تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۶
کد مطلب : ۱۹۹۲۳۱

جایگزین «هوشنگ صیدالی» مشخص شد (+سند)

۳۹
۰
کبنا ؛gazمدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد مشخص شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت گاز ایران، رحمان خادم جایگزین هوشنگ صیدالی می‌شود.
بنا بر این گزارش، رحمان خادم از نیروی با سابقه شرکت نفت و از فرزندان کهگیلویه است.
وی سابقه فعالیت در خطوط لوله نفت استان فارس را در کارنامه خود دارد.
خبرهای تکمیلی در این باره منتشر می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

کارمند ستادی وزارت نفت
Iran, Islamic Republic of
برادر بزرگوار ضمن عرض تشکر از زحمات حضرتعالی
به استحضار می رساند احکام مدیران عمل شرکتهای گاز استانی را مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران صادر میکند و این احکام ارتباطی با مدیرعامل شرکت ملی گاز ندارد.
گاز سی سخت
Iran, Islamic Republic of
صیدالی باید زودتر از اینا میرفت با تشکر از شرکت گاز ایران بابت این تغییر دیرهنگام
Iran, Islamic Republic of
حاجی عدل مخلصتم
Iran, Islamic Republic of
ظریفی دانشگاه علمی کاربردی؟؟؟
فاضلی حج زیارت؟؟
کشاورز اقتصاد دارایی؟؟؟؟؟؟
مهدی
Iran, Islamic Republic of
ایزد پور ورزش چی؟؟؟؟
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
به اطلاع می رساند آقای صیدالی بعنوان مشاور مدیرعامل گاز استان فارس منصوب شدند ضمن اینکه آقای رحمان خادم پیش از این رئیس واحد خوردگی خطوط لوله و مخابرات نفت فارس مشغول بودند .
ع. تقوی مقدم
Iran, Islamic Republic of
تبریک خدمت مهندس خادم. امیدوارم در سمت جدید موفق باشید.
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
فدایی راه شهرسازی هم برودخوب است
شهروند-گچساران
Iran, Islamic Republic of
آل بو یه رییس دانشگاه آزاد یاسوج؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
آقای فاضلی مدیر حج وزیارت ؟؟؟؟
شرکت گاز استان ک ب
Iran, Islamic Republic of
شرکت گاز استان آزاد شد ..................
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
به اطلاع مخاطبین محترم می رساند مقاله سال گذشته که در رسانه های محلی درج گردید خواندن آن خالی از لطف نیست :

