تاریخ انتشار
شنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۲۵
کد مطلب : ۱۹۸۹۱۴

مردم گچساران را نسبت به بنادر تحریک نکنید

۵۳
۰
کبنا ؛
.t2
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی نسبت به برخی اظهار نظرات در استان بوشهر در خصوص مسائل صنعت نفت گچساران، پتروشیمی عسلویه و نیز سد کوثر واکنش نشان داد.
کانال تلگرام غلام رضا تاجگردون نامه وی خطاب به  استاندار بوشهر و نیز نماینده مردم بوشهر، دیلم و گناوه  در مجلس شورای اسلامی را منتشر کرد.
تاجگردون در این یادداشت آورده است:

جناب آقای سالاری
استاندار محترم بوشهر
جناب حجت‌الاسلام‌والمسلمین خدری
نماینده محترم مردم شریف شهرستان‌های بوشهر، دیلم و گناوه  در مجلس شورای اسلامی
با سلام و احترام
مستحضرید ارتباط تنگاتنگ قومی و عشیره‌ای بین مردم استان کهگیلویه و بویراحمد بالأخص مردم شریف شهرستان گچساران با مردم شریف آن استان و بالأخص مردم شریف دیلم و گناوه به دیرباز برمی‌گردد و سال‌هاست که مردم گچساران میزبان عزیزان بندری بوده و به همزیستی با آنان افتخار کرده و می‌کنند.
در طول دوران نمایندگی‌ام افتخار داشتم در هر موضعی که قرار داشتم از حقوق و فرایند خطه جنوب و بالأخص آن استان که همواره خود را برادر آنان می‌دانستم، دفاع کنم. پیشنهاد شخصی این‌جانب و تصویب آن در مجلس مبنی بر بهره‌مندی مناطق دارای پتروشیمی در مناطق ویژه که ۹۰ درصد آن مربوط به منطقه ویژه عسلویه می‌باشد، مقاومت و ایستادگی در تأمین مالی طرح‌های پارس جنوبی که حتماً نطق‌های این‌جانب را دراین‌باره شنیدید و... ازجمله اقداماتی بود که به‌عنوان وظیفه انجام دادم.
چند صباحی است با اظهار نظراتی توسط برخی از مسئولین آن استان مواجه، که ضرورت دیدم این یادداشت را تقدیم نمایم. تحریک مردم توسط یکی از مسئولین سیاسی در آن استان و تعرض به کارکنان و تأسیسات شرکت نفت، عدم جذب نیرو از این استان در منطقه عسلویه و... ازجمله این اقدامات می‌باشد.
تمایلی نداشتم این‌گونه سخن بگویم ولی ازآنجاکه راغب می‌باشم ارتباط حسنه و قدیمی این دوخطه تداوم یابد از حضورتان درخواست دارم مانع از ادامه این حرکات بخصوص توسط مسئولین دولتی گردید. ضمناً فراموش نفرمایید مردم شریف گچساران و این استان در شرایطی که هنوز شهر دوگنبدان، دهدشت، لنده، سوق، چرام و لیکک از آب شرب سد کوثر بهره‌مند نیستند و مناطق محروم باباکلان و دشت گز از آب کشاورزی سد چم شیر بی‌بهره‌اند، مقاومتی در قبال این انتقال آب انجام نداده‌اند و بیم آن دارم به‌واسطه این تحریکات غیرمسئولانه توسط مقامات سیاسی آن استان، کمپین ضد انتقال آب در این منطقه صورت گیرد و دود آن به چشم همگان و بالأخص مردم عزیز بنادر برود.
امیدوارم این توصیه حقیر را بپذیرید و ضمن برداشتن ممنوعیت به‌کارگیری نیروهای این استان در پارس جنوبی (بر اساس قانون) شرایط را برای تداوم هر نوع حرکت تحریک‌آمیز بالأخص در خصوص صنعت نفت قطع و از دخالت غیرمسئولانه نیز جلوگیری به عمل آید.
ارادتمند
غلامرضا تاج گردون

در این رابطه:
حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری پنجشنبه گذشته در نشست با مسئولان شرکت نفت و گاز گچساران اظهار داشت: شنیده‌ایم که در گچساران برخی از نیروهای چند سال سابقه را به سیاه‌مکان و… می‌فرستند و مجددا به جای آنها نیروی جدید به کار می‌گیرند.
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگر این موضوع اثبات شود، من به شدت از طریق وزارت نفت پیگیری می‌کنم.2209440_0

وی در ارتباط با مسائل مطرح شده از سوی مسئولان شهرستان دیلم در مورد عدم هماهنگی در زمینه بکارگیری نیروها در شرکت نفت و گاز با شهرستان دیلم، بیان کرد: نحوه بکارگیری نیروهای حراست و خدماتی  ۵۰ درصد نیست و طبق صحبتی که با وزیر نفت داشته‌ام، باید ۱۰۰ درصد بومی باشد.

