تاریخ انتشار
شنبه ۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۲
کد مطلب : ۲۰۰۲۹۵

اجرای طرح همیار آب در مدارس ابتدایی و راهنمایی کهگیلویه و بویراحمد

۱
۰
کبنا ؛سیدعلی لدنی‌نژاد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید در دبیرستان نمونه دولتی دخترانه ۹ دی حضور یافت.

وی در ابتدا با اشاره به اهمیت علم آموزی و جایگاه آن در دین مبین اسلام اظهار کرد: دانش آموزان باید قدر این دوران را بدانند و سعی کنند با افزایش توان علمی و اعتقادی،  خود برای حضور موثر در جامعه آماده کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان اینکه دانش‌آموزان نقش موثری در فرهنگ‌سازی مصرف بهینه آب و ترویج مصرف بهینه این کالای با ارزش دارند، عنوان کرد: شرکت آبفای استان در سال جاری نیز با همکاری و مشارکت  آموزش و پرورش طرح همیار آب را در مدارس ابتدایی و راهنمایی استان اجرا خواهد کرد.

وی تصریح کرد: اجرای  برنامه‌های فرهنگی در میان اقشار مختلف به خصوص نسل جوان و نوجوان  می‌تواند در آگاهی‌بخشی به جامعه در زمینه اهمیت آب بسیار موثر باشد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد از دانش‌آموزان خواست تا سفیران  ترویج مصرف بهینه آب در خانه‌ها باشند و با این کار شرکت آب و فاضلاب را در مدیریت مصرف آب همیاری کنند.

IMG_5175 - Copy IMG_5177 - Copy IMG_5185 - Copy IMG_5188 - Copy IMG_5191 - Copy IMG_5203 - Copy IMG_5210 IMG_5211 - Copy IMG_5217 - Copy IMG_5229 - Copy IMG_5238

 
نام شما

آدرس ايميل شما

باشتی- یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
خداوند به همه مسئولین ما عزت دهد بخصوص جناب آقای مهندس لدنی که جوانی پر انرژی، کاردان، باسواد ، پیگیر، خلاق خلاصه بخاطر توانای و تلاش ایشان شرکت آب و فاضلاب ۱۸۰درجه چرخش پیدا کرد و به نقطه مطلوب نزدیک شد انتظار ما از نمایندگان و استاندار کمک و یاری ایشان میباشد و انشا الله در پستهای بالاتر از ایشان استفاده نمایند با توجه به توانایی فوق العاد ایشان
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1