گردش نیروها یکی از پارامترهای اساسی دموکراسی می باشد ولی گاهی برخی افراد و مدیران با استفاده از رانت های دولتی و بذل و بخشش به بالا دستها و پایین دست ها به ماندگاری خود کمک می کنند و این امر سبب روزمرگی و در عین حال دلسردی مردم نسبت به ان دستگاه می گردد. در حالی که در نظام جمهوری GHAZ (2)اسلامی ایران بر خدمت خالصاته تاکید شده است مدیرانی هستند که نهاد خدمت و کار را به چشم یک بنگاه اقتصادی نگاه می کنند و برای بقا دست به هر کار و عملی می زنند. گاهی هدایا و کادو های از جمله عسل به مدیران بالا دست می دهند گاهی مهمانی های پر زرق و برق می گیرند به گونه ای که چندی قبل در چشمه بلقیس چرام در یک ضیافت کوچک که با حضور یکی از مسئولان شرکت گاز کشور انجام گرفته بود مبلغ بسیار زیادی هزینه گردید.
و کسی هم در این میان پاسخگو نمی باشد. البته این تنها موردی نیست که مسئولان مربوطه خود را در قبال مردم پاسخگو نمی دانند بلکه در مواردی دیگر از جمله استخدامی های شرکت گاز که در سال ۱۳۹۰ سایت محلی اسامی و ارتباطات نسبی و سببی آن را با مدیران ارشد شرکت فاش کرده بود ( با سرچ در اینترنت این خبر هم چنان قابل مشاهده است) و هم چنین استخدامی های این شرکت در شهرستان کهگیلویه و یا نحوه اجرای و واگذاری پروژه های این شرکت نیز سوالاتی وجود دارد. و جالب این که وقتی این مسائل مطرح می‌گردد برخی ها به عوض جواب دادن موضوع را سیاسی می کنند و می گویند شرکت گاز یک دستگاه فنی است و از نگاه سیاسی در ان باید پرهیز کرد در حالی که متاسفانه سیاست و سیاست زدگی در تار و پود سیستم اداری در کشور و بویژه در استان کهگیلویه و بویراحمد نفوذ کرده است و هیچ دستگاهی از این امر مبرا نیست.
البته این جواب دادن و توجیهات سلیقه‌ای است یعنی افراد برای فرار از پاسخگویی و یا ممانعت از ورود دیگران به ساختارشان بهترین جواب را در این می دانند که بگویند این دستگاه سیاسی نیست و فنی است. در حالی که اگر به عملکرد دستگاه و نوع کار ان و نحوه انتصاب مدیر و معاونان ان دقت شود کاملا روشن می شود که همه اتفاقات محصول سیاسی کاری بوده اند.
سیاسی زدگی و سیاسی کاری در دولت قبل به اوج خود رسید و سیاست را به تمام دستگاه نفوذ دادند و حتی با کارشناسان ادارات به صورت سیاسی و حذفی برخورد کردند در وزارت نفت بیش از حد ظرفیت نیورهای وابسته به خود را به بدنه وزارت نفت تحمیل کردند و فساد مالی و اداری را به اوج رساندند تا ان که در نهایت یک دکل نفتی مفقود شد.
به نظر می‌رسد اصلاح ویرانه‌های به جا مانده از آن دولت سال‌ها طول بکشد که در این راه توجه به نیروهای کارشناسی یک ضرورت است امری که البته تاکنون خوب مدیریت نشده است و در کهگیلویه و بویراحمد که انگار ابدا دولتی تغییر کرده باشد و بویژه مدیریت شرکت گاز استان تاکنون تغییری ایجاد نشده است. مدیر فعلی این شرکت که قطعا به صورت سیاسی انتصاب شدند کماکان بر مسند مدیریت هستند و در عین حال هیچ همکاری و همراهی با مطالبات مردم ندارند.
شرکت گاز بواسطه بودجه کلان و البته مستقل از بودجه مصوب استان کهگیلویه و بویراحمد در سال های اخیر خوب توانسته است وعده های نمایندگان در برخی روستاهای خاص را تحقق ببخشد و کار گاز رسانی به مناطق نیروهای صاحب نفوذ را در اسرع وقت به سرانجام برساند. ولی با این وجود شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد در اکثر شاخص‌ها در سطح کشور در رتبه آخر قرار دارد.