حجت‌الاسلام خدری افزود: در همه نقاط حوزه انتخابیه و حتی روستاهای تک خانوار رفته‌ام و نظرات مردم را گرفته‌ام؛ مردم از وضعیت شرکت‌های نفتی به شدت گله‌مند هستند و متاسفانه به نیروهای بومی توجه نمی‌شود.

وی با تاکید بر لزوم توجه ویژه به پیمانکاران بومی در این منطقه، اضافه کرد: در مورد بکارگیری نیروها و نحوه اشتغال آنها باید شفاف‌سازی لازم صورت گیرد تا مردم مطلع شوند که این نیروها به چه شکلی وارد این‌مجموعه شده‌اند.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شرکت نفت و گاز گچساران موظف است که از بودجه فرهنگی و ورزشی خود به شهرستان گناوه و دیلم نیز نگاه ویژه‌ای داشته باشد.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران نیز در این نشست اظهار داشت: موضوعات مطرح شده در این نشست را به صورت کامل پیگیری خواهیم کرد و امیدواریم شاهد افزایش رضایت‌مندی مردم باشیم.

امین محمدی خاطرنشان کرد: همین جا قول می‌دهیم که اگر تخلفی صورت گرفته باشد به صورت کامل بررسی کنیم و برخورد لازم با تخلفات در زمینه های مختلف انجام شود.

معاون فرماندار دیلم نیز در این نشست خواستار مشخص شدن وضعیت اشتغال نیروهای بومی در شرکت نفت و گاز شد و افزود: نماینده مردم در مجلس پیگیری زیادی در رابطه با مشکلات مردم داشته است و امیدواریم شاهد احقاق حقوق مردم باشیم.

مهدی حسینی افزود: حجت‌الاسلام خدری در جزئی‌ترین‌ مسایل هم ما را همراهی می‌کنند و این‌جای تقدیر دارد؛ در جلسه‌های قبلی که با نفت داشتیم، نتایج خوبی نگرفتیم ولی این‌جلسه که حجت‌الاسلام خدری حضور دارند، امیدواریم که نتیجه کار به ما اعلام شود.

وی گفت: انتظار داریم دبیر کمیسیون انرژی مجلس وضعیت را تغییر دهد و حقوق از دست رفته استان در این زمینه را برگرداند.

در پایان این نشست، سه مورد از مصوبات مورد نظر صورت‌جلسه شد.

۱- شرکت نفت گچساران همه اطلاعات ‌مربوط به کارکنان با سابقه کمتر از سه سال و همه پیمانکاران را در اختیار اداره کار دیلم قرار دهد.

۲- تکلیف ۲۲ نفر نیروی غیربومی که وارد منطقه شده‌اند مشخص شود و قرارداد آنها با شرکت در اختیار اداره کار دیلم‌ قرار گیرد.

۳- باتوجه به استقرار شرکت‌های نفتی در شهرستان‌های گناوه و دیلم، در زمینه مسائل‌ فرهنگی و ورزشی براساس اختیارات این مدیریت در صدی از آن  به این مناطق اختصاص یابد.




نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
### ## از اولش ### کی تورا مدیر عامل کرده اصلا قیافه ات به این حرف ها می خوره حالا داری میری داری به گچسارانی ها خیانت هم می کنی مگر خدری کیه که داری اسناد جذب کارگران را دراختیارش قرار می دهی این قدر می ترسی...
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه کل بیانیه تاجگردون خطا و احساسی و قومیتی و تحریک متقابله و حتی شورای نگهبان بشدت به این بیانیه ها حساسه.

شما بوضوح دارین طرف را به کمپین ضد انتقال اب و تحریک مردم استان تهدید میکنین یعنی اگر کمپین هم تشکیل بشه شما را مسبب امر میدانند.

متاسفانه عملکرد شما در گچساران و جدا کردن و اختصاصی کردن فروش نفت و سهمیه استخدام ان از بقیه استان باعث میشه بقیه استان دیگر ان همدلی را باشما نداشته باشن

به هر حال صدور این بیانیه بر پایه قومیتگرایی و تحریک احساسی در سابقه و پرونده کسی که مدعی جایگاه ملی بودن میکنه زیبنده و شایسته نیست. گیریک طرف مقابل مسیله را تنازل داده بهترین کار طبق فرمایشات مقام معظم رهبری جلوگیری از اردوکشی خیابانی و رجوع به قانون است.
اگر کار غیر قانونی در گچساران انجام نشده دیگر چه نیازی به این بیانیه احساسی؟

باید از تجربه تنفر ایجاد شده بین اصفهان و چهارمحال و مصایبی که بین مردم و مهاجرین دو استان و مسیولینش ایجاد شده درس گرفت و با درایت و با تکیه بر قانون مسیله را حل کرد.
علی ایحال حذف این بیانیه در اسرع وقا بسیار درست است
Iran, Islamic Republic of
شما انقدر تکروی و جدا گرایی کردید که ناخوداگاه نوشتید مردم گچساران
بقیه استان هم تحت تحریم شرکت نفت گچساران قرار گرفتن اول این مشکل را حل کنید
چرا مسیولان گچسارانی در مرکز استان هستند ولی بالعکس نه؟
چرا بقیه استان را از پول نفت گچساران تلویحا محروم کردید
ادامه این روند جدا گرایی مناسب نیست
Iran, Islamic Republic of
جناب تاجگردون ملاک قانون است نه قومبت و عشیره و قطع اب

