویراحمد » نمایندگان مجلس رقابت سیاسی دارند؟ / صیدالی با ۱۱ میلیارد تومان بدهی رفت (+تصاویر)
France
[…] لینک منبع خبر در سایت اصلی […]
گاز
Iran, Islamic Republic of
با سلام
اگرمهندس خادم بخواهد فرد موفقی باشه باید حتما تغییرات اساسی ایجاد بکنه و افراد پیر وفکر قدیمی وسنتی بذاره کنار فقط از تجربیات آنها استفاده بشه نه در راس امور باشن وازجوانان استفاده کن برحسب سوابق وارزشهای آنها.
Iran, Islamic Republic of
بله باید اقای خادم فقط گرمسیری ها را جاگزین و یاسوجی ها را جابجا کند
Iran, Islamic Republic of
واقا ..سال وشاخدار ازیک پرواز حافظه مردم .. را فراموش نمی کند
سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

این تصاویر آن قدر طبیعی به نظر می رسند که بیننده با دیدن آن تصور می کند این سنجاب در ...
ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

۱۲۰میلیارد تومان کمک به دانشگاه شهید بهشتی از ردیف کمک‌های تملکی صورت گرفته است.
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
1