مدیر این دستگاه سال هاست در این منصب مشغول به کار می باشند که در این میان دو سوال وجود دارد یک اگر ایشان مدیر توانمندی هستند پس چرا در طول این سالها ارتقا نگرفته اند و اگر ضعیفند پس علت ماندگاری شان چیست ایا کسی پیگیر نیست و یا انکه حامیانی دارد که مانع از نزدیک شدن به ایشان می شوند موردی که مشابه ان برای شرکت گاز شهرستان کهگیلویه نیز مصداق دارد و انجا هم سال هاست فردی بر صندلی تکیه زده است و از جایش جم نمی خورد. و احتمالا مدیریت مادام العمری را برای خود تعریف کرده اند.
نکته دیگر مطالبه بخش وسیعی از فعالان شهرستان در پیگری تغییر در مدیریت شرکت گاز شهرستان کهگیلویه میباشد که گفته می شود اقای صیدالی با امروز و فردا کردن در حال خریدن وقت هستند و احتمالا زمانی اقدام خواهند کرد که عمر دولت یازدهم تمام شده باشد.
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
کبنا نیوز مقاله مرداد ۹۴ که در سایت منتشر شد مجددا لینک نماید به خبرفوق
بازنشسته گاز
Iran, Islamic Republic of
با تبریک ویژه خدمت مهندس خادم امیدوارم هرچه سریعتر وضعیت نابسامان شرکت گاز استان را سروسامان بدهی. و به شرکت گاز استان بعد از سالها جان تازه ای بدهی. باید انحصار طلبی ها به پایان برسد.موفق باشی
پاتاوه یاسوج
Iran, Islamic Republic of
انصافا تغییر مدیریت صیدالی کار شایسته و بجای بود.خدمت جناب آقای مهندس خادم تبریک می گوییم.
کهگیلویه بزرگ
Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس خادم این انتصاب را به فال نیک میگیرم.
مطلع
Iran, Islamic Republic of
هر آمدنی یه رفتن داره اما فقط یک مدیریت و نام خوب بجای می ماند.متاسفانه اکثر پرسنل شرکت گازناراضی بودند انشا الله مدیر عزیز جدید این شرکت را دگرگون بکند.
پرسنل شرکت گاز استان
Iran, Islamic Republic of
با عرض تبریک خدمت مهندس خادم امیدواریم که در سمت جدید موفق باشید ضمن اینکه برخی موارد را خدمت جنابعالی جهت رسیدگی و اولویت های کاری عرض می نماییم :
۱- رسیدگی به وضعیت کاری ومعیشتی پرسنل شرکت گاز اعم از رسمی وقراردادی.
۲- تغییرات سریع کاری برخی معاونین وروسای امور از جمله معاونت بهره برداری - امور اداری ومنابع انسانی - روسای نواحی و...
۳- رسیدگی به نحوه پیمانهای واگذار شده در مناقصات ومزایدات واستعلام مناقصه محدود طی سالهای اخیر .
۴-رسیدگی به نحوه جذب نیروهای پیمانکاری که اخیرا تعداد زیادی نیرو در واحدهای امورمشترکین -حمل ونقل و... از ناحیه معاونین جذب شده اند .
و...
درخواست از کبنا
Iran, Islamic Republic of
از کبنا نیوز تقاضا دارد خبر منتشر شده را در تیتراول اخبار خود درج نماید تا صدای کارکنان که در... سالهای اخیر بودند به گوش مسئولین برسد
شرکت گاز استان
Iran, Islamic Republic of
دست خدا بالاخره از آستین مهندس ابراهیمی بیرون آمد .اگرچه دیر هنگام بود ولی دیگه مردم عزیز استان نباید ...ا گذشته باشند از اس.. تا ارسال محموله‌ها ی گردو و عسل به تهران و هزار یک..ر دیگه . دیگه این نوبر نوبرا بود . خدا به داد ..برسه.
Iran, Islamic Republic of
تبریک میگم مهندس خادم
جهت ملاحظه آقای صیدالی
Iran, Islamic Republic of
نگفتمت مرو آنجا که آشنات منم؟
در این سراب فنا چشمۀ حیات منم؟