این بیانیه رسمی احساسی متاسفانه بعنوان نقطه تاریکی در عملکرد شما می ماند

بجای اینها میتوانستید بنویسید کار غیر قانونی انجام نشده در حالیکه بنظر میرسد طرف مقابل گله از عدم اجرای قانون میکنند

ضمنا مردم به بلوغ رسیدن واقعا سوال خود مردم هم هست که روال استخدام چطوریه قانونی یا با سفارش که صدای بقیه را هم در اورده
امروزه نمیتوان پشد تحریک قومی مردم فرار کرد خود مردم بومی هم میگن چرا برای استخدام چن نفر از اقوام اقایون در حالی که خودمون بیکاریم ما هزینه بدیم و بعنوان پیاده نظام وارد درگیری با بنادر بشیم
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا حرف خوبی زدن اگر اون قراردادهای پیماتکاران و افراد استخدامی قانونیه اسمشون را بگین این سوال خود مردم استان و گچساران و جوونهای بیکار هست؟
مردم دیگه ابزار دست و پلکان اقایون و فامیلهایشان نمیشن .
اگر شغلی هست با ازمون و گزینش عادلانه داده بشه همه راضین ولی اینطوری یواشکی همه شاکین
Iran, Islamic Republic of
باسلام جناب خدرى این صحبتا رو میزنید واقعا در شئن شما نیست اولن تو خودت کلا در گچساران زندگی میکردى نباید درمقابل گچساران جبهه گیرى کنید ..مردم خوب وفهیم بندرى چه گناوه ای ،چه دیلمی خانواده های محترم پیشوا ،لیراوی ،خادمی ،،ووووووسالهاست که در این شهر در کنار مردم مهمان نواز گچساران به زندگی کردن مشغولن وهیچ ناراحتی ودغدغه ندارن ،،اکنون که شما به عنوان نماینده محترمه بوشهر وبنادر مشغول خدمت به مردم هستید ومیخواهید احقاق حق کنید ،،خیلی کار بجا وخوبی مبیکنید ولی برادر بزرگوار این راهش نیست اگر در کارخانه های نفت وگاز بینک ونرگسی وسیاهمکان از گچساران وبقول خودتان غیره بومی نیرو امده است اکثره انها نیروهای فنی هستند وغریب به ٨٠درصد نگهبانهای ان منطقه ساکن واهل همان منطقه میباشن ،،،وراجع به نیروهای قدیمی که فرمودید ،،غریب به ٧٠تا٨٠درصد نیروهای قدیمی شرکت نفت بخاطر بازنشس
Iran, Islamic Republic of
،ب
Iran, Islamic Republic of
نیرو
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
از این واکنش دکتر تاجگردون بسیار خشنود شدم. نماینده باید چنین شجاع باشه و از حق مردم شهرش دفاع کنه
محمود ب گچساران
Iran, Islamic Republic of
غریب به ٧٠یا٨٠درصد نیروهای قدیمیه شرکت که سمت داشتن یا نداشتن بازنشسته شدند ومعمولا نفرات قدیمی باید به عنوان سرپرست معرفی شود ،،،تمام نفراتی که از گچساران به عنوان نیروی Hisبه کمپهای غذاخورى معرفی شده بودند ازطریق اداره کار دیلم اخراج شدند ،،،،حال برادر عزیز ودوست گرامی خواهش این ارتباط چندین ساله از زمان قدیم تا کنون رابخاطره حرفهای نامربوط خراب نکنید از شما سپاسگزارم
آرتین
Iran, Islamic Republic of
احسنت دکتر جان گل فرمودین اصلا در مقابل این اقایان نباید کوتاه آمد . شهرستان ما بالغ بر ۴۰ الی ۵۰ سال است شرکت نفت دارد ولی استان بوشهر چند سالی است که از عسلویه چه استفاده هایی که نکردن کل استانشون رو گلستان کردن ولی استان ما به علت مسئولان نالایقی که از قدیم الایام داشته امان از چند تا طرح خوب و یا حداقل یک جاده مطمئن حداقل برا کارمندای شرکتشون .حالا انتظارات از شما بالاست امیدوارم که بتونی با قدرت خودت گچساران رو تو این دوره نمایندگی از این وضعیت کسالت بار و بی روح نجات دهی انشالله
كارشناس
Iran, Islamic Republic of
احسنت به ناشسناس با توجیح بجا ومقبولش امیدواریم که جناب خدری ملاحضه بفرمایند
United States
تاجگردون ناسلامتی تو رییس کمیسیونی این نامه چیه
فکر کردی کشورهم مثل گچسارانه که همه زیردستتن
تهدید مکتوب رسمی به قطع اب و تحریک مردم!!!
نه قطع اب دست تویه و نه مردم واسه استخدام چن نفر از خواص میان جنگ با بوشهر
اون اصفهان با اون همه ادعاش کشاورزاش زدند لوله اب یزد را شکستن همون روز گارد ویژه اومد همه را تارومار کرد
البته اونجا هیچ مسیولی بیانیه رسمی نداده بود وگرنه عامل اغتشاش معرفی میشد

