تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۵۹
کد مطلب : ۱۹۹۹۲۱

فولاد یاسوج حریف تراکتورسازی هزار میلیاردی شد / موسوی: هیچ امکاناتی نداریم / مسئولان یاری کنند

۳
۰
کبنا ؛قرعه کشی مرحله سوم رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور برگزار شد و «فولاد یاسوج» نخستین حریف تراکتورسازان در چارچوب این رقابت‌ها شد.
بنا بر این گزارش، بر این اساس سرخ‌پوشان در نخستین دیدار خود به مصاف تیم «فولاد یاسوج» می‌روند که این دیدار در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی برگزار می‌شود.
سید محمد موسوی‌اطهر سرمربی تیم فوتبال فولاد یاسوج در گفت‌وگو با کبنااسپورت با بیان اینکه امروز در دنیا ورزش فوتبال به یک صنعت بزرگ تبدیل شده است، اظهار کرد: فوتبال یاسوج دارای جوانان مستعد و توانمندی است که بدون شک با حمایت مسئولان و مردم می‌توانند، برای این شهر و استان کهگیلویه و بویراحمد افتخار آفرینی کنند.
وی با بیان اینکه تیم «فولاد یاسوج» در جام حذفی فوتبال کشور حریف تراکتورسازی شده است، اظهار کرد: این بازی تاثیر زیادی در معرفی یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد دارد و در صورت حمایت مسئولان قطعاً می‌توان بازی خوبی در شأن فوتبال این شهر ارائه داد.
موسوی‌اطهر تصریح کرد: انتظار می‌رود مسئولان کهگیلویه و بویراحمد به حمایت از ورزش این دیار بیایند چرا که این روزها جوانان این شهر با دست خالی نام شهر یاسوج و استان را به کشور معرفی می‌کنند.
سرمربی تیم فوتبال فولاد یاسوج با بیان اینکه این تیم با دست خالی و بدون صفر ریال اعتبار بازی‌های خود را انجام داده است، گفت: چرا مسئولان نسبت به ورزش این استان بی‌توجه هستند، آیا بهتر نیست با حمایت‌های معنوی و مادی خود دل جوانان این شهر را شاد نگه‌دارند تا حداقل به برخی از آسیب‌های اجتماعی دست نزنند.
وی اضافه کرد: تیم فوتبال فولاد یاسوج باید برای بازی به تبریز سفر کند، اما تاکنون هیچ مسئولی از ما سئوال نکرده است که شما با چه امکاناتی می‌خواهید به مصاف تراکتورسازی بروید.
موسوی‌اطهر از مسئولان کهگیلویه و بویراحمد خواست تا به کمک ورزش این استان بیایند و تیم فوتبال یاسوج را مورد حمایت قرار دهند.
وی افزود: اگر موفقیتی حاصل شود قطعاً افتخار آن برای استان کهگیلویه و بویراحمد است.
نام شما

آدرس ايميل شما

اشنا
Iran, Islamic Republic of
یاعلی مدد
شایان مومنی
Iran, Islamic Republic of
با سلام..واقعا بعضی وقتا که به سایت ورزشی استان و شهرمون سرکی میکشم، و میبینم که همه ورزش متاثر از کمبود امکانات و عدم حمایت مسعولان به ورزش میباشد؛ تاسف و ناراحت میشم..چرا شهر ما که مرکز استان میباشد،نباید حده اقل یک تیمی که در شان و منزلت ما باشد؛ داشته باشد...زمانی دلمان رو به تیم دوست داشتنی شهرداری خوش میکردیم که واقعا افتخار آفرینی میکرد و دل هزاران پیر و جوان را خوش میکرد ..سالها از افتخار آفرینی آن تیم؛ همجا سرمان بلند بود..ولی مسعولان اگه میخاهید پیش مردم محبوب باشید ؛ حده اقل به دو تیم زاگ س و فولاد یاسوج کنک کرده و با حمایت معنوی خود دل اقشار مردم از جمله جوانان را شاد کنید..ان شا الله...
غريبه
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت شما ..... آخه اخوی ها برادران تا کی میخواین این کمبود ها رو نادیده بگیرید.......
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1