وگر به خشم روی صد هزار سال زمن
به عاقبت به من آی که منتهات منم

نگفتمت که به نقش جهان مشو راضی
که نقش بند سرا پرده رضات منم

نگفتمت که منم بحر و تو یکی ماهی
مرو به خشک که دریای با صفات منم

نگفتمت که چو مرغان به سوی دام مرو
بیا که قوت پرواز و پر و پات منم

نگفتمت که تو را ره زنند و سرد کنند
که آتش و تپش و گرمی هوات منم

نگفتمت که صفتهای زشت در تو نهند
که گم کنی که سرچشمه صفات منم

نگفتمت که مگو کار بنده از چه جهت
نظام گیرد خلاق بی جهات منم

اگر چراغ دلی دان که راه خانه کجاست
وگر خدا صفتی دان که کد خدات منم
بی نام
Romania
مهندس صیدالی نیروی بومی و کار بلدی بودن الحق و الانصاف خیلی زحمت کشیدن و کارهای بزرگی انجام دادن شماهایی که حالا بعضی حرفارو میزنین خودتون با گذر زمان متوجه اشتباهتون میشین
یا حق
محسن
Iran, Islamic Republic of
آرزوی موفقیت برای مهندس صیدالی ...انصافا مردم استان هیچ گاه زحمات جنابعالی را فراموش نخواهند کرد......
فریاد
Iran, Islamic Republic of
سلام...جناب مهندس به شهر شیراز منتقل میشوند اولا و دوما ایشون یک فرد کار بلد بودند وگرنه وزارت نفت یک مدیر را یک دهه اجازه مدریت نخواهد داد....در ضمن کسانی که شروع به حرف های تند میکنن همان افرادی هستند که کارمند هم نیستن و قرار دادی هستن ...این افراد خواهید دید که سریعا به مدیر جدید مراجعه و انواع دروغ و پاچه خواری انجام خواهند داد و زمانیکه مدیر جدید به ان ها جواب رد بدهد درجا به مدیری که همین الان خوش امد گویی میکنن توهین خواهند کرد...به جای این همه فشار عصبی و مشخص بودن فشاری که این چند سال از عقده بر ان ها مانده بود کمی سرکار درست کار کنند مرد باشند در کارشون همین قدر که در کامنت گذاشتن قوی هستند ..در کار هم قوی باشند.....مدیر جدید امیدوارم که دچار سردرگمی نشوی و با تمام قدرت و مردانگی کار کنی چون روزی هم تو خواهی رفت و همین کسانی که الان خوش امد گویی را با چاپلوسی انجام خواهند داد روزی هم شما خواهید رفت همین کار را با تندی نسبت به شما انجام خواهند داد...در هر صورت امیدوارم که به جای تخریب مردانه کار کرد و مردانه زیست و مردانه برای استان کار کرد....مهمترین چیز استان هست که باید همیشه در حال پیشرفت باشد...
گازبان
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم مشکل ما گازبانها هم حل بشه و بفهمند اقایان که ما دیگه سن و سالمون برا کار پیدا کردن اصلا مناسب نیست
گازبان
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم با این تغییر ما گازبانها هم دیده بشیم واقایون بفهمند که ما هم ادمیم و زندگی داریم ودیگه نمیتونیم شغل پیدا کنیم
آشنا
Iran, Islamic Republic of
مهندس صیدالی هیچ گاه فراموش نخواهد شد
/
Iran, Islamic Republic of
صیدالی مرد بدون حاشیه وزحمت کش بود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
بابا تو را بخدا شرکت برق را از دست معاونت .. نجات دهید
گوش دادن
Iran, Islamic Republic of
اینقد اداره به ..ه شد که دیگه این اداره اداره نمیشه چون ..ی شده باید تعدیل نیرو بشه تا لا اقل این ...جمع بشه واقعا .. این سازمان از هم ..
Iran, Islamic Republic of
اقوى ..:برأی نسل فرنسل خودش ..جمع کرده خوب است برودکرایه کارازهاوخونه هاوباغات خودراجمع کند
یکی ازکارمندان
Iran, Islamic Republic of
انشاالله که در روز قیامت... خود و اطرافیانش باشد ان شا الله که .. شود
یکی ازکارمندان
Iran, Islamic Republic of
حقیقت تاتوانست ...ودوروریانش کردندوهرکسی که .. راجابجاکردخداکمکش کند
یکی ازکارمندان
Iran, Islamic Republic of
..زیادکرد
میثم
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای مهندس صیدالی معاونت بهره برداری شرکت گاز استان فارس و افزایش گرید شما رو صمیمانه تبریک میگم.
شما افتخار لر زبانها هستید.
علی یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
یقینا اگرمهندس خادم تغییرات اساسی وسریع در رئوسای نواحی ومعاون بهره برداری و مخصوصا رئیس اموراداری و... راانجام ندهد آه وناله نیروها وکسانی که متضرر شده اندبخشیده نمیشود.به امید تعغیروروشن نگری مهندس خادم خوشحالیم
Iran, Islamic Republic of
انصافاصیدالی مدیرتوانمندی بود،زارع هرکاری کردنتونست عوضش کنه حاج عدل هم اشتباه کرد.امثال صیدالی وحاج فدایی مدیران توانمندوکاردان هستند
ف
Iran, Islamic Republic of
واقعا باید به حرفایی که زده میشه فکر کرد.
اینقد بارگناهان خودتونو زیاد نکنید.منظورم بااوناییه که به ایشون تهمت میزنن یا حرفایی میزنن که درخور شخصیت ایشون نیست.
درضمن اون آقایی که گفتید اکثرکارکنان از ایشون ناراضی بودن لطفا از طرف خودتون حرف بزنید و جمع نبندیدو یکمم به حرفاتون فکرکنید..
خداآخروعاقبت همه روبه خیرکنه بااین حرفایی که میزنن.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1