داری اشتباهات بدی میکنی از دفاع از صفدر حسینی تهدید وزیر کار و استاندار سفر برزیل اینم این نامه
مواظب باش غرور بدجور ادمو کور و نهایتا نابود میکنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اگر نیروهای هم استانی رو در هعسلویه اخراج کنند و مناطقمون بی اب بمونه همین شماها میگید نماینده بی عرضه هست و هیج کاری نکرد وووو
الان که داره از حقوق یک شهر و استان دفاع میکنه اینجوری منفی بافی می کنید.
واقعاً درعجبم که جرا تاجگردون نماینده این شهر و استان شده!! حیف...
Iran, Islamic Republic of
ناشناس شماره یک حیف واقعا یک سطر از این نظر سنجی شما اختصاص داده شده چونکه حتما همشهری یعنی یا گچسارانی یا باشتی هستی مگر نماینده نباید احاس مسولییت داشته باشد نباید نسبت به حقوق مردم حوزه انتختابیه اش دفاع کند خدا راشکر که این مردم خیلی فهیم وباشعورند ومی دانند این کامنت ها مال چه کسانیه یک بام دوهوا تو وکیل شورای نگهبانی که نسبت به بیانیه دکتر نورچم مردمش عکس العمل ولی به عمل نماینده استانهای دیگر بی تفاوت باشد البته انسانهای خیلی مومن در شهرستانهای باشت وگچساران که در هبیتهای نظارت همکاری دارند ولی با عرض معذرت تو از آن ادم های هستی که توخانه خودت را همه کاره معرفی می کنی ولی شرمنده هیچ کاره ای
همشهری
Iran, Islamic Republic of
خدری. . .؟!؟!
متاسفم واسه /.
شهدا شرمنده ایم اینا بعد شما . . .
Germany
ناشناس شماره ۱۴ اگر نمیخواستن اخراج کنن با این نامه رسمی تهدید امیز تاجگردون قطعا میکنن
اگر اسم اینو دفاع میزاری واست متاسفم این ضددفاع و تحریکه
دقت کن تاجگردون تو دو زمینه تهدید کرده که ملیه و دست اون نیست و شورای امنیت با جنگ اب بشدت برخورد میکنه دوم شوریدن مردم گچساران علیه بنادر که باز معنیش جنگ منطقه ایه
یعنی تهدیدات تو خالی

از طرفی تو این جنگ بوشهر دستش قویتره چون تعداد استخدانیها خصوصا بخش غیردولتی و عسلویه از گچساران بیشتره و اونها میتونن اخراج کنن
همین حالا هم با این نامه جو اون منطقه را ضد کارگران استان کرده
و لازمه برای بدتر نشدن اوضاع دو نماینده دیگر وارد بشن وگرنه سیل اخراجیها و تحریم استخدام استان میشه

الان هم دعوا سر چند تا نیروی خاص خودشون که استخدام شدن را کشیدن به اسم کل استان و همه مردم را پاسوز کردن مردم دیگه فریب این نامه های تحریکی و البته مخرب دوطرفه را نمیخورن
Germany
اگر اخراج بشن که رسما اخراج و تحریم استان رقم خورده اتفاقا مقصر تاجگردونه که این نامه را زده
باید استاندار و دو نماینده دیگر زودتر این خرابکاری را جمع کنند .
یک استان را با نامه رسمی تهدید به تحریم اب کنی و اونها نظرشون عوض نشه؟

اگر میخواست حق اب را بگیره باید ماهرانه مثل چهارمحال از اصقهان میگرفت که میگفتن اب اصفهان را قطع نمیکنیم ولی باید متناسب با اون توسعه کشاورزی و صنعت ما هم رقم بخوره
کاری که ما باید زیرکانه و محترمانه با خوزستان و فارس و بوشهر بکنیم

مثلا الان خوزستان که یک قطره اب نداره داره طرح توسعه ۵۰۰ هزار هئتار کشاورزی را با اب استان ما و بقیه میکنه
راهش چیه اینه بگیم اقا شما که داری با اب ما توسعه کشاورزی میکنی بسیار عالی اشکال نداره ولی دویست هزار هکتار از اون سهم ماست که اب مال ماست
بعد هم مثل چهارمحال شیر دست خودمونه بدون بیانیه اب را بر می داریم

واقعا چرا نماینده های استان اژپز بودجه ۵۰۰هزار هکتاری خوزستان سهم نمیگیرن میدونی چند برابر نفت اشتغال ایجاد میکنه
United States
اگر اخراج بشن که رسما اخراج و تحریم استان رقم خورده اتفاقا مقصر تاجگردونه که این نامه را زده
باید استاندار و دو نماینده دیگر زودتر این خرابکاری را جمع کنند .
یک استان را با نامه رسمی تهدید به تحریم اب کنی و اونها نظرشون عوض نشه؟

اگر میخواست حق اب را بگیره باید ماهرانه مثل چهارمحال از اصقهان میگرفت که میگفتن اب اصفهان را قطع نمیکنیم ولی باید متناسب با اون توسعه کشاورزی و صنعت ما هم رقم بخوره
کاری که ما باید زیرکانه و محترمانه با خوزستان و فارس و بوشهر بکنیم

مثلا الان خوزستان که یک قطره اب نداره داره طرح توسعه ۵۰۰ هزار هئتار کشاورزی را با اب استان ما و بقیه میکنه
راهش چیه اینه بگیم اقا شما که داری با اب ما توسعه کشاورزی میکنی بسیار عالی اشکال نداره ولی دویست هزار هکتار از اون سهم ماست که اب مال ماست
بعد هم مثل چهارمحال شیر دست خودمونه بدون بیانیه اب را بر می داریم

واقعا چرا نماینده های استان اژپز بودجه ۵۰۰هزار هکتاری خوزستان سهم نمیگیرن میدونی چند برابر نفت اشتغال ایجاد میکنه b
گچ
Iran, Islamic Republic of
تاجکردون حرف مفت میزنه میخاد قوم وخویشاشو بفرسته سر کار چر ا مثل زمان اقای پاکدل و اداره کار در ان زمان ازمون نمیگیرن
Iran, Islamic Republic of
جناب تاجگردون مشکل مامدیرعاملتون اقای محمدی است که قاطعانه دفاع نمیکنه فقط میخوادچندصباحی ریاست کنه وبعدخداحافظ فقط برادرت حمیداوراخوب می شناسه
دوست آنست كه.....
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای تاجگردون متشکریم ،نماینده باید قاطع باشد ...حالا چه به نتیجه برسدیا خیر!
من خودم ساکن بوشهرم ولی. آقای خدری که تازه سری ..درآورده حرف ..بزنه همچنین ازاین دوستان یاسوجی هم که دارن کامنت مخالف میزارن ومیخواهند از آب گل آلود باز هم ماهی بگیرن یادآوری کنم که فرزندان آنها هم جزو همین افراد نفت گچسارانندو قسمتی از زمینها ی گچساران مثل (لیشتر )متاسفانه مال خودشان است پس حداقل در این زمینه کمی رعایت کنید،،هر چی ما هیچی نمیگیم ....ای باباااااا
Iran, Islamic Republic of
شماها که دارین در حال حاضرضد تاجگردون مینویسید ضد تاجگردون نیستید بلکه خائنین به گچساران ودشمن سرسخت گچساران هستید بنده به تاجگردون رای ندادم ولی اگه دشمن پدر کُشتَم رو ببینم داره از شهرم دفاع میکنه خواه تاجگردون باشه خواه کافر تا آخرین قطره ی خون پُشتش وای می ایستم،غیرت هم خوب چیزیه
کارگر
Iran, Islamic Republic of
لطفا فضا را برعکس جلوه ندهید و حرف در هان کسی نگذارید.
کل مطلب اینست:از آنجا که صحبت هماهنگی با مسئولین محلی در جذب و جابجائی نیرو قدمتی حداقل ۷ ساله دارد لذا درخصوص برخی از نفرات شناسائی شده ،چنانچه پس از استعلام سوابق بیمه ای مشخص گردد که در شرکت نفت و گاز گچساران یا پیمانکاریهای آن سابقه ای کمتر از ۴ سال دارند بدین معنی خواهد بود که بدون هماهنگی و طی روابط خارج از ضوابط به استخدام درآمده اند و بایستی تصمیم مجدد و مناسب اتخاذ گردد.
مضافا منظور اصلا نفرات رسمی و پیمانی نیست چرا که آنها با با اجازه مجلس و دولت و درقالب قانون خدمات کشوری جذب می شوند.
منظور صرفا نفرات قانون کاری است.
متاسفانه در شرکت نفت گچساران اکثر مدیران رده بالا و مسئولان فقط بستگان و آشنایانشون را بکار می گیرند.
جلسه هم هیچ مصوبه ای نداشته است.
ع. مقدسی
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون انقدر بزرگ هستش که هر کسی نتونه نسبت به نامه اون واکنش نشون بده . یک عمر مردم بوشهر و گناوه در گچساران زندگی کردن و هیچ کدام بیکار نیستن همین آقای خدری که خودش پیشرفتش در گچساران بود کسی خدری رو نمیشناخت شد معاون دانشگاه سما بعد شد قاضی تو گچساران بعد رفت مجلس . بیشتر مردم از گچسارن میدونم و میشناسم رفتن بوشهر بهش رای دادن بعد حالا میخواد جلو گیری کنه از بکارگیری مردم گچساران . در خصوص اینکه ما مردم گچساران همون طور که قبلا هم نشون دادیم پشت سر نماینده شهرمون هستیم و نشون میدیم که مردم باشت و گچساران و چرام و دهدشت همیشه وقتش برسه نشان خواهیم داد .... و نمیزاریم دیگران برای شهر ما تصمیم بگیرن .
ع. مقدسی
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون انقدر بزرگ هستش که هر کسی نتونه نسبت به نامه اون واکنش نشون بده . یک عمر مردم بوشهر و گناوه در گچساران زندگی کردن و هیچ کدام بیکار نیستن همین آقای خدری که برای ما قابل احترام هستن خودش پیشرفتش در گچساران بود کسی خدری رو نمیشناخت شد معاون دانشگاه سما بعد شد قاضی تو گچساران بعد رفت مجلس . بیشتر مردم از گچسارن میدونم و میشناسم رفتن بوشهر بهش رای دادن بعد حالا میخواد جلو گیری کنه از بکارگیری مردم گچساران . در خصوص اینکه ما مردم گچساران همون طور که قبلا هم نشون دادیم پشت سر نماینده شهرمون هستیم و نشون میدیم که مردم باشت و گچساران و چرام و دهدشت همیشه وقتش برسه نشان خواهیم داد .... و نمیزاریم دیگران برای شهر ما تصمیم بگیرن .
باوی
United States
مردم استان کهگیلویه و بویراحمد اجازه نخواهند داد اینطور به آنها اهانت بشه و در حالی که اکثر بچه های خودشون بیکار هستند از خارج از استان بخاد براشون تصمصم گیری بشه
اقای عدل هاشمی شما عضو کمیسیون انرژی مجلس هستید چرا اینقدر در برابر نماینده دیلم و گناوه منفعل هستید چرا شما جواب ایشان را نمی دهید؟
درود بر تاجگردون که همیشه مدافع حقوق استانه و اجازه نمیده هر اجنبی از هر جایی بیاد و براش تصمصم بگیره
خطاب به ناشناس بی همه چیز
United States
تو اگر اصالت داشتی خوب اسمتو مثل ادم می نوشتی. افراد کثیفی مثل تو هستند که همیشه مسائل را برعکس جلوه می دهند
محمود
United States
دیلم و گناوه باید به استان کهگیلویه و بویراحمد ملحق بشه
در تقسیمات جدید کشوری این طرح باید پیشنهاد بشه
محمود
United States
چرا اب سد چمشیر را به دهدشت نمی دهند و در عوض برای بوشهر ببرند که اینطور از یک طرف بخان از ما عوارض الودگی بگیرن از یک طرف نیرو تحمیل کنن و از طرف دیگه اجازه ندن بچه های استان در اون مناطق بکار گرفته شوند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
دکتر جان گچساران میزبان مهمانان استان بوشهر هست یا باشت
نورناشناس
Iran, Islamic Republic of
واقعا تاجگردون که خودش رو یه مدیرملی میدونه اشتباه بزرگی کرده که مردم رو تشویق به قطع آب وتشکیل کمپین کرده
واقعا متاسف هستم.وناخداگاه یاد چماق لری افتادم.
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
جناب تاجگردون ایا شما نمی دانید بسیاری از چاههای نفت حوضه گچساران در استان های بوشهر ،فارس ،وخوزستان واقع شده اند؟ ایا از دیده شما جوانان محروم ان مناطق حق استخدام وکار را ندارند؟ قطعا ما مردم گچساران از کارهای قانونی که باعث ایجاد اشتغال برای جوانان گچساران شود حمایت خواهیم کرد ،اما این حرف های تحریک امیز هیچ کمکی به همبستگی بین مردمان لر زبان در استان بوشهر(لیراوی،حیات داوودی)ومردمان کهگیلویه وبویراحمد که دارای پیوند های فرهنگی وتاریخی محکمی هستند نخواهد کرد. امید است تمامی کارها از را قانون وبرادری حل و فصل شود.
محمود
United States
این ناشناس هر کی هست بد جوری از تاجگردون سوخته. بقول احمدی نژاد اب رو بریز همون جایی که داره میسوزه
امثال شما ادم های ناشایست هستند که یک استان را و سرمایه هایش را سوخت می کنند
دور انديش
Iran, Islamic Republic of
چرا ما (مردم) به واقعیات توجه نمی کنیم مگر جدیدا موضوعی پیش آماده سالهای سال است این دو استان در کنار هم بوده اتفاقا ازجهات روحی واخلاقی بهم نزدیکتر به هستند نسبت به استان فارس و اصفهان بنده هر وقت به استان بوشهر و شهرستانهای دیلم و گناوه میروم احساس می کنم در گچساران هستم پس ما باهم مشکلی نداریم ولی چون مشکل بیکاری جوانان مامشکل در هر دو استان است و هر دو فکر میکنیم دیگری مقصر است پس این این نیست تابع احساسات و دیدگاه های مغرضانه نباشیم و از نعمتهای خدادادی استفادهکرد
یا علی
Iran, Islamic Republic of
جواب های ، هوی است به نظر من کار جالبی بود الان ماهارو تو عسلویه خیلی دارن بهمون فشار میارن و هر روز تهدید به اخراج میکنند
محمد
Iran, Islamic Republic of
کامنت ۲و۳و۴ به شما ارتباطی نداره.گچساران این ذلت را نمی پذیرد. اقای دکتر تاجگردون در ست فرموده است.
یا علی
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمدت همه دوستان بنده شاغل در یکی از شرکتهای پتروشیمی مستقر در استان خوزستان میباشم ،با سابقه کاری حدودا ۱۳ سال ولی واقعا بحث بومی وغیر بومی در اینجا هم واقعا آزار دهنده است هر روز یه حرف در مورد افراد غیر بومی ،هر روز یه نامه ،مگه میشه ما جرم کرده باشیم غیر بومی شدیم این مسئله واقعا باید به صورت کلان در مجلس در موردش بحث شود بحث انتقال آب استان به استانهای دیگه واقعا بسار مسئله خوب وقابل پیگیری میباشد قابل توجه نمایندگان محترم استان مخصوصا دکتر تاجگردون /با تشکر
شرکتی خارج از منطقه
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای خدری نماینده محترم بوشهر.شرکت نفت از لحاظ استراتژیک رسالتی در کشور دارد.که این رسالت در گزینش بر مبنای بومی بودن نهادینه نشده است.مثلا در جذب نیروهای متخصص بومی بودن در اولویت می باشد.ولی چنین نیست که همه بومی باشند.مدیریت وسوپروایزر ها در گچساران قرار دارند .مثلا تشخیص می دهند فلان شخص متخصص وفنی یا عملیاتی باید به مدت دو سال یا دائما در سیاهمکان خدمت کند.ممکن است بومی نیز نباشد. و الویت کاری این را مشخص می کند که در دایره بومی بودن نمی گنجد.شرکت نفت جایی است که نمی شود برایش کسب و تکلیف کرد.زیرا جایی است عملیاتی و فنی و تخصصی که افراد خاص و متخصص نسبت به دستگاههاو ادوات خاص باید تصمیم گیری کنند.در کشور یکی ارتش و دیگری شرکت نفت بومی گری معنا ندارد.هرچند که ضریب بومی بودن در گزینش برایشان لحاظ شده است.همانطور که از اسمش پیداست.شرکت ملی نفت. ملی است.شخصی و بومی نیست.اشتباه برداشت نشود.
شاه زینعلی
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر تاجگردون همانطوریکه نماینده بوشهر چنین جلسه وچنین تصمیمی را می گیرد قطعا مردم ما ونماینده ما هم باید واکنش نشان بدهند ما که کله مون خیلی داغتر از اونهاست
حق
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای نوشتن بعضی از مطالب که کار فرصت طلبان داخلی است انسان باید دیندار باشد و وظیفه شناس .اقای تاجگردون به وظیفه دینی وایما نی عمل کرده است سی سال قبل یا بیشتر اگر نیروهای گچساران نبود ایا شرکت نفتی دران منا طق بوجود می امد اقای خدری نمک راخوردند ونمکدان را شکستند این روش در دین اسلام جایی ندارد پس کار اقای تاجگردون دفاع از حقوق ضایع شده مظلو مان گچساران است .
راضیه
United States
آفرین بر دکتر تاجگردون که از بکارگیری کل نیروهای استان در مناطق بندری حمایت کرده
الحمدالله حاج زارع و عدل هاشمی هم که نونن دورشون چه خبره
گمنام
Iran, Islamic Republic of
مطابق اصل ۴۵ قانون اساسی،، نماینده بر خلاف این اصل قانون سخن گفته و قابل پیگرد قانونی میباشد!
ابدگاه عسلو
Iran, Islamic Republic of
درود بر تاجگردون غیرتمند
حق
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر تاجگردون که حق را گفتند. بعضیها از روی بی اطلاعی و حسادت واقعیت را ننوشتند متاسفم برای انها .اقای خدری به سی سال قبل بر گردند و در باره نفت سیامکان و گوره و مردم گچساران قضاوت کنند و عا مل تشنج کسی است که حقوق چندین ساله گچساران را نادیده میگیرند.
بدبخت
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای تاجگردون که هیچ تاجگردونهات هم نمیتوانن اب رو قط کنند روزانه فرزندان این استان به بنادر پتروشیمی میرن ومشغول به کار میشن در گرمای شدید برای یه لقمه نون اقای تاجگردون اگر حق فرزندان ما پایمال بشه با نوشتن نامه جنابعالی این دنیا که مال خودتونه اون دنیا چه جوابی داری بدی خداترس باش وبا بصیرت اعمالتون رو انجوم بده
کارگر
Iran, Islamic Republic of
سلام
شماره ۲۷ عزیز
بنده جاهای متفاوتی کار کرده ام،از جمله شرکت ملی گاز ایران که همانند شرکت نفت از مجموعه های تحت مدیریت وزارت نفت است.اینکه کار تخصصی است درست لکن در هر کار و صنفی تخصص همان کار لازم است و یقینا دیگران از آن اطلاع جندانی ندارند مثلا یک مهندس ارشد شرکت نفت تخصص یک قصاب را در کندن پوست یک حیوان ذبح شده در کمترین زمان و با کمتریت ضایعات ،ندارد و برعکس.در شرکت نفت پست های کلیدی و مدیریتی و تخصصی که تصمیمات فنی آنها در میزان بهره وری و خطوط استخراج،استحصال و صادرات نفت و گاز و محصولات پتروشیمی نیز وجود دارد که متخصصین آن مطابق با توضیحات بند ۱۹ از جانب نفرات رسمی و پیمانی و تحت قانون خدمات کشوری استخدام شده اند اتخاذ می گردد که اصلا موضوع و محور بحث نیست.
صحبت تنها و تنها و تنها درخصوص کارگران قانون کاری است که با تجربیات حقیر هیچ کدام کار کلیدی ندارند و تنها کارگر کمکی استاد کار یا خدمات یا فضای سبز یا نگهبانی یا امثالهم هستند که حتی کندذهن ترین افراد هم با یک آموزش ساده آنرا فرا می گیرند.
پس لطفا همانند سایرین شرکت نفتی ها آن را یک غول و جایگاه دست نیافتنی جلوه ندهید.
بنده به میل و اراده شخصی از شرکت نفت خارج شدم و آنا تنها یک طبل تو خالی دیدم.
لطف کنید خود بزرگ بینی و خودستائی نفرمائید.
رحمان و رحیم
Iran, Islamic Republic of
سلام.جناب دکتر تاجگردون درست می گوید وحرف حق را زده.
زمانی که پدران ما گچسارانی ها نفت را شناختن و به نفت می گفتن نفت .شما به نفت می گفتین امشی.نفت رابه نام مسجد سلیمان و گچساران میشناسند.بینی بین الله در این یک قرن که می گذرد وقتی گوره و سیاهمکان تعطیل می شود ماشین هایشان به کدام طرف پرسنل را انتقال می دادند.حتما دیلم و گناوه.
نه عزیز من به سمت گچساران.دود خورده ها سرطانها را کی خوردند.حتما بندریها .
چقدر هیدروژن سولفره ما گچسارانی ها نوش جان کردیم.حالا شما اقای خدری سهم خواهی می کنی.چقدر ما بخاطر گیس وسایلمان در منزل اکسیده شد.مال شما که اکسیده نشد.زمانی دریا آزاد بود و شما به فکر تجارت .حالا که تجارت داره قانونی میشه مگه سفره هایتان کم رنگ شده.که به فکر سیاهمکان افتادید.من فرزند شرکتی گچسارانی چقدر این شهر و اون شهر به دنبال دکتر برای ریه خراب شده پدر که گاز هیدروژن سولفره اینو سرش اورده بود اوارگی کشیدیم.حالا شما سهم خواهی می کنید.بازام ما گچسارانیها به شما چه هدیه ای دادیم .بله.آب.آب نشانه روشنی می باشد. ما به شما روشنی هدیه دادیم.اما شما می خواهید نونمان را سر سفره بردارید. می دونم که این برادران بندری همان برادران دیروزمان می باشند .نگذارید بین مان تفرقه بیافتد.مطمِن باشید این یک جوانه نفاق از جناحی خاصه که هر روز چشم موفقیت های دولت عزیزمان را ندارند.وچشم ندارند که فعالیت ها وموفقیت های شهریار جنوب دکتر تاجگردون را ببینند.یا حق
Iran, Islamic Republic of
ت.. پاشیدی ..
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
امتاسفم برای مردم. بابا مگه تاجگردون از حق من و تو داره دفاع می کنه ،بنده خدا داره از خواصی که بدون مجوز بکار گرفته دفاع می کنه خیلی ساده هستید.مگه کدوم نفر از طبقه متوسط و فقیر این شهر سر کار رفته چرا ساده اید
رضوانی بختیار
Iran, Islamic Republic of
درود بر تاج کبیر وباغیرت ،نماینده باید ازحق مردمش دفاع کند چه درسطح منطقه ای چه ملی ، خدری اب گچساران را می خوره او ازجای دیگر دفاع
گچساران
Iran, Islamic Republic of
اگر بفکرمردم گچساران هستیدببینید دراین یک سال گذشته ازیک خانواده دربیمارستانهای باشت وگچساران برق وادارات دیگرچندنفر فقط ازیک خانواده رفتن سرکارمگرجوانهای دیگرتوی انتخابات شرکت نکردندیا ایرانی نیستند
گچساران بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
چرابعضی کامینت هارانمی گذاری چراخودمان وقتی یک غیره بومی میا دگچساران سرکار واکنش نشان می دهیم درضمن چرا ازیک خانواده ۳تا۴ نفر ویایک فامیل گچساران رفتن سرکارولی ازیک طایفه هیچ کدام بویراحمدیهای گچساران بزرگترین نقش درانتخابات راداشتندولی کدام یک ازانها ویافرزندانشان رفتن سرکار ظلم بدی به بویراحمدیهای گچساران شد صداقتشان باعث چنین ظلمی شدمثل اینکه عده ای باوی باعث پیروزی انتخابات شدندشعارها کجا رفت
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1